بهترین کلینیک پیکرتراشی در رشت+عکس100%تضمینی

پیکرتراشی در رشت برای برداشتن چربی شکم و پهلو توسط بهترین دکتر پیکرتراشی در رشت

پیکرتراشی در رشت+عکس های قبل و بعد

 

پیکر تراشی در رشت که به آن لیپوساکشن هم گفته می شود، یک نوع عمل جراحی برای از بین بردن چربی اضافه بدن به خصوص برداشتن چربی شکم است که می تواند در ناحیه‌ هایی مانند پهلو ها، شکم ،ران ها و بازوها انجام شود.
در عمل پیکرتراشی در رشت بسته به میزان چربی هایی که جراح زیبایی از بدن خارج می کند ،می توان بین ۶ تا ۹ کیلو کاهش وزن را انتظار داشت.
اما خطرات و عوارض عمل لیپوساکشن در رشت می تواند جدی و طولانی باشد. همچنین دوران نقاهت یا ریکاوری آن طولانی است (بین ۲۰ تا ۳۰ روز)
عوارضی مانند دردهای مزمن، عفونت و همچنین ناهمواری ها در سطح پوست به خصوص در ناحیه شکم می‌تواند از عوارض شایع عمل پیکرتراشی برای برداشتن چربی شکم در رشت باشد.

در عمل پیکرتراشی در رشت دقیقا چه اتفاقی می افتد؟

مدت زمان عمل جراحی پیکرتراشی بسته به هر بیمار متغیر است اما این زمان می‌تواند به این یک تا سه ساعت به طول بیانجامد.
در هنگام عمل جراحی جراح متخصص برش های میلی متری در سطح پوست نقاطی که باید چربی های اضافه آنها خارج شوند، ایجاد می کند ابزاری به نام کانولا را از طریق همین برش ها وارد بدن کرده و به وسیله آن شروع به آزادسازی چربی های اضافه از سطح اندام های داخلی بدن می کند.
سپس با استفاده از مکنده ای که بر روی این ابزار متصل است، چربی ها و همچنین خونابه ایجاد شده تخلیه می شود.
اگر میزان چربی های خارج شده از بدن زیاد باشد، امکان دارد که به دلیل مانیتور کردن سطح مایعات بدن شما لازم باشد که یک شب را در بیمارستان بستری بمانید.

همچنین با درخواست بیمار و صلاحدید جراح، دکتر پیکر تراشی در رشت می تواند چربی های جدا شده در عمل پیکرتراشی را برای تزریق به بقیه اندام های بدن مانند لب ها ،برای قرینه کردن صورت سینه ها و باسن نیز استفاده کرد.

به این عمل Fat Grafting و یا تزریق چربی گفته می شود و یکی از بهترین روش ها برای لیفت صورت و یا جوان سازی اندام هایی مانند باسن و یا سینه ها هستند که نیازمند افزایش حجم هستند.

هزینه پیکر تراشی در رشت

هزینه پیکرتراشی در رشت با توجه به میزان چربی های اضافه بیمار ، حق العمل دکتر پیکرتراشی، و بیمارستانی که شما می خواهید در آن عمل را انجام بدهید(مثلا هزینه عمل پیکرتراشی در بیمارستان پارس رشت می تواند بیشتر از بیمارستان های دیگر باشد)می تواند متغیر باشد اما به طور معمول عمل پیکر تراشی در سال ۱۴۰۱ بین ۲۵ تا ۳۵ میلیون تومان میتواند هزینه در بر داشته باشد.
اما در عمل ابدومینوپلاستی در رشت به این دلیل که عمل ابدومینوپلاستی سنگین تر و پیچیده تر از عمل پیکرتراشی است این رقم می تواند بیشتر شده و به حدود ۳۰ تا ۴۰ میلیون تومان برسد.

به دلیل هزینه های زیاد عمل جراحی پیکرتراشی برای لاغری و عوارض و خطرات زیاد عمل جراحی به خصوص در ایران ما در کلینیک تخصصی لاغری سایه رشت، استفاده از دستگاه کرایولیپولیز را بهترین روش برای رسیدن به لاغری در رشت می دانیم.

عوارض و خطرات پیکرتراشی در رشت

عوارض و خطرات جراحی های لاغری در رشت(پیکرتراشی اقساطی و ابدومینوپلاستی) را می توان به دو بخش عوارض کوتاه مدت و بلند مدت تقسیم کرد.
در مورد عوارض کوتاه مدت می توان به نکات زیر اشاره کرد
افرادی که عمل جراحی را برای لاغری انجام می‌دهند، معمولا در روزهای بعد از انجام عمل احساس درد، ورم و خشکی پوست را در نواحی که چربی آنها تخلیه شده است احساس می کنند.
متخصص لاغری در رشت برای درد مسکن هایی را تجویز خواهد کرد و نکاتی را برای اینکه چگونه این درد را کمتر کنید خواهد گفت. معمولاً خشکی پوست در محل تخلیه چربی ها بین دو هفته تا یک ماه وجود دارد.
همچنین شما می توانید در این مدت شاهد بی حسی و کبودی در سطح پوست و همچنین احساس خستگی باشید.
همانند بقیه جراحی ها در عمل پیکر تراشی در رشت خطر عوارض مربوط به جراحی نیز وجود دارد.
با اینکه این موارد بسیار نادر هستند اما عمل پیکرتراشی می تواند پیچیدگی هایی مانند

  • خطر عفونت
  • خونریزی در زیر لایه پوستی
  • ایجاد لخته های خون

داشته باشد.
همچنین اگر بیماران دارای بیماری‌ های زمینه‌ای مانند ضعیف بودن جریان خون، دیابت و بیماری های مربوط به قلب و ریه ها و کبد داشته باشند، شانس بیشتری برای داشتن این عوارض بعد از برداشتن چربی شکم در رشت خواهند داشت.

پیکرتراشی با لیزر در رشت

در یکی از جدیدترین روش های لاغری در رشت، نوع دیگری از عمل پیکر تراشی مشهور شده اند که به نام پیکر تراشی با لیزر در رشت شناخته می شود.
در این روش بعد از قرار گرفتن بیمار در اتاق عمل، با استفاده از لیزر چربی های اضافه بدن نابود شده و سپس توسط مکنده تخلیه میشود. این روش به دلیل هزینه بالا و همچنین نیاز به مهارت بالای بسیار جراح متخصص لاغری در رشت به شدت نایاب و همچنین دارای ریسک های زیادی در هنگام عمل جراحی است و توسط متخصص لاغری در رشت توصیه نمی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *