بهترین دکتر لیپوماتیک در رشت +عکس15مهر1402

دکتر متخصص لیپوماتیک در رشت

لیپوماتیک در رشت(برداشتن چربی شکم) + عکس های قبل و بعد

بهترین کلینیک عمل لیپوماتیک در رشت کجاست؟قیمت لیپوماتیک در رشت در سال ۱۴۰۱ چقدر است؟خطرات و عوارض کوتاه و بلند مدت عمل جراحی لیپوماتیک برای لاغری چیست؟مطب بهترین دکتر لیپوماتیک در رشت کجاست؟
ما در این مقاله که به عنوان راهنمای جامع لیپوماتیک در رشت معروف است تمامی اطلاعات مربوط به لیپوماتیک در رشت، پروسه عمل جراحی،بهترین دکتر لیپوماتیک در رشت، نحوه مراقبت ها و مدت زمان ریکاوری و مراقبت بعد از عمل جراحی لیپوماتیک و همچنین عکس های قبل و بعد را با شما به اشتراک می گذاریم .
پس با ما همراه باشید.

قیمت عمل لیپوماتیک در رشت در سال ۱۴۰۱ چقدر است؟

با توجه به اینکه عمل جراحی زیبایی یک عمل جراحی زیبایی به شمار می آید و تحت پوشش بیمه های درمانی و تکمیلی قرار ندارد، بنابراین می توان انتظار داشت که قیمت عمل لیپوماتیک برای هر دکتر لیپوماتیک(جراحی شکم) در رشت متغیر باشد و همچنین هزینه آن نیز طبیعتاً بالا باشد.
بسته به میزان برش های لازم در عمل لیپوماتیک، چربی هایی که باید از بدن دفع شوند و حق العمل جراح زیبایی و همچنین هزینه بیمارستان و در صورت نیاز بستری شدن در آن هزینه لیپوماتیک در رشت در سال ۱۴۰۱ می تواند بین ۳۰ تا ۴۵ میلیون تومان باشد.

در عمل جراحی لیپوماتیک چه اتفاقی می افتد؟

عمل جراحی لیپوماتیک یک نوع عمل جراحی تهاجمی به شمار می آید و دارای عوارض کوتاه مدت و بلند مدت و همچنین مراقبت های ویژه بعد از عمل جراحی است.

شما با استفاده از لیپوماتیک می‌توانید چربی ها در ناحیه های

  • شکم
  • پهلوها
  • ران ها
  • بازوها

را از بین برده و به فرم دلخواه خود برسید.
همچنین شما می توانید از چربی های خارج شده برای تزریق در اندام هایی مانند باسن ،لب و یا سینه ها نیز استفاده کنید.

پرسش های متداول

  • قیمت لیپوماتیک در رشت در سال ۱۴۰۱ چقدر است؟

لیپوماتیک در رشت در سال ۱۴۰۱ با توجه به حق العمل دکتر لیپوماتیک در رشت و هزینه ی بیمارستان می تواند بین 25 تا 40 میلیون تومان هزینه دربر داشته باشد.

  • چرا کرایولیپولیز بهترین جایگزین برای لیپوماتیک است؟

کرایولیپولیز به دلیل هزینه کمتر ،کم بودن زمان مراقبت و عاری بودن از هر گونه برش، درد ،خونریزی بهترین جایگزین برای لیپوماتیک در رشت به شمار می‌آید.

  • چقدر طول می کشد تا نتایج عمل جراحی لیپوماتیک قابل مشاهده باشد؟

معمولاً بعد از از بین رفتن  ورم های لیپوماتیک که دو تا سه ماه طول می‌کشد نتایج عمل جراحی لیپوماتیک قابل مشاهده می شوند.

مراحل عمل لیپوماتیک در رشت

سرنگ چربی های جمع اوری شده از بیمار در عمل لیپوماتیک در رشت
سرنگ چربی های جمع اوری شده از بیمار در عمل لیپوماتیک در رشت
  1. در ابتدا شما با مراجعه به مطب جراح پلاستیک مشاوره ها و چکاپ های قبل از عمل جراحی را انجام داده، همچنین راجع به حساسیت‌ها نسبت به بیهوشی و توقعات شما از عمل لیپوماتیک در رشت و همچنین توصیه هایی که دکتر جراحی شکم در رشت برای زمان بلافاصله بعد از عمل جراحی دارد با دکتر لیپوماتیک در رشت مشورت می کنید.
  2. در روز عمل جراحی بعد از پذیرش در بیمارستان و قرار گرفتن در اتاق عمل بسته به میزان چربی های که از شما خارج خواهد شد و تعداد برش ها، شما تحت بیهوشی عمومی و یا بیهوشی موضعی قرار خواهید گرفت.
  3. جراح پلاستیک در محل هایی که قرار است چربی های آن را تخلیه شود، برش هایی ایجاد می کند و از طریق این برش ها ،یک ابزار جراحی بلند و نازک به اسم کانولا را وارد بدن کرده و با آن شروع به آزاد سازی چربی ها و جدا کردن آنها از سطح اندام‌های داخلی بدن می کند.
  4. سپس با استفاده از مکنده های که بر روی کانولا قرار گرفته است چربی هایی که آزاد شده اند از بدن همراه با خونابه خارج شده و تا زمانی که چربی های تخلیه شده به حد معینی برسند ادامه خواهد داشت.
    اگر در طول این عمل بخش هایی از پوست های اضافه مخصوصاً در ناحیه شکم هم جدا شده و برش بخورند به این عمل ابدومینوپلاستی نیز گفته می شود.
  5. بعد از تخلیه چربی ها، دکتر جراحی شکم در رشت بقیه خونابه باقی مانده را نیز خالی می کند و بعد از آن شروع به بخیه زدن زدن به برش ایجاد شده می کند.
  6. سپس برای جلوگیری از عفونت بخیه ها بدن بیمار را با باندهای مخصوصی پوشانیده می شود.

آیا لیپوماتیک بهترین روش برای برداشتن چربی شکم در رشت است؟

کرایولیپولیز بهترین جایگزین لیپوماتیک در رشت کرایولیپولیز است

با توجه به پیچیدگی ها و همچنین عوارض بسیار زیاد عمل جراحی لیپوماتیک در رشت بعد از سال ها تحقیقات، متخصصان زیبایی به روش مناسب تر، ارزان تر و همچنین با عوارض بسیار کمتری برای برداشتن چرب شکم دست یافته اند.
با استفاده از دستگاه کرایولیپولیز شما می توانید بعد از انجام سه جلسه کار با دستگاه بین ۲۵ تا ۳۵ درصد چربی های اضافه خود را از دست بدهید که این امر نسبت به چربی هایی که در عمل لیپوماتیک خارج می شود ،پیشرفت بزرگی به حساب می آید.
کرایولیپولیز هیچ گونه عوارض جدی و نیاز به زمان ریکاوری و همچنین مراقبت بعد از جلسات کار با دستگاه ندارد.
هزینه لاغری با دستگاه کرایولیپولیز معمولاً بسیار کمتر از عمل جراحی لیپوماتیک است مثلاً در سال ۱۴۰۱ هزینه هر جلسه کار با دستگاه کرایولیپولیز در رشت بین یک میلیون و پانصد تا دو میلیون تومان است.

شما میتوانید با حضور در پیج دکتر لیپوماتیک در رشت با نظرات در مورد لیپوماتیک در رشت و مشاوره رایگان درباره استفاده از دستگاه کرایولیپولیز برای برداشتن چربی شکم در رشت اطلاعات بیشتری در این باره کسب کنید.

با توجه به میزان چربی هایی که از  بدن بیمار تخلیه می شود،بنابر نظر دکتر شاید نیاز باشد که بیمار برای چکاب بیشتر و همچنین مانیتور کردن میزان مایعات بدن یک شب را در بیمارستان بستری بماند.
بعد از آن دکتر برای کاهش درد بعد از عمل جراحی مسکن هایی به شما خواهد داد و توصیه‌هایی مانند پوشیدن گن مخصوص و همچنین استراحت مطلق تا سه روز را به شما ارائه خواهد داد.
عوارضی مربوط به عمل جراحی لیپوماتیک در رشت و همچنین ابدومینوپلاستی در رشت می توانند به دو بخش عوارض کوتاه مدت و عوارض بلند مدت تقسیم شوند که ما در نوشته پایین به آنها اشاره خواهیم کرد.

 

مشاوره رایگان لاغری

با بهترین دکتر لیپوماتیک در رشت

۰۹۱۱۵۶۴۵۰۰۳

رشت ،خیابان نواب . روبه روی داروخانه دکتر کمالی. ساختمان پاسارگارد طبقه سوم. واحد ۱۱ ،

کرایولیپولیز

1.کرایولیپولیز یک روش غیر تهاجمی بوده و هیچ گونه درد،ورم،جای زخم بر جای نمی گذارد و هیچگونه عوارض کوتاه مدت و یا طولانی مدت ندارد.2.هزینه ی بسیار مناسب آن نسبت به لیپوماتیک_جلسه ای یک میلیون و پانصد هزار تومان و معمولا نیاز به انجام سه جلسه _3.نیازی به دوران نقاهت و ریکاوری نیست و شما می توانید پس از جلسه های استفاده از دستگاه کرایولیپولیز به کار های روزانه خود ادامه دهید.4.در هر بار استفاده از دستگاه کرایولیپولیز بین 25 تا 30 درصد چربی های ناحیه از بین می روند.5. کرایولیپولیز قابلیت استفاده برای از بین بردن تمامی چربی های بدن در نقاط مختلف را دارد.

 

 

استفاده از چربی های لیپوماتیک برای تزریق به بقیه اندام ها

با توجه به افزایش عمل های تزریق چربی به بدن مانند تزریق چربی به صورت، زیر چشم ها ، سینه ها و چنین لب ها،شما می توانید از چربی های خارج شده در عمل برداشتن چربی شکم در رشت برای این امر استفاده کنید.
برای این کار بعد از برداشتن چربی های شکم در رشت، چربی ها آن را در سرنگ هایی همراه با خون آبه ها نگهداری کرده و بعد از تصفیه و فیلتر کردن آنها می‌توان از این چربی ها برای تزریق به بدن استفاده کرد. به این کار Fat Injection گفته می شود.

برای این کار لازم است که شما قبل از عمل جراحی لیپوماتیک با دکتر جراحی شکم خود مشورت کرده و نظر تخصصی او را در این مورد جویا شوید.

اگر شما به دنبال جایگزین های بهتر عمل جراحی لیپوماتیک با قیمت کمتر و عوارض ناچیز برای برداشتن چربی شکم در رشت می گردید، ما در مرکز تخصصی لاغری سایه رشت به شما کرایولیپولیز در رشت را پیشنهاد می کنیم.
لاغری با استفاده از دستگاه کرایولیپولیز از جمله جدیدترین تکنولوژی ها در عرصه لاغری به شمار می‌آید که لاغری را آسان و زمان ریکاوری و مراقبت را بسیار کم همچنین قیمت آن را به شدت کاهش داده است.
شما می توانید در مقاله لاغری در رشت: بهترین جایگزین برای پیکرتراشی در رشت تمامی اطلاعات مربوط به دستگاه کرایولیپولیز و همچنین آدرس و شماره تلفن مرکز تخصصی لاغری سایه رشت را برای مشاوره و ویزیت رایگان را مشاهده بفرمایید.

خطرات و عوارض عمل جراحی لیپوماتیک در رشت

بهترین دکتر جراح لیپوماتیک در رشت
بهترین دکتر جراح لیپوماتیک در رشت

خطرات و عوارض ناشی از جراحی زیبایی لیپوماتیک اقساطی در رشت را می توان به دو بخش تقسیم کرد.

عوارض کوتاه مدت

عوارض کوتاه مدت عمل جراحی لیپوماتیک در رشت می تواند شامل

  • عوارض مربوط به بی حسی و حساسیت به داروهای بیهوشی
  • ورم داشتن تا یک هفته : بعد از عمل در این مورد دکتر جراح برای بیمار گن مخصوص را تجویز خواهد کرد. شما باید در این مدت از مصرف نمک خودداری کرده و مایعات فراوان بنوشید. معمولاً این ورم ها بین ۷ تا ۱۰ روز بعد از عمل جراحی از بین می رود
  • عفونت : در برخی از موارد ممکن است که شما در محل برش های عمل لیپوماتیک دچار عفونت شوید که در این موارد دکتر جراح برای شما تجویز آنتی بیوتیک خواهد کرد.
  • احساس درد شدید : این عارضه یکی از شایع ترین مشکلات بعد از انجام عمل جراحی لیپوماتیک است که برای آن دکتر برای شما مسکن هایی تجویز خواهد کرد.

در موارد نادر تر شما می توانید شاهد این عوارض نیز باشید

  • آمبولی چربی : با توجه به اینکه دکتر لیپوماتیک در رشت حین عمل جراحی چربی های شما را آزاد می کند، این امر ممکن است که چربی ها وارد سیستم خونی بدن شده و در رگ ها رسوب کند و یا به مکان های حساسی مانند قلب و ریه ها و یا حتی مغز نیز منتقل شوند.
  • مرگ : در تحقیقاتی که مرکز ملی مطالعات سلامت امریکا (NIH) انجام داده است، در هر هزار عمل جراحی لیپوماتیک بین دو تا سه مورد مرگ نیز گزارش شده است.

عوارض بلند مدت

بعد از انجام عمل جراحی لیپوماتیک در رشت و بعد از گذشت زمانی مانند ۶ ماه تا یک سال شما می توانید شاهد عوارضی مانند

  • بازگشتن دوباره چربی ها :بعد از انجام عمل لیپوماتیک بدن شما مستعد بازگشت دوباره چربی ها می باشد و شما معمولاً باید با رژیم های غذایی و تمرین های ورزشی از این امر جلوگیری کنید.
  • ناهمواری ها در سطح پوست(یک دست نبودن سطح پوست) : در مکان هایی که چربی آنها تخلیه شده است ،در مواردی می توان شاهد این بود که پوست شما صاف نیست و در آن ناهمواری هایی وجود دارد.

 

 

عکس های قبل و بعد

عکس های قبل وبعد کرایولیپولیز به عنوان بهترین جایگزین لیپوماتیک در رشت عکس های قبل وبعد کرایولیپولیز به عنوان بهترین جایگزین لیپوماتیک در رشت عکس های قبل وبعد کرایولیپولیز به عنوان بهترین جایگزین لیپوماتیک در رشت

جمع بندی

عمل جراحی لیپوماتیک اگر توسط بهترین دکتر جراحی شکم در رشت انجام و در بهترین بیمارستان های موجود نیز این عمل صورت گیرد، باز هم دارای خطرات و عوارض بسیاری است و هزینه ی ان به شدت زیاد است.

همچنین اگر شما به دنبال روش هایی مانند

  • لیپوماتیک اقساطی در رشت
  • ابدومینوپلاستی اقساطی در رشت

هستید ،این نکته را باید در نظر بگیرید که هر دو جراحی های یاد شده می توانند عوارض به شدت زیاد و همچنین از کار افتادگی و دوران مراقبت طولانی داشته باشد روش های جایگزین مانند کرایولیپولیز در رشت که از روش های لاغری موضعی به شما می آیند بهترین جایگزین برای این عمل های سخت و طاقت فرسا می‌باشد.
ما به شما لاغری با دستگاه کرایولیپولیز را پیشنهاد می کنیم که تاثیر بیشتر در برداشتن چربی شکم، هزینه کمتر و همچنین دارای کمترین عوارض در میان روش های لاغری موجود از جمله ترواسکالپ و مزوتراپی شکم و غیره می باشد.

 

مقایسه لیپوماتیک در رشت با کرایولیپولیز

شما در جدول زیر می توانید مقایسه کاملی از روش های لاغری در شهر رشت مانند لیپوماتیک در رشت و کرایولیپولیز داشته باشید.
دانستن این نکته نیز مفید است که خطرات و عوارض عمل جراحی لیپوماتیک می تواند بیشتر از چیزی از آن چیزی که در جدول شده است باشد به این دلیل که نتایج عمل لیپوماتیک می‌تواند ربط مستقیمی با مهارت جراح زیبایی و همچنین بیمارستان محل انجام عمل داشته باشد.

شما می توانید برای ارتباط مستقیم با بهترین دکتر لیپوماتیک در رشت،جراح خانم ابدومینوپلاستی در رشت و مشاوره رایگان به پیج دکتر لیپوماتیک در رشت در اینستاگرام مراجعه بفرمایید.

روش های لاغری در رشت

لیپوماتیک در رشت

کرایولیپولیز

استفاده از بی حسی

نیازمند به بیهوشی

بدون نیاز به بی حسی

عوارض هنگام عمل جراحی

درد
خونریزی
حساسیت به بیحسی

بسیار خفیف
احساس سوزن سوزن شدن پوست

عوارض بعد از عمل جراحی

جمع شدن مایعات و خون در زیر پوست
درد
امبولی چربی

ندارد

عوارض زمان ریکاوری

ورم

احساس درد

عفونت

قرمزی پوست
خارش پوست

مدت زمان ریکاوری

دو تا پنج هفته وابسته به میزان برش ها و چربی تخلیه شده

زمان ریکاوری ندارد

هزینه

۳۵ میلیون تومان

هر جلسه دو میلیون  تومان و نیازمند به انجام دو تا سه جلسه وابسته به میزان چربی فرد

تاثیر در کاهش وزن

اطلاعات بیشتر

برای مشاوره و وزیت رایگان لاغری در رشت می توانید با این شماره تماس بگیرید 09115645003

آدرس:

خیابان نواب . روبه روی داروخانه دکتر کمالی. ساختمان پاسارگارد طبقه سوم. واحد ۱۱

مرکز تخصصی لاغری سایه رشت

منابع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *