بهترین دکتر لیفت صورت در مشهد 100%تضمینی+عکس

بهترین کلینیک لیفت صورت در مشهد + فیس لیفت در مشهد

بهترین دکتر لیفت صورت در مشهد + عکس های قبل و بعد

بهترین دکتر برای لیفت صورت در مشهد کیست؟ هزینه لیفت صورت در سال 1402 در مشهد چقدر است؟ مزایا و عوارض لیفت صورت (فیس لیفت) چیست؟ بهترین روش برای جوان سازی پوست صورت چه روشی است؟بهترین دکتر لیفت صورت با نخ در مشهد در کدام کلینیک فعالیت می کند؟


اگر به دنبال کلینیکی مجهز برای از بین بردن چین و چروک، خطوط پیشانی و جوان کردن پوست صورت هستید،همه اطلاعات مربوط به لیفت صورت یا فیس لیفت در مشهد که شامل هزینه لیفت صورت در مشهد ،مزایا و معایب آن نسبت به بقیه روش های جوان سازی پوست صورت مانند بوتاکس در مشهد،تزریق چربی در مشهد،هایفو صورت در مشهد و تزریق ژل به لب(فیلر)،بهترین جراح لیفت صورت در مشهد و بهترین دکتر لیفت صورت با نخ در مشهد را می‌توانید در این مقاله که به عنوان راهنمای جامع لیفت صورت در مشهد شناخته می شود، مشاهده بفرمایید.


هر سال میلیون ها نفر از روش های غیر تهاجمی و بدون نیاز به عمل جراحی برای جوان سازی پوست صورت خود و یا فیس لیفت استفاده می کنند در سال ۲۰۲۰ استفاده از بوتاکس برای لیفت صورت در رتبه اول استفاده از تزریق ژل(فیلرها) در رتبه دوم و بقیه روش های لیفت صورت مانند لیفت صورت با نخ،هایفوتراپی،تزریق چربی به صورت در رتبه‌های بعدی قرار گرفته اند.

به طور کلی برای انجام لیفت صورت دو روش وجود دارد

  • روش اول استفاده از عمل جراحی برای لیفت صورت است. در این روش، جراح لیفت صورت در مشهد با استفاده از عمل های جراحی که معمولا بین یک تا دو ساعت به طول می انجامد و در بیمارستان نیز انجام می‌شوند به جوان سازی پوست صورت و از بین بردن افتادگی ها و چین و چروک ها می پردازد. استفاده از عمل جراحی برای لیفت صورت برای افرادی مناسب است که افتادگی پوست آنها زیاد می‌باشد و همچنین پوست صورت آنها نسبت به جوان سازی موضعی پاسخی نمی دهد.
  • روش دوم استفاده از لیفت صورت موضعی و یا استفاده از دستگاه برای فیس لیفت می باشد این روش شامل استفاده از بوتاکس، فیلر ها، لیفت صورت با نخ،هایفوتراپی صورت و همچنین تزریق چربی به صورت می باشد.
    روش های موضعی لیفت صورت می‌توانند به صورت ترکیبی هم استفاده شود.
    در این صورت معمولاً بهترین نتایج و حداکثر جوان سازی پوست صورت را می‌توان از لیفت صورت در مشهد انتظار داشت.


به دلیل تاثیر بیشتر هزینه کمتر ، زمان مراقبت و ریکاوری بسیار کمتر روش های غیر تهاجمی لیفت صورت در مشهد مانند لیفت صورت با نخ  نسبت به روش های جراحی فیس لیفت به شدت پرطرفدارتر شده اند.

فیس لیفت و روش های مختلف لیفت صورت مانند بوتاکس  از دهه ۲۰۰۰ میلادی مورد تایید سازمان های نظارتی سلامت مانند FDA سازمان غذا و داروی آمریکا و NHS سازمان سلامت ملی بریتانیا قرار گرفته‌اند.

لیفت و جوان سازی صورت در مشهد
بدون جراحی درد و خونریزی
با پکیج هایفو و پلاسمای گرم
در کلینیک تخصصی رز سفید مشهد

بهترین دکتر لیفت صورت با نخ در مشهد

09158959585

مشهد بلوار فردوسی بین فردوسی 17 و 19 کلینیک رز سفید


آیا لیفت صورت در مشهد واقعاً به جوان سازی پوست صورت کمک می کند؟

لیفت صورت به کمک روش های موضعی مانند تزریق چربی ،هایفو صورت، تزریق ژل ، بوتاکس در مشهد و همچنین لیفت صورت با نخ در مشهد می توانند تاثیر بسیاری در زیباتر شدن فرم صورت و همچنین جوان سازی پوست ناحیه صورت داشته باشند این روش ها می توانند

  • چین و چروک راه از بین برده
  • به صورت حجم بدهند
  • به جوان سازی پوست صورت کمک کرده و بافت پوست را تغییر می‌دهند

مزایای لیفت صورت در مشهد

  1. هزینه کمتر نسبت به روش جراحی برای لیفت صورت در مشهد روش های موضعی برای لیفت صورت در مشهد مانند لیفت صورت با نخ،هایفوتراپی صورت،بوتاکس و تزریق چربی هزینه بسیار کمتری نسبت به جراحی های لیفت صورت که در بیمارستان و تحت بی هوشی انجام می شوند، دارند.
  2. زمان ریکاوری کوتاه‌تر به صورت کلی زمان مراقبت ریکاوری در لیفت صورت با نخ در مشهد به شدت کوتاه تر از روش های دیگر است و حتی بعد از برخی از روش های  لیفت صورت شما می توانید بلافاصله به فعالیت‌های عادی روزانه خود بازگردید.
  3. انجام شدن لیفت صورت در کلینیک بیشتر روش های لیفت صورت در کلینیک زیبایی انجام شده و کمتر از یک ساعت به طول می‌انجامد.
  4. عوارض و درد کمتر در مقایسه با جراحی های فیس لیفت روش های غیر جراحی در لیفت صورت مانند تزریق چربی و بوتاکس و فیلر ها و لیفت صورت با نخ به شدت عوارض و نیازمند مراقبت کمتری هستند.
  5. عدم وجود ریسک های جراحی به این دلیل که بیمار تحت بیهوشی و یا برش های عمیق که در جراحی های لیفت صورت شایع است قرار نگرفته به همین دلیل ریسک های مربوط به بیهوشی و عفونت نیز به شدت کمتر است.

برای لیفت صورت در مشهد کدام بهتر است؟ تزریق چربی به صورت ، بوتاکس،هایفوتراپی در مشهد و یا لیفت صورت با نخ در مشهد

هر کدام از روش های فیس لیفت مزایا و معایب مخصوص به خود را دارند و متخصص زیبایی معمولاً بسته به علایق و نیازمندی های بیمار یکی از این چهار روش را پیشنهاد می کند.
بیشتر افرادی که به کلینیک ما مراجعه و با جراح لیفت صورت حاضر در کلینیک  مشورت می کنند،یکی از سه انتظار زیر را از لیفت صورت دارند.

  • پوست سفت تری داشته باشند
  • چین و چروک کمتری داشته باشند
  • پوست درخشان‌تری را میخواهند.

بنابر علایق و نیازمندی های بیمار و همچنین معاینه دکتر لیفت صورت در مشهد حاضر در کلینیک یکی از چهار روش لیفت صورت انتخاب شده و متخصص زیبایی آن را بر روی صورت شما پیاده می کند.
شما میتوانید در رابطه با چهار روش اصلی لیفت صورت در مشهد که شامل تزریق چربی به صورت، بوتاکس ، هایفو صورت در مشهد و لیفت صورت با نخ در مشهد می باشد ادامه مقاله را ملاحظه بفرمایید.

تزریق چربی به صورت در مشهد

 

تزریق چربی به صورت یکی از موثرترین و بهترین روش برای لیفت صورت به شمار می آید. در این روش دکتر تزریق چربی ابتدا از محل هایی که چربی اضافه وجود دارند مانند شکم پهلو ها و یا ران ها چربی های اضافه را برداشت کرده و آنها را در محل هایی از صورت که نیاز به حجم دهی و همچنین از بین بردن چین و چروک وجود دارد مانند اطراف چشم و همچنین خط لبخند تزریق می کند.
نتایج تزریق چربی به صورت بسیار و به این دلیل است که در این روش چربی های خود فرد از جایی به جای دیگر منتقل می شود هیچگونه خطر و ریسک عوارض و عفونت وجود ندارد.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بهترین دکتر تزریق چربی در مشهد در کلینیک زیبایی رز سفید و همچنین اطلاع از هزینه تزریق چربی به صورت و مشاوره رایگان در زمینه تزریق چربی به صورت،سینه،گردن و … به این صفحه مراجعه فرمایید.

لیفت صورت با نخ در مشهد

بهترین کلینیک لیفت صورت با نخ در مشهد -بدون درد و خونرزی به همراه حضور دکتر خانم برای لیفت صورت در مشهد

لیفت صورت با نخ یکی از بهترین جایگزین ها برای عمل جراحی لیفت صورت به شمار می آید. در لیفت صورت با نخ بهترین دکتر لیفت صورت با نخ در مشهد در امر لیفت صورت با وارد کردن نخ های پزشکی که از جنسی خاص تولید شده‌اند به زیر پوست و و با کشیدن این نخ ها باعث از بین رفتن افتادگی های پوستی و چین و چروک ها می شود.
لیفت پوست با نخ می تواند می تواند برای جوان سازی و کشیدن پوست صورت و همچنین ناحیه سینه استفاده بشود. منقل نتایج لیفت صورت با نخ بین ۲ تا ۳ سال دوام خواهند داشت ولی با استفاده از نخ های مرغوب و هم چنین دکتر حاذق می‌تواند نتایج لیف صورت با نخ در مشهد تا ۵ سال دوام داشته باشد.

این روش فیس لیفت از دهه ۱۹۹۰ میلادی در حال استفاده و تکامل بوده و با توجه به پیشرفت های اخیر در زمینه نخ های مورد استفاده ، این روش محبوبیت فراوانی در سال‌های اخیر پیدا کرده و هر سال تعداد افرادی که از این روش برای داشتن صورتی زیباتر استفاده می کنند به شدت افزایش داشته است.

شما می‌توانید در ادامه مطلب عکس های قبل و بعد لیفت صورت با نخ در مشهد را مشاهده بفرمایید و همچنین در صورت داشتن سوالات بیشتر می توانید با شماره ۰۹۱۵۰۰۶۸۰۰۹ تماس گرفته و از خدمت مشاوره رایگان زیبایی با متخصصین کلینیک زیبایی رز سفید مشهد و بهترین دکتر لیفت صورت با نخ در مشهد استفاده بفرمایید.

چه افرادی کاندیدای مناسب برای لیفت صورت با نخ در مشهد هستند؟

افرادی می توانند بهترین نتایج را از لیفت صورت با نخ دریافت کنند که

  • بین ۴۰ تا ۵۵ سال سن دارند
  • از سلامت کلی خوبی برخوردار هستند
  • دخانیات مصرف نمی کنند
  • به تازگی نشانه های افتادگی پوست و یا پیر شدن پوست را مشاهده کرده اند

همچنین کسانی که نمی توانند از روش های جراحی برای لیفت صورت در مشهد به دلیل پیچیدگی های پزشکی آن(مانند کسانی که با بی هوشی مشکل دارند) استفاده کنند نیز می توانند کاندیدای مناسبی برای لیفت صورت با نخ در مشهد باشند

هزینه لیفت صورت با نخ در مشهد

بهترین کلینیک لیفت صورت با نخ در مشهد وبهترین دکتر فیس لیفت با نخ در مشهد

هزینه لیفت صورت با نخ در مشهد می تواند بستگی به دستمزد دکتر لیفت صورت با نخ، تعداد نواحی از صورت که دکتر زیبایی بر روی آنها لیفت صورت انجام می دهد و نوع و تعداد نخ های استفاده شده داشته باشد.
نواحی مانند پیشانی، شقیقه ها، زیر چشم ها، ابروها و زیر گونه ها می توانند همگی با استفاده از لیفت صورت با نخ جوان سازی شده و افتادگی پوست آنها از بین برود.
شما می‌توانید روی یک ناحیه و یا چند ناحیه از پوست صورت را در یک بار مراجعه به کلینیک زیبایی با استفاده از فیس لیفت با نخ جوان سازی انجام بدهید.
همچنین ذکر این نکته نیز به نظر می رسد که به صورت با نخ هیچگونه نیازی به زمان مراقبت و یا ریکاوری ندارد و شما می توانید بعد از انجام جلسه لیفت صورت فعالیت های روزانه خود را انجام بدهید.
همچنین دکتر زیبایی می تواند با استفاده از روش های دیگر و ترکیب آنها با لیفت صورت با نخ مانند استفاده همزمان از بوتاکس و یا هایفوتراپی صورت با لیفت صورت با نخ تاثیر این روش ها بر روی پوست صورت شما را به حداکثر برساند.
شما می توانید با مشاوره با بهترین دکتر لیفت صورت با نخ در مشهد حاضر در کلینیک از این روش های ترکیبی لیفت صورت در مشهد اطلاع حاصل بفرمایید.

لیفت صورت با نخ چگونه باعث جوان سازی پوست صورت می شود؟

لیفت صورت با نخ می تواند به دو روش به جوان سازی پوست درمشهد کمک کند

  • در وهله اول با وارد کردن این نخ های مخصوص زیر پوست که به راحتی قابل حل شدن هستند، دکتر زیبایی می تواند به کمک این نخ ها پوست ناحیه های مختلف صورت مانند پیشانی ،زیر چشم ها، ابرو ها و گردن را با کشیدن پوست جوان سازی کرده و تمامی افتادگی و چین و چروک ها را از بین ببرد.
    این نخ های مخصوص با داشتن ویژگی خاصی باعث می شوند که پوست به عضلات صورت کاملاً جذب شده و تمامی افتادگی ها و فاصله میان پوست و عضلات صورت از بین بروند.

ذکر این نکته نیز ضروری به نظر می‌رسد که این نخ ها قابل حل شدن هستند و لیفت صورت با نخ یک روش عاری از هرگونه درد و عوارض برای لیفت صورت در مشهد می باشد.

  • در وهله بعدی بعد از تزریق این نخ های مخصوص به زیر پوست صورت ، بدن شروع به پاسخ دادن و عکس العمل به این نخ ها می کند.
    این نخ ها طوری طراحی شده اند که باعث می شوند بدن با تولید کلاژن در محل های تزریق به عکس العمل به این نخ ها بپردازد.
    کلاژن یکی از بهترین پروتئین ها و مواد مورد نیاز برای جوان سازی پوست به خصوص در ناحیه صورت می باشد و افزایش تولید کلاژن در اثر لیفت صورت با نخ در مشهد می تواند تا ۵ سال صورتی جذاب و درخشان و بدون هیچگونه چین و چروک را برای شما به ارمغان بیاورد.

در تحقیقی که در سال ۲۰۱۷ بر روی ۱۰۰ نفر از افرادی که لیفت صورت با نخ را انجام داده‌اند مشخص کرده است که در وهله اول تزریق نخ های مخصوص برای لیفت صورت باعث می شود که این نخ ها بین یک تا سه سال از هرگونه چین و چروک و افتادگی پوست صورت جلوگیری کرده و همچنین اثر افزایش تولید کلاژن و جوان ماندن پوست صورت که بر اثر این نخ ها به وجود می اید می تواند بین ۳ تا ۵ سال بعد از انجام لیفت صورت با نخ در مشهد ادامه داشته باشد.

آیا لیفت صورت با نخ عوارض دارد؟

لیفت صورت با نخ یک عمل زیبایی با حداقل زمان مراقبت و ریکاوری به شمار می‌آید اما در بین ۵ تا ۱۰ درصد از کیس های لیفت صورت با نخ می تواند عوارضی وجود داشته باشد که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.
بعد از انجام عمل لیفت صورت در مشهد این طبیعی است که شما احساس

  • درد بسیار ملایم در محل تزریق نخ ها
  • کبودی
  • خونریزی بسیار کم

داشته باشید.
تمامی این عوارض به شدت سطحی و ملایم بوده و به آسانی می توانند توسط بهترین دکتر لیفت با نخ در مشهد حاضر در کلینیک برطرف شود.

  • پیچیدگی هایی که حتماً نیاز است در صورت اتفاق افتادن با بهترین دکتر لیفت با نخ در مشهد در میان گذاشته شود شامل
  • عکس العمل های آلرژی به جنس نخ های لیفت صورت
  • جمع شدن خون در زیر پوست در محل های تزریق نخ های مخصوص
  • حرکت غیر عادی نخ های لیفت صورت که باعث ناهمواری ها در سطح پوست می‌شود
  • احساس درد در زیر پوست
  • عفونت در محل های تزریق نخ های لیفت صورت

لیفت صورت با نخ بهتر است یا تزریق چربی؟

هایفو صورت در مشهد(هایفوتراپی صورت)

بهترین کلیینیک لیف صورت در مشهد با هایفوتراپی عکس قبل و بعد هایفو

هایفو صورت(هایفوتراپی) یکی از جدیدترین و موثرترین روش ها برای لیفت صورت در مشهد است که با تاباندن امواج فراصوت متمرکز شده به لایه های زیرین پوست باعث افزایش تولید کلاژن شده و به جوان سازی پوست کمک شایانی می‌کند.
این روش لیفت صورت موضعی یکی از بهترین جایگزین ها برای عمل جراحی فیس لیفت به شمار می آید.
شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بهترین مرکز هایفو صورت در مشهد در کلینیک زیبایی رز سفید مشهد و همچنین اطلاع از هزینه هایفو صورت و مشاوره رایگان در زمینه لیفت صورت در مشهد با هایفوتراپی به این صفحه مراجعه بفرمایید.

تزریق ژل به صورت

شما می‌توانید با مراجعه به نوشته بهترین دکتر تزریق ژل در مشهد به تمامی اطلاعات لازم در این زمینه دست پیدا کرده و همچنین نمونه‌های کارهای مختلف تزریق ژل لب مانند مدل عروسکی، مدل نچرال ،مدل روسی و تمامی مدل‌های دیگر را مشاهده بفرمایید.

اگر شما در مورد روشی که برای لیفت صورت و کشیدن پوست صورت در نظر گرفته اید دچار شک و تردید شده اید، بهتر است یک بار برای همیشه به این سوالات پاسخ داد

  • لیفت با نخ بهتر است یا بوتاکس
  • لیفت با نخ بهتره یا فیلر
  • لیفت با نخ بهتره یا اندولیفت
  • لیفت با نخ بهتر است یا هایفو
  • لیفت صورت در مشهد با نخ بهتر است یا تزریق چربی

مقایسه میان روش های لیفت صورت در مشهد

لیفت صورت در مشهد

لیفت صورت با نخ

تزریق چربی به صورت

هایفوتراپی صورت

جراحی لیفت صورت

عوارض

احساس درد خفیف در محل تزریق نخ ها

احساس درد و سفتی پوست در محل تزریق چربی که بعد از دو تا سه روز از بین می رود

قرمزی پوست صورت-احساس درد-حساس شدن پوست

درد- خون ریزی-پیچیدگی های مربوط به بی حسی

مدت زمان ریکاوری

ندارد

ندارد

ندارد

بین ۲ تا ۴ هفته بسته به نظر جراح لیفت صورت در مشهد

هزینه

بسته به تعداد و نوع نخ های مورد استفاده دارد

تزریق چربی کامل صورت ۵ میلیون تومان

جوان سازی کامل صورت با هایفو ۳ میلیون تومان

بین ۱۵ تا ۲۵ میلیون تومان

دوام

بین یک تا دو سال بسته به نوع نخ ها

بین ۱.۵ تا ۲ سال_قابل تجدید با تزریق دوباره

جوان سازی پوست صورت به مدت ۲ تا ۳ سال

بسته به مهارت جراح لیفت صورت معمولا این جراحی هر سه سال باید تجدید شود

تاثیر

پرسش های متداول

  • قیمت لیفت صورت در مشهد در سال 1402 چقدر است؟

شما می توانید برای مشاوره رایگان زیبایی و اطلاع از هزینه لیفت صورت در مشهد و انواع روش های لیفت صورت مانند لیفت صورت با نخ با شماره 05136012002 تماس بگیرید

  • لیفت صورت معمولاً چقدر دوام می اورد؟

بسته به روش فیس لیفتی که دکتر زیبایی برای شما استفاده می کند و همچنین سن می توان انتظار داشت که نتایج فیس لیفت در مشهد بین ۲ تا ۵ سال دوام داشته باشد.

  • آیا لیفت صورت در مشهد عوارض دارد؟

بسته به میزان تجربه دکتر لیفت صورت در مشهد و کلینیکی که شما در آن فیس لیفت را انجام می‌دهید لیفت صورت در مشهد می تواند بدون هیچ‌گونه عارضه و بهترین و طبیعی ترین روش برای داشتن صورتی زیبا باشد.

منابع

آپدیت شده در 29 مرداد1402

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *