بهترین مرکز هایفو صورت در مشهد100%تضمینی+عکس

بهترین مرکز هایفو صورت در مشهد-هایفو تراپی بهترین روش فیس لیفت

هایفو صورت در مشهد100%تضمینی +عکس های قبل و بعد

بهترین کلینیک برای هایفو صورت در مشهد کجاست؟ هزینه هایفوتراپی صورت در سال 1402 در مشهد چقدر است؟ مزایا و عوارض  استفاده از دستگاه هایفو برای جوان سازی چیست؟آیا روش بهتری برای جوان سازی پوست صورت (لیفت صورت در مشهد) وجود دارد؟بهترین کلینیک برای هایفو صورت در مشهد کجاست؟

هایفوتراپی صورت که با آن هایفو صورت نیز گفته می شود یکی از جدیدترین و موثرترین روش ها برای جوان سازی پوست به شمار می آید.
هایفو صورت در مشهد می تواند به عنوان یکی از بهترین جایگزین ها برای عمل جراحی لیفت صورت نامیده شود.
این عمل غیرتهاجمی و بدون درد بود و با استفاده از امواج مافوق صوت متمرکز شدهHigh-intensity focused ultrasound [HIFU] باعث افزایش تولید کلاژن در سطح پوست شده که باعث جوان سازی پوست صورت و همچنین سفت شدن آن می‌شود.

 

هایفوتراپی صورت در سال 2008 توسط سازمان غذا و داروی آمریکا FDA برای لیفت صورت مورد تایید قرار گرفته است.
تاییدیه نهایی سازمان غذا و داروی آمریکا برای هایفوتراپی صورت در سال ۲۰۱۴ برای جوان سازی پوست صورت و همچنین از بین بردن چین و چروک ها داده شده است.
تحقیقاتی که در زمینه تاثیر هایفوتراپی بر روی جوانسازی پوست صورت و فیس لیفت انجام شده است این حقیقت را برملا کرده است که تقریباً در تمامی موارد افراد می‌توانند تاثیر هایفوتراپی بر روی جوان سازی پوست صورت و افزایش تولید کلاژن را بعد از ۳۰ تا ۴۵ روز مشاهده کنند.
استفاده از دستگاه هایفو صورت در مشهد به عنوان یکی از روش های لیفت صورت در مشهد می تواند به بهترین جایگزین برای انجام عمل جراحی لیفت صورت و یا تزریق چربی به صورت در مشهد  به شمار بیاید.

پرسش های متداول

  • قیمت هایفو صورت در مشهد در سال 1402 چقدر است؟

هزینه هایفو صورت در مشهد در سال 1402 بنابر نظر متخصص زیبایی حاضر در کلینیک و تعداد اطلاعات لازم کار با دستگاه هایفوتراپی صورت متغیر است اما به صورت کلی جوان سازی صورت با هایفو در مشهد چیزی در حدود ۳ میلیون تومان هزینه در بر خواهد داشت.

  • هایفو صورت در مشهد معمولاً چقدر دوام می اورد؟

معمولا کلاژن سازی در ناحیه صورت که بر اثر هایفو تراپی صورت افزایش می یابد تا 2 سال ادامه خواهد داشت،بنابراین شما می تولنید تا 2 سال از داشتن پوست صورت جوان و درخشان و بدون هرگونه چین و چروک لذت ببرید

  • آیا هایفو صورت عوارض دارد؟

به این دلیل که در هایفو تراپی لایه های زیرین پوست آسیب جزیی می بینند و هیچ گونه صدمه ای به لایه های بیرونی پوست وارد نمی شوند،در نتیجه هایفو در مشهد هیچ گونه عوارضی ندارد.

هایفو صورت در مشهد چگونه باعث جوان سازی پوست می شود؟

بهترین کلیینیک لیف صورت در مشهد با هایفوتراپی در مشهد

مشاوره رایگان زیبایی

با متخصصان کلینیک رز سفید مشهد

بهترین کلینیک هایفو صورت در مشهد

09158959585

مشهد بلوار فردوسی بین فردوسی 17 و 19 کلینیک رز سفید

هایفوتراپی با استفاده از امواج مافوق زیرین پوست را هدف قرار می دهد. این امواج باعث می‌شوند که بافت زیر پوست به سرعت داغ شود.
زمانی که این سلول‌ها در ناحیه های هدف به دمای خاصی برسند این کار باعث آسیب سلولی می شود با اینکه این عمل در ابتدا شاید مخرب به نظر بیاید اما هایفوتراپی در واقع باعث می شود که سلول ها کلاژن بیشتری تولید کند که باعث جوان سازی و جوان ماندن پوست می‌شود.

افزایش میزان کلاژن پوست باعث سفت و محکم تر شدن پوست شده و مقدار چین و چروک را کاهش می‌دهد.از آن جایی که امواج مافوق صوت بر روی بافت خاصی از بدن که در زیر پوست قرار دارند متمرکز می شود، به همین دلیل هیچ‌گونه آسیبی به لایه‌های بالایی پوست و بافت های مشابه نمی‌رسد.

هایفوتراپی صورت برای تمامی افراد در هر سنی می تواند موثر باشد ولی این روش بهترین نتایج را بر روی افراد که سن بالاتر از ۳۰ سال دارند و پوست صورت آنها افتادگی دارد بهترین نتایج را خواهد داشت.

بنابر نظر متخصص زیبایی حاضر در کلینیک برای افرادی که چین و چروک زیاد و پوست افتادگی پوست آنها زیاد است باید چند جلسه هایفو صورت در مشهد انجام گیرد تا به بهترین نتایج در جوان سازی پوست برسند.

مزایای هایفوتراپی صورت در مشهد چیست؟

براساس تحقیقات جامعه جراحان پلاستیک آمریکا استفاده از هایفو برای لیفت صورت و تمامی روش های موثر دیگر برای فیس لیفت در طول سالیان گذشته افزایش زیادی داشته است. بین سال‌های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۷ تعداد عمل های موضعی لیفت صورت( استفاده از بوتاکس، فیلر ها،تزریق چربی به صورت، لیفت صورت با نخ ،هایفو صورت در مشهد) افزایش ۶۵ درصدی داشته است.

مزایای استفاده از هایفو صورت در مشهد عبارتند از

  • کاهش چین و چروک های صورت
  • سفت کردن افتادگی های پوست در ناحیه گردن
  • بالا کشیدن و لیفت کردن گونه ها ابروها و پلک ها
  • بهتر کردن خطوط لبخند و فک
  • سفت کردن افتادگی های پوست صورت
  • نرم کردن پوست

در تحقیقی که در سال ۲۰۱۷ انجام شده است مشخص شده که هایفوتراپی صورت کشش پوست (الاستیسیته) صورت در ناحیه های پیشانی،گونه،زیر و روی پلک ها و در نقاط دیگر بدن که دچار افتادگی و کاهش تولید کلاژن شده اند مانند شکم و ران ها را به شدت بعد از ۱۲ هفته به شدت افزایش می دهد.

هزینه هایفو صورت در مشهد

هایفو صورت در مشهد بهترین روش برای لیفت صورت در مشهد است.

هزینه هایفو صورت در مشهد در سال 1402 بنابر نظر متخصص زیبایی حاضر در کلینیک و تعداد اطلاعات لازم کار با دستگاه هایفوتراپی صورت متغیر است اما به صورت کلی جوان سازی صورت با هایفو در مشهد چیزی در حدود ۳ میلیون تومان هزینه در بر خواهد داشت.
شما میتوانید با حضور در پیج اینستاگرام مشهد از تخفیف های مناسبتی استفاده از دستگاه هایفوتراپی صورت با خبر شوید همچنین شما می توانید با تماس با شماره 09150068009 از خدمت مشاوره رایگان زیبایی کلینیک ما استفاده بفرمایید.

بهترین کلینیک هایفوتراپی صورت در مشهد

کلینیک تخصصی زیبایی رز سفید مشهد با بهره مندی از جدیدترین دستگاه های هایفو در مشهد و همچنین حضور بهترین تکنسین های کار با دستگاه هایفوتراپی صورت به عنوان یکی از بهترین کلینیک های هایفو صورت در مشهد شناخته می شود.
شما میتوانید با تماس با شماره های یاد شده از مشاوره رایگان هایفوتراپی صورت جدیدترین قیمت ها و همچنین استفاده از خدمت مشاوره رایگان زیبایی کلینیک ما بهره مند شوید.

در یک جلسه استفاده از هایفو صورت چه اتفاقی می افتد؟

در قبل از جلسه هایفوتراپی صورت نیازی به آماده سازی جدی نیست . ولی حتماً قبل از شروع کار با دستگاه شما باید آرایش و کرم های مراقبت پوستی مانند ضد آفتاب خود را پاک کنید.
در هنگام کار با دستگاه هایفو صورت

  1. تکنسین کار با دستگاه هایفو ناحیه هایی از صورت که دستگاه روی آن قرار می گیرد را پاک می‌کند
  2. در صورت نیاز قبل از قرار دادن دستگاه بر روی صورت، کرم بی حسی موضعی را بر روی ناحیه هایی که هایفو بر روی آن انجام می شود استفاده می کنند.
  3. تکنسین ها در مرحله بعدی ژل اولترا سوند را بر روی صورت استفاده می کنند.
  4. سپس دستگاه هایفو را بر روی صورت شما قرار می دهند.
  5. تکنسین کار با دستگاه هایفو در مشهد با استفاده از عینک های مخصوص دستگاه را بر روی حالت مورد نیاز و در ناحیه مشخص جایگذاری می کنند.
  6. بسته به نظر دکتر زیبایی حاضر در کلینیک دستگاه بین ۳۰ تا ۹۰ دقیقه بر روی صورت شما باقی می‌ماند و به آزاد سازی کلاژن در سطح پوست می پردازد.

در صورت نیاز به انجام جلسات دیگر کار با دستگاه هایفو برای جلسه بعدی کار با دستگاه زمان بندی می شود.
در هنگامی که دستگاه هایفو بر روی صورت شما قرار دارد ،امکان دارد که شما درد خفیفی را در صورت خود احساس کنید که برای رفع این مشکل شما می‌توانید از مسکن هایی مانند ایبوپروفن و با نظر دکتر حاضر در کلینیک استفاده کنید.
شما می توانید بعد از انجام جلسه کار با دستگاه هایفو به فعالیت های روزانه خود بازگردید.

مقایسه میان هایفو در مشهد با روش های دیگر لیفت صورت

لیفت صورت در مشهد

هایفوتراپی صورت

لیفت صورت با نخ

تزریق چربی به صورت

عوارض

قرمزی پوست صورت-احساس درد-حساس شدن پوست

احساس درد خفیف در محل تزریق نخ ها

احساس درد و سفتی پوست در محل تزریق چربی که بعد از دو تا سه روز از بین می رود

مدت زمان ریکاوری

ندارد

ندارد

ندارد

هزینه

جوان سازی کامل صورت با هایفو 3 میلیون تومان

بسته به تعداد و نوع نخ های مورد استفاده دارد

تزریق چربی کامل صورت 5 میلیون تومان

دوام

جوان سازی پوست صورت به مدت 2 تا 3 سال

بین یک تا دو سال بسته به نوع نخ ها

بین 1.5 تا 2 سال_قابل تجدید با تزریق دوباره


تاثیر

 

منابع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *