لیزر موهای زائد در ساری به صورت 100% تضمینی +عکس15آذر1402

بهترین کلینیک لیزر موهای زاِِئد در ساری

بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در ساری

اگر شما با تیغ و وکس و یا روش های دیگر از بین بردن موهای زائد مشکل دارید، لیزر موهای زائد در ساری می تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

لیزر موهای زائد در ساری با توجه به تخصصی و حرفه ای بودن عمل لیزر باید در بهترین کلینیک های تخصصی زیبایی و توسط کادر مجرب و با جدیدترین تکنولوژی های عرصه لیزر فول بادی انجام شود.

استفاده از لیزر برای از بین بردن موهای زائد یکی از شایع ترین روش های استفاده شده در جراحی زیبایی در آمریکاست. این روش از نور متمرکز استفاده کرده و آن را به سمت فولیکول های مو هدف می گیرد ملانین هایی که در فولیکول مو(ریشه مو) قرار دارند این نور را جذب کرده و باعث از بین رفتن مو می شوند.

مرکز تخصصی زیبایی پردیس ساری با وجود سال ها تجربه در عرصه جراحی های زیبایی اعم از کوچک و بزرگ و داشتن متخصصین زیبایی و تکنسین های مجرب و همچنین جدیدترین تکنولوژی های عرصه زیبایی مانند جدیدترین دستگاه لیزر الکساندرایت در ساری و همچنین تکنولوژی های جدید لاغری مانند دستگاه کرایولیپولیز به عنوان بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در ساری آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در شهر ساری،بابل و قائمشهر می باشد.

پرسش های متداول

  • هزینه لیزر موهای زائد در ساری در سال 1402 چقدر است؟

برای مشاوره رایگان و اطلاع از هزینه لیزر فول بادی در ساری با کلینیک تخصصی زیبایی پردیس ساری تماس حاصل بفرمایید. ۰۹۱۱۲۴۰۴۹۳۵

  • آیا لیزر موهای زائد در ساری عوارض دارد؟

لیزر موهای زائد در ساری هیچ گونه خطرهای جدی و عوارضی ندارد.

  • چه کسانی بهترین گزینه برای لیزر کردن هستند؟

به طور کلی افرادی که دارای موهای تیره تری هستند میتوانند بیشترین استفاده را از لیزر موهای زائد در ساری ببرند

چرا لیزر موهای زائد در ساری؟

استفاده از لیزر برای از بین بردن موهای زائد در ناحیه های

  • صورت
  • پاها
  • قاب
  • پشت
  • بازو ها
  • زیر بغل
  • خط بیکینی

و بقیه اندام های بدن به شدت موثر است.

دقت    لیزر می تواند بدون آسیب رساندن به پوست باعث از بین رفتن موهای زائد و پرزهای بدن شود.
سرعت    هر پالس از لیزر در کسری از ثانیه باعث از بین رفتن تعداد زیادی از فولیکول های مو می شود.

با استفاده از جدیدترین دستگاههای تکنولوژی ها در کلینیک پردیس ساری مانند دستگاه لیزر الکساندریت این دستگاه می تواند در هر ثانیه ناحیه به اندازه یک سکه را از مو پاکسازی کند.مناطق کوچکی مانند بالای لب ها در کمتر از یک دقیقه به اتمام می رسند و اندام های بزرگ مانند پشت و یا پاها می توانند تا یک ساعت به طول بیانجامد.
دوام    بیشتر افراد بعد از ۳ تا ۷ جلسه به صورت دائمی موهای زائد خود را از دست می دهند.
این روش از تکنولوژی نور متمرکز برای جلوگیری از رشد موهای زائد استفاده می کنند
بنا بر جامعه جراحان زیبایی و پلاستیک آمریکا یکی از ۵ روش جراحی و غیر جراحی زیبایی انجام شده در ایالات متحده آمریکا در سال ۲۰۱۶ به شمار می آید
این روش برای تمامی نقاط بدن از جمله صورت می تواند استفاده شود.

تخفیف ویژه لیزر موهای زائد در ساری

در کلینیک زیبایی پردیس ساری

برای اولین بار دستگاه لیزر الکساندریت کندلا در ساری

09115223383

09118281748

01133114847

لیزر موهای زائد در ساری

1.استفاده از دستگاه لیزر یک روش غیر تهاجمی بوده و هیچ گونه درد،ورم،جای زخم بر جای نمی گذارد و هیچگونه عوارض کوتاه مدت و یا طولانی مدت ندارد.2.هزینه ی بسیار مناسب آن نسبت به روش های دیگر از بین بردن موهای زائد _3.نیازی به دوران نقاهت و ریکاوری نیست و شما می توانید پس از جلسه های استفاده از دستگاه لیزر موهای زائد به کار های روزانه خود ادامه دهید.4.با 4 تا 7 جلسه کار با دستگاه لیزر شاهد نابودی موهای زائد حداقل تا یک سال خواهید بود..5. دستگاه لیزر الکساندریت کندلا قابلیت استفاده برای از بین بردن تمامی مو های زائد بدن در نقاط مختلف را دارد.

 

ایمنی

این روش از سال ۱۹۶۰ در حال آزمایش بوده و از سال ۱۹۹۳ در دسترس همگان بوده است.
این روش در سال ۱۹۹۵ از سازمان غذا و داروی آمریکا fda تاییدیه سلامتی  را گرفته است.
به صورت میانگین ۳ تا ۷ جلسه کار با دستگاه برای از بین بردن موهای زائد لازم است.

در مورد ایمنی کار با دستگاه لیزر ذکر این نکته نیز لازم است که ایمنی این روش نسبت به بقیه روش‌های از بین بردن موهای زائد به شدت بیشتر می‌باشد
احتمال حساسیت‌های پوستی و یا ابتلا به بیماری‌های پوستی در استفاده از دستگاه لیزر به شدت کمتر بوده و تمامی نکات مربوط به بهداشت فردی و همچنین بهداشت استفاده از دستگاه در کلینیک تخصصی زیبایی پردیس ساری رعایت می‌شود.

قیمت لیزر کل بدن در ساری

هزینه هر جلسه کار به دستگاه لیزر موهای زائد در کلینیک پردیس ساری به عنوان بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در ساری جلسه ای 500 هزار تومان می باشد.
در تحقیقی که در سال ۲۰۰۳ انجام شد ۷۱ درصد کسانی که از این روش به صورت کلی برای از بین بردن موهای زائد استفاده می کنند درصد رضایت بالا داشتند.

در تحقیق های جدیدتر این درصد رضایت از لیزر موهای زائد به شدت بیشتر شده است.

نحوه کار دستگاه لیزر

بهترین کلینیک لیزر موهای زاِِئد در ساری
بهترین کلینیک لیزر موهای زاِِئد در ساری با جدید ترین دستگاه های لیزر

دستگاه لیزر موهای زائد از نور متمرکز شده برای تاثیر گذاشتن بر فولیکول های مو_ که نقاطی از پوست که مو از آنجا رشد می کند هستند_استفاده میکند. فولیکول های مو  اموج لیزر را جذب کرده و به این دلیل که بخش ملانین مو هم در فولیکول های مو قرار دارند مو بخار میشود و از بین می رود.

ریشه مو امواج لیزر را به خود جذب میکند پس در نتیجه هر چقدر مو مشکی تر و تیره تر باشد امواج لیزر را با شدت بیشتری جذب می کند به همین دلیل افرادی که دارای موهای تیره و پوست روشنی هستند نمی توانند کاندیدای مناسبی برای لیزر موهای زائد در ساری باشد
کسانی که موهای روشنی دارند کاندیدای مناسب برای لیزر موهای زائد نیستند و به همین دلیل آنها بعد از انجام لیزر انجام کار با دستگاه لیزر  تفاوت های زیادی را احساس نمی کند.

به طور کلی لیزر موهای زائد در ساری بر روی موهای خاکستری ، سفید یا بلوند تاثیر زیادی ندارد.

 

آیا لیزر موهای زائد در ساری عوارض دارد؟

لیزر موهای زائد در ساری هیچ گونه خطرهای جدی و عوارضی ندارد.

عوارض به شدت نادری مانند

  • ورم
  • قرمزی پوست
  • احساس درد خفیف

در تنها 2 تا 5 درصد افراد به وجود می ایند.
تمامی این عوارض خفیف بعد از چند روز از بین خواهد رفت.
انتخاب یک مرکز مناسب و تکنسین های با تجربه بالا در زمینه لیزر موهای زائد در ساری می‌تواند عوارض ناشی از لیزر فول بادی در ساری را به حداقل برساند.

برای همین ما به شما کلینیک پردیس ساری با داشتن سالیان تجربه در زمینه لیزر موهای زائد در ساری و جدیدترین تکنولوژی ها مانند کرایولیپولیز و دستگاه های لیزر الکساندریت در ساری را به عنوان بهترین مرکز لیزر ساری معرفی می کنیم.

بعد از لیزر فول بادی در ساری بهتر است از انجام این کار ها پرهیز کنیم…

لیزر موهای زائد در ساری در بهترین مرکز لیزر ساری
لیزر موهای زائد در ساری در بهترین مرکز لیزر ساری

زمان ریکاوری و مراقبت بعد از انجام لیزر مو های زائد در ساری بسیار کم است .

خاطر نشان کردن این نکته ضروری است که سه روز قبل از انجام لیزر فول بادی در ساری و همچنین سه روز بعد از انجام این عمل ، شما باید از آفتاب گرفتن و قرار گرفتن در زیر نور مستقیم خورشید خودداری کرده و حتما از  ضدآفتاب استفاده بفرمایید.

شما می‌توانید کاهش در تعداد فولیکول های مو و به طور کلی -موهای زائد- در محل هایی که لیزر بر روی آنها انجام شده را به صورت دائمی مشاهده بفرمایید.

معمولاً بین ۲۵ تا ۴۰ درصد موهای زائد بدن در هر جلسه کار با دستگاه لیزر در ساری از بین می رود.دائمی  شدن این امر نیاز به ۴ تا ۸  بار کار با دستگاه با لیزر فول بادی در ساری احتیاج است

برای جلوگیری از عوارض احتمالی تمامی افراد بعد از استفاده از دستگاه لیزر باید از پوست خود در برابر اشعه نور خورشید محافظت کنند.

همچنین بعد از انجام لیزر موهای زائد در ساری شما باید

  • از برخورد نور خورشید با قسمت هایی از پوست که بر روی آنها لیزر انجام شده خودداری کنید
  • از دستگاه هایی که پوست را با اشعه های لامپ فرابنفش برنزه می کنند خودداری کرد و خودداری کنید
  • حتما به توصیه هایی که متخصص پوست در کلینیک ما به آنها اشاره می کند استفاده کنید

در موارد نادر شما بعد از انجام لیزر در ساری می تواند قرمزی و ورم را مشاهده کنید در بیشتر موارد این قرمزی و ورم مانند آفتاب سوختگی است.

کمپرس آب سرد می تواند ناراحتی  این عارضه را کاهش دهد.

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در ساری

مرکز لیزر در ساری


تعداد جلسات

شماره تماس

ادرس

لیزر موهای زائد در ساری

3 تا 7 جلسه برای کل بدن

۰۹۳۰۴۳۶۸۲۸۳

ساری، خیابان فرهنگ، بین فرهنگ ۱۵و ۱۷، جنب استخر معراج ،ساختمان جم ،طبقه سوم

چه مدت بعد از انجام لیزر فول بادی در ساری می توانم نتایج آن را مشاهده کنم؟

در بیشتر موارد، شما سریعا بعد از انجام کار با دستگاه لیزر می توانید نتایج آن را مشاهده نمایید.

این امر می تواند بسته به بیمار متغیر باشد. رنگ و ضخامت پوست شما، ناحیه ای که در آن که از لیزر استفاده می شود ، نوع لیزر و رنگ پوست شما همه می توانند نتایج کار با دستگاه لیزر موهای زائد در ساری را تغییر دهد و بر روی ان تاثیر بگذارند.
شما می توانید بعد از انجام اولین جلسه کار دستگاه لیزر بین ۲۵ تا ۳۵ درصد کاهش در موهای ناحیه ناحیه ای که در آن لیزر انجام شده است را مشاهده کنید.
برای از دست دادن دائمی موهای زائد بیشتر افراد بین ۳ تا ۷ جلسه کار با دستگاه لیزر احتیاج دارند.

بعد از انجام این تعداد جلسات ، بیشتر بیماران هیچگونه مویی را در محل لیزر شده بین یک تا چندسال مشاهده نمی کنند. هنگامی که این موها از دوباره رشد می کنند تعداد موهای رشد کرده بسیار کم است همچنین رنگ آن روشن تر می باشد.

برای مشاوره رایگان و داشتن اطلاعات بیشتر از دستگاه لیزر الکساندرایت در ساری با کلینیک تخصصی زیبایی پردیس ساری به عنوان بهترین مرکز لیزر ساری تماس حاصل بفرمایید.

 

چرا بیشتر از یک جلسه کار با دستگاه لیزر نیاز است؟

دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا در ساری قیمت لیزر کل بدن ساری،
دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا در ساری قیمت لیزر کل بدن ساری،

برای گرفتن بهترین نتایج و  استفاده از دستگاه لیزر موهای زائد تعداد جلسات اضافه مورد نیاز است. تعداد دقیق جلسات اضافه کار با دستگاه لیزر موهای زائد در ساری به تعداد موها و تفاوت آنها نسبت به هر شخص متفاوت است، ولی به صورت کلی بیشتر افراد بین ۴ تا ۶ جلسه کار با دستگاه لیزر نیازمند هستند.
همچنین فاصله زمانی بین جلسات باید 6 تا 7 هفته باشد این به آن معناست که برای از بین بردن کامل موهای بدن این فرآیند لیزر می تواند تا ۹ ماه به طول بیانجامد.
بعد از انجام هر جلسه کار با دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا در ساری تعداد موهای زائد به شدت کاهش می یابد. همچنین ماهیچه ای دی که موقعی که باقی می مانند و یا جدید رشد می کنند ، هم ضخامت کمتری دارد و همچنین رنگ آنها نیز روشن تر است.
در تحقیقاتی که جامعه جراحان پلاستیک آمریکا انجام داده اند به این نتیجه رسیده اند که در هر کار با دستگاه لیزر موهای زائد بین ۱۵ تا ۲۵ درصد از موهای زائد از بین می‌روند و با پیش رفتن و با استفاده از دستگاه لیزر در جلسات بعدی این درصد بیشتر خواهد شد، ولی با این وجود این امر به افراد نیز بستگی دارد.
به علاوه برای گرفتن بهترین نتایج شما باید در سال حداقل حداقل یک بار برای لیزر کردن دوره ای به کلینیک مراجعه کنید این جلسات برای به این دلیل که نیاز به انجام آن وجود دارد که فولیکول های مو دوباره تولید نشود .
بنابر بسته به هر شخص این دوره سالیانه می تواند بین یک یا دو بار در سال به فاصله حداقل شش هفته باشد.

جمع بندی

کلینیک زیبایی پردیس ساری به عنوان بهترین مرکز لیزر ساری و با در خدمت داشتن بهترین  متخصصین زیبایی و همچنین جدیدترین تکنولوژی های عرصه  عمل های زیبایی مانند دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا در ساری ، لیپوماتیک در ساری ، پیکرتراشی در ساری ، لاغری با دستگاه کرایولیپولیز در ساری آماده خدمت رسانی به شما عزیزان همشهری در ساری و تمام نواحی شمالی کشور می باشد.

 

 

آپدیت شده در 15 آذر 1402

منابع

8 thoughts on “لیزر موهای زائد در ساری به صورت 100% تضمینی +عکس15آذر1402

  1. Aynaz says:

    ممنون میشم بگید قیمت لیزر کل بدن چقدره؟ و اینکه واقعا کل بدن رو انجام میدین دوست من جایی لیزر انجام داد ناحیه بیکینی رو براش کامل انجام داد اونم خجالت کشید بگه..

    • admin says:

      سلام
      شما می توانیید برای اطلاع از هزینه لیزر موهای زاِئد در ساری و تعداد جلسه های مورد نیاز با شماره تلفن 09112404935 تماس بگیرید.

  2. مهدی says:

    باسلام
    لیزرنیم تنه(ازناحیه کمربه پایین)وزیربغل حدودا چندجلسه وچقدرهزینه دربرداره؟

    • admin says:

      سلام
      شما می توانید برای اطلاع از تعداد جلسات و هزینه هر جلسه لیزر با مشاوران ما به شماره 09115223383 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *