بهترین کلینیک لاغری در تبریز با دستگاه کرایولیپولیز +عکس 28 فروردین 1403

کرایولیپولیز در تبریز در مرکز لاغری ولی عصر تبریز

فهرست مطالب

لاغری با دستگاه کرایولیپولیز در تبریز+عکس های قبل و بعد

لاغری در تبریز با دستگاه کرایولیپولیز یکی از بهترین و جدید ترین روش ها برای برداشتن چربی شکم بدون جراحی در تبریز به شمار می‌آید. ما در مرکز تخصصی لاغری ولیعصر تبریز به عنوان بهترین کلینیک لاغری در تبریز  استفاده از دستگاه کرایولیپولیز برای لاغری و داشتن برنامه تغذیه مناسب را بهترین روش برای رسیدن به لاغری پایدار و تضمینی و جایگزینی ایمن برای پیکرتراشی در تبریز و  لیپوماتیک در تبریز  برای برداشتن چربی شکم می دانیم.

  • بهترین کلینیک برای لاغری با دستگاه در تبریز کجاست؟
  • هزینه لاغری با دستگاه کرایولیپولیز در سال 1403 در تبریز چقدر است؟
  • مزایا و عوارض لاغری با کرایولیپولیز (لاغری موضعی) چیست؟
  • آیا روش بهتری برای لاغری آسان(مثل عمل جراحی پیکرتراشی و یا استفاده از دستگاه های لاغری اگزیمیا،کول تک، RFو یا کویتیشن) وجود دارد؟
  • بهترین دکتر لاغری در تبریز کیست؟

پاسخ تمامی این سوالات را می توانید در نوشته زیر مشاهده بفرمایید

روش های لاغری موضعی به دو دسته تقسیم می شوند

  1. لاغری موضعی تهاجمی : در این دسته معمولا بیماران تحت عمل جراحی قرار می گیرند. لیپوماتیک ،پیکرتراشی(لیپوساکشن)،ابدومینوپلاستی، پیکرتراشی با لیزر و بقیه عمل های جراحی که باعث از بین رفتن چربی های اضافه می شوند در این دسته قرار می گیرند.
  2. لاغری موضعی غیر تهاجمی : در این دسته چربی های اضافه بدون جراحی با کمک دستگاه های لاغری مانند کرایولیپولیز (کرایوتراپی لاغری) ،RF ،اگزیمیا، کویتیشن ،اسکالپتور از بین می روند.روش جدیدی که در در دسته لاغری موضعی غیر تهاجمی قرار می گیرند استفاده از آمپول های لاغری مانند اوزمپیک(Ozempic) و یا ویگووی (Wegovy) است که در حقیقت داروهایی برای درمان دیابت نوع 2 هستند ولی باعث کاهش وزن هم می شوند.

برای دانستن نکات مفید و لازم درباره ی روش های برداشتن چربی شکم بدون جراحی در تبریز مانند پیکر تراشی با لیزر در تبریز،کویتیشن در تبریز و هزینه ی آن و استفاده از دستگاه کرایولیپولیز، شما می توانید نوشته زیر را مطالعه بفرمایید.

پرسش های متداول

  • قیمت کرایولیپولیز در تبریز در سال 1403 چقدر است؟

کرایولیپولیز در تبریز در سال 1403 جلسه ای بین 1.5 تا 2 میلیون تومان می تواند هزینه دربر داشته باشد.

  • هزینه پیکر تراشی در تبریز در سال 1403 چقدر است؟

هزینه پیکرتراشی در تبریز در سال 1403 با توجه به حق العمل جراح و هزینه بیمارستان(مثلا هزینه عمل پیکرتراشی در بیمارستان بین المللی تبریز می تواند بیشتر از بیمارستان های دیگر باشد) بین 25 تا 35 میلیون تومان می تواند باشد.

  • چقدر طول می کشد تا نتایج کرایولیپولیز قابل مشاهده باشد؟

معمولاً بعد از از انجام جلسه دوم کار با دستگاه کرایولیپولیز نتایج کار با دستگاه کرایولیپولیز قابل مشاهده می شوند.

مشاوره رایگان لاغری

با متخصصان بهترین کلینیک لاغری با دستگاه در تبریز

09016315417

تبریز،سه راهی ولیعصر برج سینا طبقه۴ واحد 6

 

لاغری با دستگاه کرایولیپولیز(کرایوتراپی لاغری) چیست؟

کرایولیپولیز از فناوری لیپولیز برای از بین بردن چربی های اضافه بدن استفاده می کند. این روش لاغری بدون نیاز به عمل جراحی است و بدون هیچ گونه برش ،زخم و بخیه باعث از بین رفتن و نابود شدن سلول های چربی اضافه در زیر پوست شما می شود.

با اینکه استفاده از لاغری با کمک دستگاه کرایولیپولیز مزایای فراوانی دارد ولی این نکته بسیار ضروری است که استفاده از این دستگاه همراه با خطراتی نیز می‌باشد.

برای شروع باید بدانیم که دستگاه کرایولیپولیز چیست و از چه روشی برای لاغری استفاده می‌کند.

سازمان غذا و داروی آمریکا یا FDA کرایولیپولیز را یک روش ایمن برای لاغری به شمار می آورد. کرایولیپولیز نسبت به بقیه روش های لاغری مانندعمل پیکرتراشی و یا استفاده از دستگاه های لاغری دیگر مانند اگزیمیا،کویتیشن،RF ،کول تک و … برتری‌های بسیاری دارد این روش نیاز به عمل جراحی ندارد، تهاجمی نیست و نیاز به زمان مراقبت یا ریکاوری نیز نداردهمچنین پیشرفته ترین دستگاه لاغری در برداشتن چربی شکم بدون جراحی در تبریز به شمار می اید.

پس از انجام جلسات کار با دستگاه کرایولیپولیز سلولهای چربی نابود شده و صدمه دیده که در اثر منجمد شدن با دستگاه کرایولیپولیز به وجود می‌آیند ، بعد از ۲ تا ۳ ماه از بدن خارج می شود.

استفاده از این دستگاه چربی های در محل انجام دستگاه را بین ۲۰ تا ۴۰ درصد به صورت میانگین کاهش می دهد.

انواع چربی های بدن

در بدن دو نوع چربی مختلف وجود دارد: چربی زیر پوست و چربی های داخلی

  • چربی زیر پوست

چربی زیر پوست بخش عمده‌ای از مجموعه چربی‌های بدن را تشکیل می‌دهد این چربی در زیر لایه پوستی قرار دارد و در تمامی عضلات و اندام های  بدن مانند پهلو ها، بازوها، ران ها، غبغب و …  وجود دارد.

این چربی ها یک بخش ضروری برای بدن انسان به شمار می‌آید ولی وجود مقدار زیادی از آن باعث افزایش خطر بیماری‌های قلبی و دیابت نوع ۲ می شود.

برای مجاسبه چربی های زیر پوست و شاخص توده وزنی (BMI) شما می توانید از این لینک استفاده کنید.
کرایولیپولیز در تبریز باعث ازبین رفتن این چربی های زیر پوستی می شود.

کرایولیپولیز در تبریز بهترین روش لاغری با دستگاه در تبریز

  • چربی های داخلی

چربی های داخلی ،تعدادی از اندام های اساسی بدن مانند شکم و روده ها و کبد را احاطه کرده اند و هم چنین می توانند در داخل رگ ها نیز وجود داشته باشند.

با این وجود که داشتن چربی های داخلی برای کارایی سالم اندام های اصلی بدن بسیار ضروری است، داشتن مقدار زیادی از چربی های داخلی باعث بیماری هایی مانند مقاومت به انسولین، افزایش فشار خون و باعث به وجود آمدن بیماری های مربوط به قلب خواهد شد.

آیا لاغری با دستگاه کرایولیپولیز در تبریز ایمن است؟

سازمان غذا و داروی آمریکا(FDA) استفاده از کرایولیپولیز برای لاغری و کلا روش لیپولیز(کرایوتراپی لاغری) برای برداشتن چربی شکم بدون جراحی را برای استفاده، ایمن طبقه‌بندی کرده است.

در تحقیقاتی که اخیرا منتشر شده است ،مشخص شده است که استفاده از دستگاه کرایولیپولیز برای لاغری قابل اطمینان و ایمن است و نسبت به روش های جراحی برای لاغری مانند پیکرتراشی در تبریز، لیپوماتیک،دستگاه لاغری اگزیمیا،RF و یا استفاده از آمپول های لاغری عوارض بسیار کمتر و زمان ریکاوری بسیار کوتاه تری دارد.

ولی به علت جدید بودن این روش و تکنولوژی جدید آن،نسبت به عوارض طولانی مدت استفاده از این دستگاه برای لاغری تحقیق های بسیاری انجام نشده است.

هزینه لاغری با دستگاه کرایولیپولیز در تبریز چقدر است؟

هزینه هر جلسه کار با دستگاه کرایولیپولیز در تبریز یک میلیون و پانصد هزار تومان می‌باشد و بنابر نظر متخصص تغذیه حاضر در کلینیک ولیعصر تبریز معمولا بین ۲ تا ۴ جلسه کار با دستگاه کرایولیپولیز برای رسیدن به بهترین نتیجه در کاهش وزن و سایز نیاز است.
البته تعداد جلسات کار با دستگاه کرایولیپولیز به میزان چربی های اضافه بستگی دارد.
ذکر این نکته ضروری است که این جلسات کار دستگاه کرایولیپولیز باید بین ۱۰ تا ۱۴ روز فاصله زمانی وجود داشته باشد.
شما می توانید نتیجه کار با دستگاه کرایو را بعد از انجام جلسه دوم مشاهده بفرمایید.
هزینه لاغری با دستگاه کرایولیپولیز نسبت به روش های دیگر لاغری مانند پیکرتراشی به شدت کمتر بوده ولی تاثیر آن بر روی لاغری در مقایسه با عمل پیکر تراشی کاملا برابر می باشد .

خطرها و عوارض کرایولیپولیز برای لاغری در تبریز

لاغری در تبریز با دستگاه کرایولیپولیز هیچ عوارض شدیدی ندارد  اما شاید بعد از استفاده از آن دچار عوارض خفیفی شوید که شامل

  • درد یا سوزش

پس از انجام جلسات جلسه کار با دستگاه کرایولیپولیز شاهد شما احتمالاً احساس درد خفیف، گزگز کردن و یا سوزش در محل انجام درمان خواهید شد.

این امر به این خاطره است که دستگاه کرایولیپولیز برای نابودی سلول های چربی از منجمد کردن سلولیت ها (چربی ها) استفاده می‌کند و این دمای بسیار پایین می تواند احساس در خفیف  را به همراه داشته باشد.
بر اساس تحقیقی که در سال ۲۰۱۵ بر روی نتایج استفاده ۵۵۴ نفر از افرادی که در طول یک سال از دستگاه کرایولیپولیز استفاده کردند به این نتیجه دست یافته شده است که دردهای پس از انجام جلسات با دستگاه کرایولیپولیز معمولاً بین 3 تا 5 روز از بین خواهند رفت.

  • عوارض پوستی موقتی

در معرض قرار گرفتن پوست با دمای بسیار پایین که در طول جلسات کار با دستگاه کرایولیپولیز می تواند باعث عوارض پوستی خفیفی شود که شامل تغییر رنگ پوست، ورم، زخم شدن پوست، حساس شدن پوست خواهد شد که معمولاً در طول یک هفته از بین خواهند رفت.

البته این عوارض در کلینیک تخصصی لاغری ولیعصر تبریز به عنوان بهترین کلینیک لاغری در تبریز با داشتن جدید ترین دستگاه های کرایولیپولیز و بهره مندی از تکنسین های مجرب لاغری با دستگاه در تبریز به حداقل می رسد.

چه کسانی کاندیدای مناسبی برای کرایولیپولیز هستند؟

این عکس استفاده زیباجو از دستگاه لاغری کرایولیپولیز در تبریز را نشان می دهد.
این عکس استفاده زیباجو از دستگاه لاغری کرایولیپولیز در تبریز را نشان می دهد.

این عکس استفاده زیباجو از دستگاه لاغری کرایولیپولیز در تبریز را نشان می دهد.

کرایولیپولیز به از بین رفتن بافت های چربی در زیر پوست کمک می‌کند. این روش ،روش مناسبی برای از دست دادن چربی ها و همچنین کاهش وزن و بهترین جایگزین برای پیکرتراشی در تبریز می باشد.
به همین دلیل افردی کاندیدای مناسبی برای استفاده در استفاده از دستگاه کرایولیپولیز و به طور کلی بقیه روش های لاغری به کمک فناوری لیپولیز هستند که

  • می‌خواهند چربی های زیر پوستی خود را که با تمرین های ورزشی از بین نمی روند را از دست بدهند
  • همچنین می تواند برای افرادی که چربی های بسیار زیاد و یا دچار به چاقی هستند نیز استفاده شود.

آیا کرایولیپولیز بهترین روش برای برداشتن چربی شکم بدون جراحی در تبریز است؟

یک بررسی کلی بر روی بهترین افرادی که بهترین نتایج و کاهش سایز و وزن را از دستگاه کرایولیپولیز به عنوان بهترین جایگزین برای پیکرتراشی در تبریز گرفته اند، نشان داده است که این افراد معمولاً دارای

  • شرایط سلامتی خوب
  • بدون تاریخچه ای از بیماری‌های عصبی
  • بدون داشتن مشکلات مربوط به استخوان
  • بدون مشکلات کلیوی

هستند

مقایسه روش های لاغری در تبریز(کرایولیپولیز و پیکرتراشی در تبریز♥)

روش های لاغری در تبریز

کرایولیپولیز

ابدومینوپلاستی

پیکرتراشی در تبریز

استفاده از بی حسی

بدون نیاز به بی حسی

نیازمند به بی هوشی عمومی

نیازمند به بی حسی عمومی

عوارض هنگام عمل جراحی

بسیار خفیف
احساس سوزن سوزن شدن پوست

درد
خونریزی
حساسیت به بیهوشی

درد
خونریزی
حساسیت به بیحسی

عوارض بعد از عمل جراحی

ندارد

جمع شدن مایعات و خون در زیر پوست
درد
عفونت

جمع شدن مایعات و خون در زیر پوست
درد
امبولی چربی

عوارض زمان ریکاوری



قرمزی پوست
خارش پوست




ورم ، مشکلات پوستی ، برگشتن چربی ها بعد از چند ماه


ورم ، درد مزمن ،عفونت

مدت زمان ریکاوری

زمان ریکاوری ندارد

یک ماه

دو تا سه هفته

هزینه

هر جلسه یک میلیون و پانصد هزار تومان و نیازمند به انجام حداقل سه جلسه

40 میلیون تومان

35 تا 40 میلیون تومان

تاثیر در کاهش وزن

اطلاعات بیشتر

ادرس : تبریز ،خیابان ولیعصر،سه راه فرهنگ شهر

شماره تماس : 09140033442 و 04133337305

برای مشاوره رایگان پیکرتراشی در تبریز حتما با ما تماس بگیرید.

چه کسانی نباید از کرایولیپولیز استفاده کنند؟

کرایولیپولیز یک روش موثر برای از بین بردن چربی ها برای اکثر افراد و بهترین جایگزین برای پیکرتراشی در تبریز است. ولی  این روش برای بعضی از افراد توصیه نمی شود کسانی که بیماری های زیر را دارند نباید از دستگاه کرایولیپولیز استفاده کنند.

بعضی از بیماریهای زمینه ای که ربط مستقیم با پروتئین های خون و همچنین مشکلات پوستی دارند، باعث میشوند که بیماران در هنگام انجام کار با دستگاه کرایولیپولیز نتوانند نتیجه مناسب خود را از این دستگاه دریافت کنند. اطلاعات بیشتر در مورد تمامی این بیماری های زمینه ای و همچنین لینک های مفید برای اطلاعات بیشتر را در نوشته لاغری در رشت می‌توانید مشاهده کنید.

شما می توانید قبل از استفاده از دستگاه کرایولیپولیز برای لاغری با متخصص لاغری حاضر در کلینیک در مورد بیماریهای زمینه ایی که از گرفتن بهترین نتایج از دستگاه کرایولیپولیز جلوگیری می کند، مشورت کرده و نظر تخصصی پزشک حاضر در مرکز تخصصی لاغری ولیعصر تبریز را جویا شوید.

در طول یک جلسه کار با دستگاه کرایولیپولیز چه اتفاقی می‌افتد؟

در هنگام کار با دستگاه کرایولیپولیز ابتدا شما توسط متخصص لاغری کلینیک مورد مشاوره قرار می گیرید و و بعد از انجام چکاب لازم شما برای کار با دستگاه به اتاق کرایو راهنمایی خواهید شد.
تکنسین های مرکز تخصصی لاغری ولیعصر تبریز دستگاه را در محل چربی های که قصد از بین بردن آنها را دارید قرار می دهند. دستگاه کرایولیپولیز چربی ها را به شدت سرد می کند و این دما می‌تواند به منفی ۲۰ درجه در محل ذخیره های چربی برسد‌.‌‍

این امر باعث از بین رفتن چربی هایی که در تماس با این دستگاه بوده‌اند سپس در در طول دو هفته بعد این سلولهای مرده چربی توسط سیستم ایمنی بدن دفع خواهند شد.
به همین دلیل برخلاف روش های دیگر لاغری مانند پیکر تراشی در تبریز دستگاه کرایولیپولیز به هیچ گونه زمان ریکاوری و یا مراقبت های خاص پس از عمل نیازی ندارد.

چرا کرایولیپولیز بهترین جایگزین برای پیکرتراشی در تبریز است؟

لاغری با دستگاه کرایولیپولیز بهترین جایگزین پیکرتراشی در تبریز در مرکز تخصصی لاغری ولیعصر تبریز

 

پیکرتراشی یا همان لیپوساکشن یک عمل جراحی تهاجمی به شمار می آید این به این معناست که در عمل جراحی پیکر تراشی در تبریز می تواند خطر ها و عوارض بسیاری در حین و پس از عمل جراحی وجود داشته باشد.
همچنین اگر شما بخواهید که همزمان با از دست دادن چربی ها در ناحیه شکم پوست اضافه را هم از بین ببرید، این خطرها و عوارض دو چندان خواهد شد. به این عمل جراحی ابدومینوپلاستی در تبریز گفته می شود.
هر دوی این عمل های جراحی زیبایی لیپوساکشن و ابدومینوپلاستی در تبریز می توانند در حین عمل و بعد از عمل و همچنین در بلند مدت عوارضی داشته باشند.
اما کرایولیپولیز عمل جراحی تهاجمی به شمار نمی آید، یعنی هیچ برش و جراحی بر روی اندامهای بدن بیمار انجام نمی شود. در کرایولیپولیز با منجمد کردن سلولهای چربی باعث نابودی حداقل ۲۵ درصد از چربی های ناحیه تحت تاثیر قرار گرفته با هر بار جلسه کار با دستگاه کرایولیپولیز می شود.
در عمل جراحی پیکرتراشی در تبریز شما نیاز به یک شبانه روز تحت مراقبت قرار گرفتن در بیمارستان و همچنین حداقل ۳ تا ۵ روز استراحت مطلق در خانه خواهید بود اما در لاغری با دستگاه کرایولیپولیز این زمان به حداقل خواهد رسید و شما هیچ چگونه نیازی به استراحت مطلق نخواهید داشت.
در پیکر تراشی در تبریز بین ۷ تا ۱۰ درصد افراد می توانند در بلند مدت دچار عوارض بلند مدت ناشی از عمل پیکرتراشی شوند، اما این عدد در مورد کرایولیپولیز به صفر می رسد.

لاغری در تبریز به کمک آمپول های لاغری مانند اوزمپیک ozempic  و ویگووی wegovy

 

منابع

آپدیت شده در 28 فروردین 1403

2 thoughts on “بهترین کلینیک لاغری در تبریز با دستگاه کرایولیپولیز +عکس 28 فروردین 1403

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *