لیپوماتیک در مشهد(پیکرتراشی اقساطی) +عکس5آذر1402

متخصص لاغری در مشهد در حال برنامه ریزی عمل لیپوماتیک بر روی بدن بیمار است.

فهرست مطالب

لیپوماتیک در مشهد +پیکرتراشی اقساطی+عکس های قبل و بعد

برای اینکه متوجه شویم که چگونه عمل لیپوماتیک در مشهد وزن را کاهش می دهد،باید ابتدا بدانیم که در عمل لیپوماتیک (لیپوساکشن) چه اتفاقی می افتد.

در ابتدا بهترین دکتر لیپوماتیک در مشهد با بررسی سابقه پزشکی بیمار و همچنین توصیه های مربوط به بی حسی مشورت های قبل از عمل جراحی لیپوماتیک را به بیمار می دهد. بیمار در عمل جراحی لیپوماتیک با بسته به میزان چربی که می‌خواهد از بین ببرد می‌تواند تحت بی حسی موضعی و یا بیهوشی عمومی قرار بگیرد.

بعد از بیهوشی بیمار، دکتر لیپوماتیک برش هایی را در محل هایی که میخواهند چربی آنها نابود شوند ایجاد می کند و سپس از طریق این برش ها ابزار نازک و بلندی را وارد بدن کرده و با استفاده از آن شروع به آزاد سازی چربی ها از سطح زیر پوست می کند. سپس با استفاده از دستگاه مکنده،جراح شروع به تخلیه چربی یا آزاد شده و همچنین خونابه های ایجاد شده در سطح زیر پوست می کند.

معمولاً این برش ها میلی متری هستند و دکتر لیپوماتیک در مشهد بعد از اتمام خارج کردن چربی ها شروع به بخیه زدن به این برش ها می کند. همچنین اگر در محل خشک کردن چربی ها پوست اضافه هم وجود داشته باشد می توان این پست ها را برش زد. به این عمل ابدومینوپلاستی گفته می‌شود که در آن پوست های اضافه شکم نیز بعد از انجام عمل لیپوماتیک از بین می رود.

به دلیل از دست دادن مایعات زیاد در این عمل و همچنین بر هم خوردن تعادل مایعات بدن، شاید نیاز باشد که بعد از انجام عمل جراحی زیبایی لیپوماتیک در مشهد یک شب را در بیمارستان برای چکاپ بیشتر بستری بمانید.

لیپوماتیک (پیکرتراشی) به دلیل داشتن عوارض و خطرات زیاد و همچنین دوران ریکاوری طولانی نیازمند توجه و مراقبت زیاد و همچنین عمل کردن به توصیه های بهترین دکتر لیپوماتیک در مشهد است.

هزینه لیپوماتیک در مشهد در سال 1402

هزینه لیپوماتیک در مشهد به عوامل مختلفی بستگی دارد. حق العمل دکتر لیپوماتیک در مشهد، هزینه بیمارستانی که می خواهید در آن عمل جراحی را انجام دهید و عوامل مختلف دیگر باعث متغیر بودن هزینه عمل جراحی پیکرتراشی می شوند.
قیمت عمل لیپوماتیک در مشهد می تواند بین ۲۵ تا ۳۵ میلیون تومان باشد. البته این عمل می‌تواند بر اساس حق العمل دکتر لیپوماتیک در مشهد و همچنین بیمارستان محل مورد عمل (برای مثال هزینه عمل لیپوماتیک در بیمارستان بین المللی رضوی می تواند از بقیه بیمارستان ها بیشتر باشد) به بیشتر از ۳۵ میلیون تومان هم برسد.

پرسش های متداول

  • قیمت کرایولیپولیز در مشهد در سال 1402 چقدر است؟

کرایولیپولیز در مشهد در سال 1402جلسه ای بین 1.5 تا 2 میلیون تومان می تواند هزینه دربر داشته باشد.

  • هزینه لیپوماتیک(پیکرتراشی) در مشهد در سال 1402 چقدر است؟

هزینه لیپوماتیک در مشهد در سال 1402 با توجه به حق العمل جراح و هزینه بیمارستان(مثلا هزینه عمل پیکرتراشی در بیمارستان بین المللی رضوی می تواند بیشتر از بیمارستان های دیگر باشد) بین 25 تا 35 میلیون تومان می تواند باشد.

  • چقدر طول می کشد تا نتایج کرایولیپولیز قابل مشاهده باشد؟

معمولاً بعد از از انجام جلسه دوم کار با دستگاه کرایولیپولیز نتایج کار با دستگاه کرایولیپولیز قابل مشاهده می شوند.

  • آیا استفاده از دستگاه کرایولیپولیز بهترین جایگزین برای پیکرتراشی اقساطی در مشهد است؟

کرایولیپولیز به دلیل داشتن عوارض کمتر و هزینه بسیار کمتر نسبت به عمل جراحی پیکرتراشی می تواند بهترین جایگزین برای پیکرتراشی اقساطی در مشهد باشد.

بهترین دکتر لیپوماتیک در مشهد کیست؟ قیمت لیپوماتیک در مشهد در سال 1402 چقدر است؟با عمل پیکرتراشی اقساطی در مشهد چقدر می توانم وزنم را کاهش بدهم؟ بهترین جایگزین برای لیپوماتیک اقساطی در مشهد چیست؟بهترین کلینیک عمل لیپوماتیک در مشهد در کجاست؟در کدام کلینیک دکتر خانم برای لیپوماتیک در مشهد حضور دارد؟
شما پاسخ تمامی این سوالات را می توانید در مقاله زیر به عنوان راهنمای جامع عمل لیپوماتیک(پیکرتراشی) در مشهد به شمار می آید، مشاهده کنید.

لیپوماتیک اقساطی در مشهد

کرایولیپولیز بهترین جایگزین برای پیکرتراشی اقساطی در مشهد

برای افرادی که به دنبال لاغری تضمینی در مشهد می‌باشند هیچگاه پیکرتراشی اقساطی در مشهد بهترین گزینه نمی باشد. معمولاً پزشکانی که به این کار دست میزنند در ابتدای عرصه پزشکی خود هستند و معمولاً درصد زیادی از این جراحی ها به دلیل سنگین بودن و همچنین عوارض زیاد عمل پیکرتراشی با موفقیت کامل انجام نمی شود. و بعد از مدتی چربی های اضافه از دوباره به بدن باز می‌گردند و زیباجویان دنبال راه جدیدی برای لاغری در مشهد خواهند گشت.
اگر شما به دنبال متخصص جراحی برای پیکر تراشی اقساطی در مشهد می گردید بهترین روش استفاده از دستگاه کرایولیپولیز برای لاغری در مشهد است.

ابدومینوپلاستی اقساطی در مشهد

در ابدومینوپلاستی علاوه بر خارج کردن چربی های اضافه از نواحی شکم و پهلو ها پوست های اضافه نیز برش خورده و دوباره بخیه می شود. این روش برای افرادی که دارای شکم افتاده هستند می تواند روش مناسبی باشد
اما ذکر این نکته نیز ضروری به نظر می‌رسد که ابدومینوپلاستی از عمل پیکرتراشی نیز سخت تر و خطرناک تر به شمار می آید و همچنین زمان ریکاوری آن به شدت طولانی است و نیازمند مراقبت جدی تری می باشد.
بهترین جایگزین برای عمل ابدومینوپلاستی اقساطی در مشهد می تواند استفاده از دستگاه کرایولیپولیز و رعایت رژیم غذایی خاص که توسط متخصص تغذیه در کلینیک لاغری رز سفید در مشهد تجویز می‌شود باشد.
استفاده از دستگاه کرایولیپولیز به جای عمل سنگین و پر از عوارض ابدومینوپلاستی برای زیباجویانی که دارای شکم‌های افتاده ای که  توسط بارداری و یا افزایش سن به وجود می آیند، بهترین روش می باشد.

با توجه به افزایش روز افزون اضافه وزن و چاقی که بیشتر از ۴۰ درصد مردم جهان و ایران به این معضل دچار هستند، استفاده از روش‌های جراحی برای لاغری(مانند لیپوماتیک یا پیکرتراشی اقساطی در مشهد و یا ابدومینوپلاستی) و همچنین روش های لاغری موضعی در مشهد(کرایولیپولیز و ترواسکالپ و لاغری با لیزردرمانی) به شدت محبوب شده‌اند.
مرکز تخصصی لاغری رز سفید مشهد با بهره مندی از جدیدترین دستگاه های لاغری مانند دستگاه کرایولیپولیز به عنوان بهترین جایگزین برای عمل های جراحی لاغری مانند پیکرتراشی و ابدومینوپلاستی، مشاوره رایگان توسط بهترین دکتر لیپوماتیک در مشهد،حضور دکتر خانم برای لیپوماتیک در مشهد و همچنین ویزیت رایگان توسط متخصص تغذیه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در شهر مشهد می باشد.
برای استفاده از مشاوره رایگان عمل لیپوماتیک در مشهد و همچنین ویزیت رایگان در مرکز لاغری ما شما می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید و یا در پیج اینستاگرام ما با ما تعامل داشته باشید.
همچنین با فالو داشتن پیج اینستاگرام ما شما می توانید از تخفیف های مناسبتی برای استفاده از دستگاه کرایولیپولیز در مشهد و پیکرتراشی اقساطی در مشهد اطلاع داشته باشید.

مشاوره رایگان لاغری در مشهد

با متخصصان بهترین کلینیک لیپوماتیک در مشهد

کلینیک لاغری پایدار مشهد

09150068009

کرایولیپولیز

1.کرایولیپولیز یک روش غیر تهاجمی بوده و هیچ گونه درد،ورم،جای زخم بر جای نمی گذارد و هیچگونه عوارض کوتاه مدت و یا طولانی مدت ندارد.2.هزینه ی بسیار مناسب آن نسبت به لیپوماتیک_جلسه ای یک میلیون و پانصد هزار تومان و معمولا نیاز به انجام سه جلسه _3.نیازی به دوران نقاهت و ریکاوری نیست و شما می توانید پس از جلسه های استفاده از دستگاه کرایولیپولیز به کار های روزانه خود ادامه دهید.4.در هر بار استفاده از دستگاه کرایولیپولیز بین 25 تا 30 درصد چربی های ناحیه از بین می روند.5. کرایولیپولیز قابلیت استفاده برای از بین بردن تمامی چربی های بدن در نقاط مختلف را دارد.

سلولیت چیست؟

چربی به جمع شدن چربی های زیر پوست گفته می شود که شکل نامناسبی به اندام ها مانند ران ها، پشت، پهلوها و شکم می دهد.

چه چیزی باعث تشکیل سلولیت می شود؟

سلولیت ها همان سلول های چربی هستند که به این دلیل به بافت های محافظت کننده پوست فشار وارد می کنند به همین دلیل شکل یکنواختی با بقیه سطح پوست ندارند.
سلولیت ها در تمامی انسان های لاغر و یا با اضافه وزن می تواند وجود داشته باشد. تون عضلانی می تواند بر آن تاثیر بگذارد و بعضی از افرادی که هر روز فعالیت های فیزیکی دارند نیز می‌توانند همچنان سلولیت داشته باشند.
ژنتیک و متغیرهای هورمونی می توان نقش بسیاری در به وجود آمدن سلولیت و چربی های زیر پوست داشته باشند. همچنین ضخامت پوست شما هم می‌تواند تاثیر بسیاری بر سلولیت داشته باشد. به طور کلی زنان بیشتر از مردان به این مشکل دچار می شوند.چربی های زیر پوست با افزایش سن نیز به شدت بیشتر می شوند.
بر اساس تحقیقات انجام شده چرخه زندگی (لایف استایل) تاثیر بسزایی در تشکیل سلولیت ها می تواند داشته باشد. برای مثال می تواند مربوط به رفتارهایی مانند

  • تغذیه ناسالم
  • رژیم غذایی نادرست
  • کم بودن متابولیسم و سوخت و ساز بدن
  • کم بودن فعالیت های فیزیکی
  • کم آبی بدن
  • مقدار چربی کلی بدن که این امر را شما می توانید با شاخص توده بدنی خود BMI به دست بیاورید

درمان سلولیت و چربی های اضافه زیر پوست

به طورکلی برای از بین بردن چربی های اضافه در قسمت های مختلف بدن مانند شکم، پهلو ،ران ها، و بازوها ،چانه و … همچنین از بین بردن سلولیت ها بر روی سطح پوست باید میزان چربی های اضافه بدن را به شدت کاهش داد. این امر را می‌توان با روش‌های جراحی مانند لیپوماتیک در مشهد و پیکرتراشی اقساطی در مشهد(لیپوساکشن) و ابدومینوپلاستی اقساطی در مشهدو همچنین روش هایی که نیاز به جراحی ندارند مانند کرایولیپولیز در مشهد و ترواسکالپ در مشهد و مزوتراپی شکم در مشهد انجام داد.
در ابتدا به روش های جراحی برای برداشتن چربی شکم در مشهد می پردازیم.

در عمل پیکرتراشی اقساطی در مشهد چه اتفاقی می افتد؟

لیپوماتیک در مشهد در بهترین کلینیک لیپوماتیک در مشهد

اگر شما مایل به انجام یکی از عمل های زیبایی لاغری

  • لیپوماتیک اقساطی در مشهد
  • پیکرتراشی اقساطی در مشهد
  • ابدومینوپلاستی اقساطی در مشهد

هستید،کرایولیپولیز به عنوان بهترین روش لاغری موضعی می تواند بهترین جایگزین برای این جراحی های گران قیمت و خطرناک و با عوارض زیاد می باشد.

استفاده از چربی های پیکرتراشی در تزریق به بقیه اندام ها

با توجه به اینکه انواع عمل های تزریق چربی به اندام‌های مختلف مانند تزریق چربی به صورت سینه‌ها گردن و همچنین لب‌ها در حال محبوب شدن هستند و هر ساله تعداد زیادی از افرادی که به کمک تزریق چربی و فیلر ها به دنبال جوانسازی و لیفت پوست صورت و همچنین افزایش حجم در ناحیه‌های سینه و لب‌ها می باشند،به تازگی استفاده از چربی‌های پیکرتراشی برای عمل تزریق چربی به اندام‌های مختلف بدن به شدت محبوبیت پیدا کرده اند.
شما می‌توانید با مراجعه به مقاله‌های تزریق چربی در مشهد به همراه عکس‌های قبل و بعد و همچنین مقاله تزریق ژل در مشهد به اطلاعات جامع و کاملی در این مورد برسید.

 

 

کرایولیپولیز بهترین جایگزین برای لیپوماتیک در مشهد

کرایولیپولیز یکی از جدیدترین و موثرترین روش ها برای لاغری بدون جراحی ،درد و خونریزی در مشهد به شمار می آید. این دستگاه از فناوری لیپولیز یعنی منجمد کردن چربی های اضافه برای ازبین بردن آنها استفاده می کند.
معمولاً در هر جلسه کار با دستگاه کرایولیپولیز بین ۲۵ تا ۳۰ درصد چربی های ناحیه ای که پد های دستگاه بر روی آن قرار می گیرند از بین می روند و در طول دو هفته بعد از جلسه کار با دستگاه ،این چربی ها دفع می شوند.

کرایولیپولیز در حال حاضر بهترین جایگزین برای عمل های ابدومینوپلاستی و لیپوماتیک(پیکرتراشی) در مشهد به شمار می آید برتری های روش های لاغری با دستگاه کرایولیپولیز نسبت به عمل پیکرتراشی اقساطی در مشهد عبارتند از:

  1. موثر تر بودن    در هر بار کار با دستگاه کرایولیپولیز بین ۲۵ تا ۳۰ درصد چربی های اضافه ناحیه مورد نظر از بین می‌رود اما در مورد عمل جراحی لیپوماتیک این رقم می تواند بین ۶ تا ۸ لیتر چربی باشد. معمولا با تجویز متخصص لاغری در مشهد بین ۲ تا ۳ جلسه کار با دستگاه کرایولیپولیز و به فاصله زمانی ۱۰ تا ۱۴ روز برای هر زیباجو نیاز است.
  2. عوارض کمتر    لیپوماتیک به این دلیل که عمل جراحی به شمار می آید دارای عوارض سنگین و همچنین نیازمند به زمان مراقبت و ریکاوری طولانی می باشد از جمله عوارض لیپوماتیک می‌تواند شامل ورم و عفونت آمبولی چربی ها بازگشت سریع چربی ها و همچنین در موارد نادر مرگ باشد اما در مورد دستگاه کرایولیپولیز این عوارض به شدت کاهش می یابد و می تواند به شکل های قرمزی پوست، خشکی پوست و همچنین احساس گزگز کردن پوست خود را بروز بدهد.
  3. هزینه کمتر    با توجه به حق العمل دکتر لیپوماتیک در مشهد و همچنین هزینه بیمارستانی که شما می خواهید این عمل را در آنجا انجام بدهید( برای مثال هزینه عمل لیپوماتیک در بیمارستان بین المللی رضوی می تواند از بقیه نقاط بیشتر باشد) عمل لیپوماتیک می تواند هزینه های بین ۲۰ تا ۳۵ میلیون تومان در بر داشته باشد ولی در مورد لاغری با دستگاه کرایولیپولیز در مشهد این هزینه به جلسه ای دو میلیون تومان و حداقل نیاز به انجام ۳ جلسه تقلیل می یابد.

قیمت کرایولیپولیز در مشهد

قیمت کرایولیپولیز در مشهد در سال 1402 جلسه ای یک میلیون و پانصد هزار تومان است و بنابر نظر متخصص تغذیه حاضر در کلینیک و مقدار چربی هایی که لازم است از بین بروند بین ۲ تا ۴ جلسه کار با دستگاه کرایولیپولیز نیاز است.
فاصله زمانی بین دستگاههای جلسات کار با دستگاه کرایولیپولیز باید بین ۱۰ تا ۱۴ روز باشد و شما بعد از انجام جلسه دوم کار با دستگاه کرایولیپولیز می توانید تغییرات در میزان چربی های اضافه به خصوص در ناحیه شکم را مشاهده بفرمایید

 

مقایسه میان پیکرتراشی اقساطی در مشهد،ابدومینوپلاستی و کرایولیپولیز

 روش های لاغری تضمینی در مشهد

پیکرتراشی اقساطی در مشهد

کرایولیپولیز در مشهد

ابدومینوپلاستی اقساطی در مشهد

استفاده از بی حسی

عمل جراحی سنگینی است و نیازمند به بیهوشی و در مواردی بی حسی موضعی می باشد

این روش لاغری موضعی است و در ان از هیچ گونه بی حسی استفاده نمی شود

این عمل معمولا به دلیل از بین بردن پوست اضافه و بخیه زدن از پیکرتراشی سنگین تر وسخت تر می باشد

عوارض در هنگام عمل جراحی

درد
خونریزی
عوارض مربوط به بی حسی

احساس درد بسیار خفیف
احساس سوزن سوزن شدن پوست

درد خونریزی پیچیدگی های مربوط به بی هوشی مرگ

عوارض بعد از عمل جراحی

جمع شدن مایعات و خون در زیر پوست
درد
امبولی چربی در قلب و ریه ها

امکان دارد که خارش و قرمزی پوست تا سه روز باقی بماند

درد جمع شدن مایعات در زیر پوست آمبولی چربی

عوارض زمان ریکاوری

ورم شدید در ناحیه برش ها

احساس درد

عفونت


قرمزی پوست
خارش پوست

ورم در ناحیه تخلییه چربی - درد در قسمت بخیه ها - عفونت

مدت زمان ریکاوری

دو تا پنج هفته وابسته به میزان برش ها و چربی تخلیه شده

زمان ریکاوری ندارد

یک هفته استراحت مطلق و دوران مراقبت 4 تا 6 هفته ای بسته به نظر دکتر

هزینه

بین 20 تا 35 میلیون تومان بسته به دستمزد دکتر پیکرتراشی و هزینه بیمارستان

هر جلسه دو میلیون  تومان و نیازمند به انجام دو تا سه جلسه وابسته به میزان چربی فرد

بین 25 تا 40 میلیون تومان بسته به دستمزد دکتر ابدومینوپلاستی و هزینه بیمارستان

تاثیر در کاهش سایز و وزن

منابع

آپدیت شده در 23 مرداد 1402

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *