بهترین دکتر تزریق چربی در مشهد 100%تضمینی+عکس27دی1402

تزریق چربیی در مشهد توسط متخصص زیبایی+عکس های قبل و بعد تزریق چربی در مشهد

بهترین دکتر تزریق چربی در مشهد + عکس های قبل و بعد

تزریق چربی به صورت در مشهد بهترین روش برای داشتن صورتی زیبا و جوان بدون نیاز به انجام جراحی های سخت و تهاجمی می باشد.
این روش زیبایی موضعی با خارج کردن چربی ها از اندام هایی که چربی اضافه دارند شروع می شود.
ذکر این نکته ضروری است که این تکنیک حتماً باید توسط دکتر تزریق چربی مجرب و در کلینیک های جراحی زیبایی انجام شود.
سپس چربی های خارج شده از هر گونه خون و مایعات دیگر تصفیه و پاکسازی می شوند و تنها سلول های چربی که آسیبی ندیده‌اند برای تزریق باقی می مانند.
دکتر تزریق چربی در مشهد با استفاده از این چربی های تصفیه شده به جوان سازی و زیبایی بیشتر صورت شما و نواحی دیگر بدن مانند سینه، باسن(لیفت باسن برزیلی) و گردن می پردازد.

همچنین اگر مقدار چربی های خارج شده کم باشد و امکان تزریق این چربی ها وجود نداشته باشد،امکان استفاده از نانوفت در مشهد نیز وجود دارد.

هزینه تزریق چربی به صورت در مشهد چقدر است؟

هزینه تزریق چربی به صورت در مشهد بسته به میزان چربی که دکتر تزریق چربی برای تزریق نیاز داشته باشد متغیر است اما هزینه به صورت کلی هزینه تزریق چربی کامل صورت در مشهد به ۵ میلیون تومان می رسد.

هزینه تزریق چربی به باسن و سینه در مشهد متغیر بوده و به مقدار چربی تزریق شده بستگی دارد.این هزینه برای بیشتر افراد از هزینه تزریق چربی  به صورت کامل (5 میلیون تومان) کمتر می باشد.
شما می توانید با حضور پیج اینستاگرام کلینیک ما از تخفیف های دوره ای تزریق چربی به صورت در مشهد باخبر شده و همچنین عکس های قبل و بعد زیباجویان تزریق چربی به صورت،باسن ،گردن و سینه در مشهد و نظرات زیباجویان از تزریق چربی در مشهد را مشاهده بفرمایید.

پرسش های متداول

  • هزینه تزریق چربی در مشهد در سال ۱۴۰۱ چقدر است؟

هزینه تزریق چربی در مشهد بسته به میزان چربی های تزریق شده دارد.برای مثال هزینه تزریق چربی کامل صورت در مشهد 5 میلیون تومان است.شما می توانید برای مشاوره رایگان زیبایی و اطلاع از هزینه تزریق چربی در مشهد با شماره 09150068009 تماس بگیرید

  • تزریق چربی به صورت معمولاً چقدر ماندگاری دارد؟

بسته به مقدار چربی تزریق شده و ناحیه ای که چربی به آن تزریق می‌شود می‌توان انتظار داشت که نتایج تزریق چربی سال ها دوام داشته باشد و در بعضی از موارد به صورت دائمی باشد.

  • آیا تزریق چربی به صورت در مشهد عوارض دارد؟

خیر به دلیل اینکه در تزریق چربی در مشهد از چربی خود فرد استفاده می شود و از هیچ گونه مواد شیمیایی استفاده نمی شود، این روش بهترین و سالم ترین گزینه برای داشتن بدن و صورتی زیبا می باشد.

مزایای تزریق چربی در مشهد چیست؟

تزریق چربی یه صورت در مشهد توسط دکتر زیبایی در مشهد

تزریق چربی به اندام های بدن برای پر کردن و افزایش حجم اندام هایی که نیازمند پر شدن دارند.
مزایای عمل زیبایی تزریق چربی در مشهد شامل

  • توزیع دوباره چربی های ناخواسته
  • جوان سازی پوست دست ها، لب ها و صورت
  • هموار کردن سطح پوست این ناهمواری ها معمولا بعد از انجام عمل های جراحی لیپوماتیک و یا زخم ها به وجود می آیند.
  • حجم دهی به سینه ها
  • حجم دهی به باسن
  • کمک به ایجاد تقارن و همچنین پنهان کردن نشانه های ایمپلنت سینه که به آن عمل بازسازی ایمپلنت سینه گفته می شود
  • کاهش شانس عکس العمل های آلرژیک که معمولا بعد از انجام تزریق فیلر ها و ژل به لب به وجود می آید. به این دلیل که چربی از بدن خود فرد خارج میشود عمل تزریق چربی در مشهد هیچ گونه عوارض آلرژیک ندارد.
  • داشتن نتایج طبیعی تر و با دوام بسیار بیشتر در مقایسه با فیلرها و تزریق ژل در مشهد

نتایج بسیار طبیعی

بهترین دکتر تزریق چربی در مشهد برای تزریق چربی به صورت +هزینه تزریق چربی به صورت در مشهد
بهترین دکتر تزریق چربی در مشهد برای تزریق چربی به صورت +هزینه تزریق چربی به صورت در مشهد

یکی از مهم‌ترین مزیت های تزریق چربی در مشهد می‌تواند نتایج به شدت طبیعی این عمل زیبایی باشد. در عمل های جای گذاری ایمپلنت در صورت و یا تزریق ژل این خطر وجود دارد که نتایج آن مصنوعی نظر بیایند اما در تزریق چربی به صورت این ریسک وجود ندارد.
همچنین به خاطر اینکه در این عمل چربی های بدن از ناحیه به ناحیه دیگر منتقل می شوند این به آن معناست که هیچ خطری از بابت عفونت و یا قبول نکردن و نپذیرفتن مواد خارجی مانند ژل و ایمپلنت در بدن وجود ندارد.

تغییر فرم بقیه اندام های بدن

صورت تنها قسمتی از بدن نیست که شروع به پیر شدن می کند.
با بالا رفتن سن سرعت تولید هورمون ها کاهش می یابد. نامتعادل بودن هورمون ها مخصوصاً کم بودن تستوسترون باعث کاهش چشمگیر متابولیسم (سوخت و ساز) بدن می شود.
متاسفانه بیشتر افراد رژیم های غذایی خود را با این سوخت و ساز جدید تغییر نمی دهند، به همین دلیل با بالا رفتن سن احتمال اینکه چربی های اضافه در بدن به وجود بیاید زیاد است.
تزریق چربی در مشهد باعث می شود که این چربی های اضافه را از بین رفته و برای زیباتر کردن صورت و بقیه اندام های بدن استفاده شود.
تنها مشکلی که این عمل زیبایی می‌تواند وجود داشته باشد این است که بیمار چربی اضافه برای استفاده در تزریق چربی در مشهد نداشته باشد که شما با حضور در کلینیک و مشاوره با بهترین دکتر تزریق چربی در مشهد می توانید از این امر اطمینان حاصل کرده و همچنین عکس های قبل و بعد بیماران را مشاهده بفرمایید.

بدون نیاز به زمان ریکاوری

مزیت بزرگ دیگر تزریق چربی به صورت نسبت به ایمپلنت های صورت و همچنین تزریق ژل می تواند در مقدار زمان مراقبت (ریکاوری) باشد.
شما می توانید در همان روز انجام تزریق چربی به کارهای روزانه خود بازگردید.
حتی اگر محل تزریق چربی بزرگ باشد مانند گونه ها هم نیازی به زمان ریکاوری وجود ندارد. این امر در مقایسه با ایمپلنت های صورت که یک عمل تهاجمی به شمار می آید و حداقل نیاز به دو هفته زمان مراقبت و ریکاوری دارد به شدت کمتر است.
تنها نکاتی که برای مراقبت توسط دکتر تزریق چربی در مشهد بعد از تزریق چربی در مشهد به شما گوشزد خواهد شد می‌تواند

  • اجتناب از فعالیت های شدید ورزشی برای ثابت ماندن چربی ها در محل تزریق
  • تلاش برای خوابیدن بر روی پشت که باعث جلوگیری از  فشار امدن بر محل های تزریق چربی می شود

باشد.

بهترین کلینیک برای تزریق چربی در مشهد کجاست؟ هزینه تزریق چربی به صورت در سال ۱۴۰۱ در مشهد چقدر است؟ مزایا و عوارض تزریق چربی به صورت چیست؟آیا روش بهتری برای جوان سازی پوست صورت (لیفت صورت در مشهد) وجود دارد؟بهترین دکتر برای تزریق چربی به سینه و باسن در مشهد کیست؟
شما می توانید پاسخ تمامی این سوالات به همراه عکس های قبل و بعد از تزریق چربی زیباجویان را در نوشته زیر مطالعه بفرمایید.

تزریق چربی که به آن انتقال چربی هم گفته می شود با استفاده از چربی های اضافه در محل های مانند بیرون ران ها پهلوها و شکم و تزریق آنها به محل هایی که نیازمند حجم بیشتری هستند مانند تزریق چربی به صورت، دست ها، تزریق چربی به سینه مشهد و باسن به یکی از محبوب ترین و شایع ترین روش های زیبایی موضعی تبدیل شده است.

کلینیک تخصصی زیبایی رز سفید مشهد با بهره بردن از بهترین دکتر تزریق چربی در مشهد و همچنین حضور دکتر خانم برای تزریق چربی در مشهد و مجهز به جدیدترین تکنولوژی های تزریق چربی به صورت و سینه در مشهد به همراه نانوفت در مشهد و  دستگاه های لاغری آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در شهر مشهد می باشد.
شما می توانید با تماس با شماره تلفن 09150068009 از مشاوره رایگان زیبایی با متخصصین کلینیک ما استفاده کرده و همچنین با حضور در پیج اینستاگرام ما عکس های قبل و بعد تزریق چربی در مشهد را مشاهده بفرمایید.

 

تزریق چربی به صورت و بدن در مشهد

توسط بهترین جراحان زیبایی

بهترین دکتر تزریق چربی در مشهد

09158959585

مشهد بلوار فردوسی بین فردوسی 17 و 19 کلینیک رز سفید

ایمنی این عمل زیبایی توسط سازمان غذا و داروی آمریکا FDA تایید شده است و هر ساله هزاران نفر در سرتاسر دنیا با استفاده از تزریق چربی که به آن Fat grafting هم گفته می‌شود، به صورت و اندام ایده آل خود می رسند.

 

تزریق چربی به صورت چقدر ماندگاری دارد؟

برخلاف استفاده ازفیلر ها و یا تزریق ژل که معمولاً تزریق آن‌ها باید هر ۱۲ تا ۱۸ ماه تجدید شود، تزریق چربی به صورت می تواند نتایجی به همراه داشته باشد که تا سالها دوام داشته باشد و بسته به مهارت دکتر تزریق چربی این نتایج می‌توانند دائمی هم باشد.
با این که در بیشتر موارد نتایج تزریق چربی به صورت در مشهد می تواند دائمی باشد، اما ذکر این نکته ضروری به نظر می‌رسد که در هنگام تزریق چربی تمامی سلول های چربی تزریق شده در این فرآیند سالم نمی ماند و باعث افزایش حجم صورت نمی شود.
معمولاً برای دیدن نتایج نهایی و برای اینکه سلول های چربی تزریق شده بتوانند از طریق جریان خون تغذیه شوند ۶ ماه زمان طول میکشد.

آیا تزریق چربی به صورت در مشهد عوارض دارد؟

بهترین دکتر تزریق چربی به صورت در مشهد عکس های قبل و بعد
بهترین دکتر تزریق چربی به صورت در مشهد عکس های قبل و بعد

در لیفت صورت به کمک تزریق چربی به این دلیل که از چربی های خود زیبا جو استفاده شده و هیچگونه مواد شیمیایی و خارجی در تزریق استفاده نمی شود، عوارض ناشی از تزریق چربی به صورت در مشهد به حداقل می رسد.معمولا مقدار این عوارض در تزریق چربی به سینه و باسن به شدت کمتر می باشد.
عوارض جزئی که می تواند در کمتر از ۵ درصد از موارد تزریق چربی اتفاق بیفتد شامل

  • قرمزی پوست
  • نامتقارن بودن صورت
  • عفونت

است.
کلینیک زیبایی رز سفید مشهد با بهره گیری از بهترین دکتر تزریق چربی به صورت در مشهد و همچنین حضور دکتر خانم برای تزریق چربی عوارض ناشی از این عمل زیبایی لیفت صورت را به حداقل رسانده است.
شما می‌توانید با حضور در پیج اینستاگرام کلینیک ما از تجربیات افرادی که از این روش برای داشتن پوست صورت بهتر، جوان تر و درخشان تر بهره برده اند، استفاده کنید.

کلینیک تخصصی زیبایی رز سفید مشهد با بهره بردن از بهترین دکتر تزریق چربی در مشهد و همچنین حضور دکتر خانم برای تزریق چربی در مشهد به عنوان یکی از بهترین کلینیک های زیبایی مشهد در زمینه تزریق چربی به صورت،سینه،باسن و … آماده خدمت رسانی به شما زیبا جویان در شهر مشهد می باشد

.شما می توانید برای اطلاعات بیشتر،مشاوره رایگان تزریق چربی و زیبایی و مشاهده عکس های قبل وبعد از پیج اینستاگرام ما حضور داشته باشید یا با شماره 09150068009 تماس حاصل بفرمایید.

تزریق چربی به باسن و سینه در مشهد

لیفت صورت و تزریق چربی به صورت در مشهد در کلینیک زیبایی رز سیید مشهد

تزریق چربی به باسن و سینه یکی از بهترین و کم عوارض ترین روش ها برای داشتن حجم بیشتر و همچنین جوان سازی پوست و از بین بردن چین و چروک ها در ناحیه های سینه باسن و دست ها می باشد.
به این دلیل که در این روش از چربی های خود فرد استفاده می‌شود و از هیچگونه مواد خارجی و یا شیمیایی استفاده نمی شود، این روش کمترین عوارض را در میان روشهای افزایش حجم در ناحیه سینه مثل پروتز سینه و یا در ناحیه باسن مانند پروتز باسن( لیفت باسن برزیلی) به همراه دارد.
از مزیت‌های تزریق چربی به سینه و باسن نسبت به روش‌های جراحی مانند استفاده از پروتز ها می توان به طبیعی تر بودن نتایج، تاثیر مثبت تزریق چربی بر روی جوان سازی پوست و همچنین نداشتن خطرات مربوط به عمل جراحی مانند بیهوشی و اشتباهات جراحی اشاره کرد.

بهترین دکتر تزریق چربی به صورت و سینه در مشهد

تزریق چربی به سینه در صورت وجود چربی های ذخیره لازم یکی از بهترین روش ها برای افزایش حجم و فرم سینه می باشد.
از مزایای تزریق چربی به سینه نسبت به ایمپلنت یا پروتز سینه میتوان به نتایج طبیعی تر، هزینه کمتر و همچنین عوارض و زمان ریکاوری کمتر اشاره کرد.
در صورت بروز مشکلات در عمل ایمپلنت سینه دکتر زیبایی با استفاده از تزریق چربی به سینه عمل بازسازی ایمپلنت سینه را انجام میدهد که در آن مشکلاتی که در اثر عمل ایمپلنت سینه به وجود می آیند مانند نامتقارن بودن و همچنین ترک پوست با استفاده از تزریق چربی به سینه از بین میرود.

هزینه تزریق چربی به سینه و باسن در مشهد

هزینه تزریق چربی به سینه در مشهد که به آن عمل بازسازی پروتز سینه نیز گفته می شود بسته به میزان چربی تزریق شده و همچنین حق العمل متخصص زیبایی دارد و معمولاً بین ۱۰ میلیون تومان تا ۲۵ میلیون تومان هزینه در بر دارد.
تزریق چربی به باسن در مشهد که با لیفت باسن برزیلی هم گفته می‌شود نیز بسته میزان چربی های تزریق شده و همچنین در صورت انجام این عمل در بیمارستان هزینه بیمارستان نیز مجموع هزینه ها اضافه خواهد شد.
معمولا هزینه لیفت باسن برزیلی در مشهد از ۲۵ میلیون تومان شروع شده و با توجه به حق العمل جراح زیبایی و همچنین هزینه بیمارستان به ۳۵ تا ۴۰ میلیون تومان نیز می تواند برسد.

مقایسه میان تزریق چربی در مشهد با روش های دیگر لیفت صورت

لیفت صورت در مشهد

تزریق چربی در مشهد

لیفت صورت با نخ

جراح لیفت صورت

هایفوتراپی صورت

عوارض

احساس درد و سفتی پوست در محل تزریق چربی که بعد از دو تا سه روز از بین می رود

احساس درد خفیف در محل تزریق نخ ها

درد- خون ریزی-پیچیدگی های مربوط به بی حسی

قرمزی پوست صورت-احساس درد-حساس شدن پوست

مدت زمان ریکاوری

ندارد

ندارد

بین ۲ تا ۴ هفته بسته به نظر جراح لیفت صورت در مشهد

ندارد

هزینه

تزریق چربی کامل صورت ۵ میلیون تومان

بسته به تعداد و نوع نخ های مورد استفاده دارد

بین ۱۵ تا ۲۵ میلیون تومان

جوان سازی کامل صورت با هایفو ۳ میلیون تومان

دوام

بین ۱.۵ تا ۲ سال_قابل تجدید با تزریق دوباره

بین یک تا دو سال بسته به نوع نخ ها

بسته به مهارت جراح لیفت صورت معمولا این جراحی هر سه سال باید تجدید شود

جوان سازی پوست صورت به مدت ۲ تا ۳ سال

تاثیر

 


منابع

آپدیت شده در 27 دی 1402

2 thoughts on “بهترین دکتر تزریق چربی در مشهد 100%تضمینی+عکس27دی1402

    • admin says:

      سلام
      تزریق چربی به صورت در مشهد بر اساس میزان چربی های تزریق شده و هم چنین استفاده از نانوفت هزینه ای بین 4 تا 6 میلیون در مهر1402 دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *