بهترین دکتر تزریق ژل در مشهد 100%تضمینی+عکس 15مهر1402

بهترین دکتر تزریق ژل در مشهد

بهترین دکتر تزریق ژل به لب در مشهد + عکس های قبل و بعد

بهترین دکتر برای تزریق ژل در مشهد کجاست؟ قیمت تزریق ژل به لب سال 1402 در مشهد چقدر است؟ مزایا و عوارض تزریق ژل لب چیست؟ آیا روش بهتری برای داشتن صورتی زیباتر وجود دارد؟ بهترین دکتر  تزریق ژل به لب در مشهد کیست؟
شما می توانید پاسخ تمامی سوالات بالا را به همراه عکس های قبل و بعد تزریق ژل را در نوشته زیر که به راهنمای جامع تزریق ژل در مشهد معروف است مطالعه بفرمایید.
اگر شما دنبال داشتن لب هایی زیبا تر، مشخص تر و جوان تر هستید تزریق ژل به لب می تواند بهترین گزینه برای شما باشد.
تزریق ژل به لب که به آن استفاده از فیلرها نیز گفته می‌شود یکی از محبوب ترین روش ها برای افزایش حجم و تغییر شکل لب ها می باشند.
در این روش زیبا جو با انتخاب نوع مدل لب ها از میان مدل های مختلف تزریق ژل به لب که در پایین به آنها اشاره خواهیم کرد و با مشورت با دکتر زیبایی حاضر در کلینیک و مشخص شدن نوع ژل ( فیلر )که از آن برای تزریق استفاده خواهد شد اقدام به زیباتر کردن لب ها خواهد کرد.
این روش زیبایی تقریباً هیچ گونه عوارض جدی به همراه نخواهد داشت و همچنین زمان ریکاوری و مراقبت در تزریق ژل به لب به شدت کوتاه خواهد بود.

پرسش های متداول

  • قیمت تزریق ژل به لب در مشهد در سال 1402 چقدر است؟

شما می توانید برای مشاوره رایگان زیبایی و اطلاع از هزینه تزریق ژل لب در مشهد و انواع مدل های مختلف تزریق ژل مانند مدل نچرال،روسی و … با شماره 05136012002 تماس بگیرید

  • تزریق ژل به لب معمولاً چقدر دوام می اورد؟

بسته به نوع ژلی که دکتر زیبایی برای شما استفاده می کند می توان انتظار داشت که نتایج فیس لیفت در مشهد بین 2 تا 4 سال دوام داشته باشد.

  • آیا تزریق ژل لب در مشهد عوارض دارد؟

بسته به میزان تجربه دکتر تزریق ژل در مشهد و کلینیکی که شما در آن این عمل را انجام می‌دهید تزریق ژل لب در مشهد می تواند بدون هیچ‌گونه عارضه و بهترین  روش برای داشتن لب ها و صورتی زیباتر باشد.

استفاده از ژل برای تزریق به لب ها توسط سازمان غذا و داروی آمریکا FDA تایید شده است و شما می توانید با خیال راحت نسبت به زیباتر کردن لب های خود اقدام بفرمایید.

همچنین از تزریق ژل به لب ها به عنوان یکی از روشهای جوان سازی پوست صورت( لیفت صورت ) نام برده می شود.
به این دلیل که با افزایش سن پوست صورت سرعت به صورت طبیعی و چربی ها را از دست می دهد این امر باعث نازک شدن و افتادگی پوست صورت به خصوص در ناحیه لب ها می شود.
با استفاده از تزریق ژل در مشهد می‌توان این چربی ها و کلاژن های از دست رفته را دوباره جایگزین کرد و دوباره پوستی درخشان و لب هایی جوان و زیبا داشت.

قیمت تزریق ژل لب در مشهد

هزینه تزریق ژل در مشهد به برند ژل تزریقی و همچنین مقدار آن که به سی سی است بستگی دارد. ولی به طور کلی هزینه تزریق ژل در مشهد هر سی سی از ۸۰۰ هزار تومان شروع می شود.
معمولاً تزریق ژل به لب دوامی در حدود یک و نیم تا دو سال دارد و بعد از این مدت ژل جذب بدن شده و افزایش حجم که ناشی از تزریق فیلر بوده است از بین می‌رود.
همچنین ذکر این نکته نیز ضروری به نظر میرسد که تزریق ژل لب عمل قابل بازگشت است و می‌توان با مشورت دکتر نسبت به کم کردن و یا اضافه کردن ژل تزریقی اقدام کرد.

قدم اول در پروسه تزریق ژل در مشهد چیست؟

قدم اول در مورد انجام عمل زیبایی تزریق ژل به لب این است که دقیقاً چه مدل لب هایی را بعد از انجام تزریق مد نظر دارید.
آیا می خواهید لب هایتان بزرگ‌تر به نظر بیایند و یا فقط می خواهید که لبه های آن مشخص تر شوند؟
شما باید قبل از انجام تزریق ژل به لب در مشهد به این سوالات پاسخ بدهید.

  • آیا میخواهید که لب های تان حالت طبیعی خود را حفظ کرده و فقط کمی بزرگتر و مشخص تر شوند؟
  • آیا می خواهید که لب های تان مدل فانتزی تری داشته باشد؟
  • آیا می‌خواهید که لبه بالایی پر تر شده و حجم بیشتری داشته باشد؟

شما می توانید در ادامه مطلب مدل های مختلف استفاده از ژل(تزریق ژل مدل روسی در مشهد-مدل نچرال-مدل عروسکی و ..) برای تغییر شکل لب ها را مشاهده بفرمایید.

مشاوره رایگان زیبایی

با متخصصان کلینیک رز سفید مشهد

بهترین دکتر تزریق ژل در مشهد

09158959585

مشهد بلوار فردوسی بین فردوسی 17 و 19 کلینیک رز سفید

قدم بعدی در تزریق ژل به لب انتخاب نوع ژل تزریقی است.

در هنگام انتخاب نوع ژل تزریقی به لب ها، سعی کنید انتخاب های خود را بشناسید.
در این زمینه می توانید با دکتر تزریق ژل حاضر در کلینیک مشورت کرده و بهترین گزینه مورد نظر را انتخاب کنید.
در گذشته از کلاژن برای تزریق در لب ها استفاده می شد که دوام بسیار کوتاهی داشت(کمتر از سه ماه) و همچنین می توانست عکس العمل های آلرژیک در بعضی از افراد ایجاد کند.
اما اکنون از هیالورونیک اسید{Hyaluronic acid}به عنوان فیلر برای پر کردن و مشخص کردن لب ها استفاده می شود.

این ژل ها از نوعی باکتری به وجود می آیند نحوه کارایی این ژل به این گونه است که با چسباندن خود به مولکول های آب در زیر پوست باعث افزایش حجم لب ها می شوند.
این ژل معمولاً به آرامی جذب می شوند و دکتر تزریق ژل در مشهد می تواند مقدار آنها را کم و زیاد کند.
شما می‌توانید با مشورت با بهترین دکتر تزریق ژل در مشهد حاضر در کلینیک در مورد برند ژل تزریقی و همچنین اطلاعات بیشتر _در مورد عوارض مانند ورم و قرمزی، دوام فیلر(ژل) که معمولا بین یک سال تا ۲ سال است و همچنین قیمت هر سی سی ژل _بهترین برند موجود برای تزریق ژل در مشهد را انتخاب بفرمایید.

بهترین دکتر تزریق ژل در مشهد

کلینیک زیبایی رز سفید مشهد با بهره گیری از بهترین دکتر تزریق ژل در مشهد همچنین حضور دکتر خانم برای تزریق ژل در مشهد، عوارض ناشی از تزریق فیلر یا ژل به لب را به حداقل رسانده است.

شما میتوانید با حضور در پیج اینستاگرام ما از تجربیات زیباجویانی که تزریق ژل لب در مشهد را انجام داده اند بهره مند شده و همچنین نمونه های بیشتری از مدل های مختلف تزریق ژل لب مانند تزریق ژل لب مدل روسی در مشهد، مدل عروسکی و مدل نچرال را مشاهده بفرمایید.
شام می توانید برای اطلاعات بیشتر در مورد برند های مختلف ژل ، مشاوره رایگان زیبایی همچنین عکس های قبل و بعد در پیج اینستاگرام ما حضور داشته باشید و یا با شماره 09150068009 تماس حاصل بفرمایید.

 

عوارضی که تزریق ژل به لب می تواند به همراه داشته باشد.

عکس العمل های آلرژیک نسبت به این ژل های تزریقی به شدت نادر می باشند. به این دلیل که این مولکول ها معمولاً به صورت طبیعی بر روی سطح پوست مشاهده می شود.
این نوع ژل ها تنها در صورتی می توانند عوارض ایجاد کنند که در محل اشتباهی از لایه های پوستی تزریق شوند. این امر باعث ایجاد شدن ورم های زیر پوستی می‌شوند.
عوارض دیگری که می توانند در کمتر از دو درصد از زیبا جویان اتفاق بیفتند قطع شدن جریان خون در اثر تزریق ژل در مشهد می باشد این امر باعث کاهش ورود جریان خون به لب ها شده و در نهایت باعث آسیب دیدن به بافت های لب می شود اما این عارضه به شدت نادر بوده و همچنین در صورت اتفاق افتادن به راحتی قابل بازگشت به حالت عادی می باشد.

کدام روش بهتر است؟تزریق چربی یا تزریق ژل در مشهد

به طور کلی برای تغییر شکل لب ها و همچنین حجم دادن و فرم دادن به لبها استفاده از ژل های تزریقی که با نافیل هم گفته می شود بهترین روش می باشد ولی این نکته نیز لازم به ذکر است که ژل های تزریقی معمولاً باید هر دو سال تجدید شوند که البته این زمان نیز بسته به نوع ژله مصرفی دارد اما در خصوص تغییر فرمت و حجم دادن به بقیه اجزای صورت استفاده از چربی به دلیل عوارض کمتر و همچنین طبیعی تر بودن نتایج می تواند بهترین گزینه ممکن باشد
شما می‌توانید تمام اطلاعات مربوط به تزریق چربی در مشهد را در مقاله تزریق چربی در مشهد + عکس های قبل و بعد مشاهده بفرمایید.
در در مورد هزینه استفاده از این روش ها برای زیباتر کردن صورت لازم به ذکر است که هزینه تزریق ژل در کلینیک های زیبایی بسته به نوع ژل مصرفی و کشور سازنده آن همچنین میزان و مقدار آن می باشد
اما در خصوص قیمت تزریق چربی به صورت به این دلیل که این چربی ها از خود فرد زیباجو برداشته می شوند هزینه آن معمولاً نسبت به تزریق ژل در مشهد کمتر می‌باشد.

مقایسه بین تزریق ژل در مشهد با بقیه روش های لیفت صورت

شما می‌توانید با مشاهده جدول زیر مقایسه کاملی میان روش‌های لیفت و زیباسازی صورت مانند تزریق چربی به صورت و همچنین تزریق ژل لب در مشهد داشته باشید.
همچنین شما می‌توانید با مشاهده نوشته لیفت صورت در مشهد به علاوه عکس‌های قبل و بعد به اطلاعات کاملی در مورد بهترین جراح لیفت صورت در مشهد و همچنین روش‌های مختلف لیفت صورت مانند لیفت صورت با نخ و هایفوتراپی صورت برسید.

لیفت صورت در مشهد

تزریق ژل به لب

تزریق چربی به صورت

عوارض

احساس درد خفیف در محل تزریق ژل لب که بعد از یک روز از بین می رود

احساس درد و سفتی پوست در محل تزریق چربی که بعد از دو تا سه روز از بین می رود

مدت زمان ریکاوری

ندارد

ندارد

هزینه

هزینه آن متغیر و بسته به نوع ژل مصرف دارد و از هر سی سی 800 هزار تومان شروع می شود

تزریق چربی کامل صورت ۵ میلیون تومان

دوام

بین یک تا دو سال بسته به نوع ژل تزریقی

بیشتر از 4 سال ودر بعضی از موارد دائمی

تاثیر


منابع

آپدیت شده در تاریخ 29 مرداد 1402

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *