لیزر موهای زائد در تبریز 100% تضمینی +عکس7دی1402

لیزر موهای زائد در تبریز

فهرست مطالب

لیزر موهای زائد در تبریز 100% تضمینی+عکس

اگر شما با مشکل رشد موهای زائد مواجه هستید و همچنین از استفاده از تیغ ، وکس و ابزارهای دیگر خسته شده اید لیزر موهای زائد در تبریز می تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

لیزر موهای زائد یک روش دائمی بدون درد با هزینه ای بسیار کم است که برای کل بدن در بین ۵ تا ۷ جلسه می توان تمامی موهای زائد کل بدن را با آن از بین برد.

تخفیف ویژه لیزر موهای زائد در تبریز

در کلینیک زیبایی ولیعصر تبریز

برای اولین بار دستگاه لیزر تیتانیوم در تبریز

۰۹۱۴8868531

۰۹۱۴۰۰۳۳۴۴۲

لیزر موهای زائد در تبریز

1.استفاده از دستگاه لیزر یک روش غیر تهاجمی بوده و هیچ گونه درد،ورم،جای زخم بر جای نمی گذارد و هیچگونه عوارض کوتاه مدت و یا طولانی مدت ندارد.2.هزینه ی بسیار مناسب آن نسبت به روش های دیگر از بین بردن موهای زائد _3.نیازی به دوران نقاهت و ریکاوری نیست و شما می توانید پس از جلسه های استفاده از دستگاه لیزر موهای زائد به کار های روزانه خود ادامه دهید.4.با 4 تا 7 جلسه کار با دستگاه لیزر شاهد نابودی موهای زائد حداقل تا یک سال خواهید بود..5. دستگاه لیزر تیتانیوم در تبریز قابلیت استفاده برای از بین بردن تمامی مو های زائد بدن در نقاط مختلف را دارد.

 

چرا لیزر برای موهای زائد؟

سرعت :  با استفاده از دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا در تبریز شما می‌توانید تعداد زیادی از موهای زائد را در هر جلسه کار با دستگاه از بین ببرید و بین ۴ تا ۶ جلسه کار با دستگاه تمامی موهای زائد بدن خود را نابود کنید.
امنیت:  با توجه به این که این روش از سال ۱۹۹۰ تاییدیه سلامتی خود را از سازمان غذا و داروی آمریکا FDA گرفته است و همچنین کیفیت بالای دستگاه لیزر مو تبریز این روش تبدیل به ایمن ترین و شایع ترین روش برای از بین بردن موهای زائد شده است.
دقت : با استفاده از دستگاه لیزر موهای زائد شما می‌توانید در تمامی نقاط بدن از دقت و کیفیت بالای دستگاه های لیزر موجود در تخصصی زیبایی ولیعصر تبریز(لیزر کندلا در تبریز) استفاده کنید.

پرسش های متداول

  • قیمت لیزر موهای زائد در تبریز در سال ۱۴۰۱ چقدر است؟

برای مشاوره رایگان و اطلاع از هزینه لیزر در تبریز با کلینیک تخصصی زیبایی ولیعصر تبریز تماس حاصل بفرمایید. 09140033442

  • آیا لیزر موهای زائد در تبریز عوارض دارد؟

لیزر موهای زائد در تبریز هیچ گونه خطرهای جدی و عوارضی ندارد.

  • چه کسانی بهترین گزینه برای لیزر کردن هستند؟

به طور کلی افرادی که دارای موهای تیره تری هستند میتوانند بیشترین استفاده را از لیزر موهای زائد در تبریز ببرند

شما می توانید برای داشتن اطلاعات بیشتر و همچنین مشاوره رایگان مرکز لیزر در تبریز با شماره های زیر تماس بگیرید و همچنین  می توانید آدرس و پیج اینستای مرکز تخصصی زیبایی ولیعصر تبریز را در پایین صفحه مشاهده بفرمایید.

 

آیا لیزر موهای زائد در تبریز واقعاً دائمی است؟

به صورت خلاصه نه لیزر موهای زائد در تبریز با سوزاندن فولیکول های مو باعث جلوگیری از رشد موهای زائد می شود. لیزر  مو را در حالتی قرار می دهد که برای رشد مو نیاز به زمان بسیاری است به این دلیل که فولیکول های مو آسیب دیده اند و نیاز به بازسازی آنها وجود دارد.

زمان رشد دوباره موها بعد از انجام لیزر فول بادی در تبریز بسیار بیشتر از زمانی است که موها بعد از تیغ زدن و یا وکس کردن رشد می کنند.
با این وجود که روش لیزر کردن موها معمولاً به عنوان روش دائمی به شمار می آید اما لیزر کردن موهای بدن معمولا تنها تعداد موهای زائد را کاهش خواهد داد و به این دلیل که فولیکولهای از دوباره رشد خواهند کرد این روش دائمی به شمار نمی آید.
در تحقیقاتی که جامعه جراحان زیبایی آمریکا انجام داده اند لیزر کردن موهای زائد در تبریز برای افرادی بهترین نتایج را به همراه خواهد داشت که دارای پوستی روشن و موهای تیره هستند.
همچنین برای گرفتن بهترین نتایج از دستگاه لیزر شما حتماً این عمل را باید در کلینیکی معتبر و با تکنسین های مجرب و همچنین تحت نظر متخصص زیبایی انجام دهید.

قیمت لیزر موهای زائد در تبریز

هزینه هر جلسه کار با دستگاه لیزر موهای زائد در تبریز ۵۰۰ هزار تومان می باشد. بنابر نظر متخصص زیبایی بین ۵ تا ۷ جلسه کار با دستگاه لیزر الکساندریت کندلا برای از بین بردن تمامی موهای زائد بدن نیاز است.

البته این تعداد جلسات بسته به هر فرد متغیر است.

لیزر موهای زائد چگونه کار می کند؟

مرکز لیزر خوب در تبریز
مرکز لیزر خوب در تبریز

لیزر موهای زائد در تبریز موثرترین روش برای از بین بردن موهای زائد در طولانی مدت است و از آن می توان به عنوان یکی از روشهای دائمی برای از بین بردن موهای زائد نام برد.

از بین بردن موهای زائد با دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا نور متمرکز شده یا همان لیزر به عنوان برای تابیدن بر روی فولیکول های مو و با آسیب رساندن به آنها استفاده می کند.
فولیکول های مو که مسئول تولید کردن موهای بدن هستند دقیقاً در زیر پوست قرار گرفته اند و در نتیجه وقتی که توسط لیزر به آنها آسیب وارد می شود، تولید و رشد مو متوقف می شود.
تفاوتی که روش لیزر موهای زائد در تبریز با تیغ و وکس و یا روش های دیگر از بین بردن موهای زائد بدن دارد این است که تمامی این روش که در بالا به آنها اشاره شد مو را در بالای سطح پوست از بین می برد و در نتیجه فولیکول های مو را هدف قرار نمی دهند،

در نتیجه این روش ها نسبت به لیزر کردن عمر کمتری دارند‌ و ضخامت و تعداد موها با استفاده از روش های قدیمی حذف موهای زائد تغییری نمی کند.
ما در کلینیک تخصصی زیبایی ولیعصر تبریز به عنوان بهترین کلینیک لیزر در تبریز با در اختیار داشتن برترین تکنولوژی ها و همچنین بهترین دستگاه های لیزر(مانند لیزر الکساندریت کندلا) و با حضور متخصص زیبایی و تکنسین ها رابطه داشتن سالها تجربه در زمینه تمامی عمل های زیبایی به شما لیزر کندلا در تبریز را پیشنهاد می کنیم.

برای گرفتن اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان  با بهترین مرکز لیزر در نصف راه تبریز می توانید با شماره های ۰۹۱۴۰۰۳۳۴۴۲ تماس حاصل فرمایید.

لیزر مو در تبریز برای چه کسانی مناسب است؟

لیزر و تکنیک روش نور متمرکز برای تمام نقاط بدن قابل استفاده است. این روش برای افرادی بهتر است که دارای موهای تیره و پوستی روشن هستند. لیزر موهای زائد در تبریز برای موهای روشن و یا بلوند تاثیر زیادی نخواهد گذاشت.

لیزر موهای زائد در تبریز و به طور کلی دستگاه های لیزر از نور متمرکز شده برای از بین بردن فولیکول های مو استفاده می کنند.در موهای تیره ،فولیکول‌های مو نیز به رنگ تیره است و به همین دلیل چون رنگ های تیره نور را به خوبی جذب می کنند امواج لیزر می توانند به سرعت بر روی فولیکول های مو تاثیر گذاشته و آنها را از بین ببرند،

اما در موهای روشن به دلیل اثر نکردن لیزر بر روی فولیکول های مو معمولاً دستگاه های لیزر بر روی موهای روشن خوب جواب نمی دهند.
افرادی که موهای روشن و یا بلوند دارند و می‌خواهند از دستگاههای لیزر برای از بین بردن آن استفاده کنند، باید از لیزر های مخصوصی که برای این کار درست شده اند استفاده کنند.

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تبریز

تخفیف ویژه لیزر موهای زائد در تبریز

در کلینیک زیبایی ولیعصر تبریز

برای اولین بار دستگاه لیزر تیتانیوم در تبریز

۰۹۱۴8868531

۰۹۱۴۰۰۳۳۴۴۲

 

 

شما در جدول زیر می‌توانید اطلاعات دقیقی از دستگاه لیزر موهای زائد در تبریز و همچنین اطلاعات در مورد مرکز تخصصی زیبایی ولیعصر تبریز و همچنین راه های ارتباط با ما و همچنین شماره تماس برای مشاوره رایگان زیبایی با بهترین مرکز لیزر تبریز را به دست اورید.
شما میتوانید از طریق پیج اینستاگرام و شماره تلفن های با متخصصین زیبایی کلینک ما در ارتباط باشید و از مناسبت های تخفیف لیزر موهای زائد در تبریز  بهره مند شوید.

مرکز لیزر در تبریز

تعداد جلسات

شماره تماس

ادرس

لیزر موهای زائد در تبریز

مرکز تخصصی زیبایی ولیعصر تبريز

4 تا 8 جلسه برای کل بدن

09148868531

تبریز سه راه ولیعصر برج سینا طبقه4 واحد6

لیزر موهای زائد در تبریز چقدر دوام خواهد داشت؟

برای لیزر فول بادی در تبریز بین ۶ تا ۱۲ جلسه کار با دستگاه لیزر نیاز است و بعد از آن شما می توانید شاهد از بین رفتن دائمی موهای زائد خود باشید.

البته تعداد جلسات لازم برای لیزر در تبریز معمولا با نظر متخصص زیبایی و به صورت جلسه به جلسه و با انجام بررسی های لازم تعیین می شود.

شما می توانید با حضور در پیج اینستاگرام مرکز تخصصی زیبایی ولیعصر تبریز به عنوان بهترین مرکز لیزر در نصف راه تبریز از تخفیف ویژه لیزر موهای زائد در تبریز نیز باخبر شوید.

مرکز لیزر خوب در تبریز در مرکز تخصصی زیبایی ولیعصر تبريز

♥اطلاعاتی که قبل از انجام لیزر موهای زائد در تبریز باید با مشاوران تکنسین های کلینیک زیبایی ولیعصر تبریز در میان بگذارید

حتماً قبل از انجام جلسه اول کار با دستگاه لیزر اگر شما یکی از بیماری ها و شرایط زیر را دارید باید با مشاوران مرکز زیبایی مشورت کرده و با نظر متخصص زیبایی از انجام لیزر خودداری کنید.

  • زخم شدن سریع پوست
  • برنزه کردن پوست در دو هفته قبل از انجام جلسه کار با دستگاه لیزر
  • داشتن زخم های کلوئید
  • مشکل خشکی پوست
  • مصرف کردن داروی ایزو ترنتون (دارویی است که در درمان آکنه به کار میرود)

اگر شما لیزر موهای زائد در تبریز استفاده کردید دنبال کردن توصیه‌های متخصص زیبایی بعد از انجام دستگاه انجام کار با دستگاه لیزر بسیار ضروری است این امر باعث کاهش عوارض احتمالی است این توصیه ها می تواند شامل

  • ♦از برنزه کردن پوست خود چه با خورشید و یا حتی دستگاه‌های سولاریوم به مدت حداقل یک هفته بپرهیزید.
  • ♦از پوست خود با استفاده از ضدآفتاب ها محافظت کنید حتماً قبل از بیرون رفتن و در معرض آفتاب قرار گرفتن از ضدآفتاب استفاده کنید.

بهترین نوع ضدآفتاب  برای محافظت از پوست هایی که به تازگی لیزر شده اند شامل اس پی اف ۳۰ درصد(SPF30+) و مقاوم به آب می باشند.

آِیا دستگاه های لیزر مو عوارض دارند؟

جمع بندی

لیزر موهای زائد در تبریز بدون هرگونه داشتن درد و عوارض و همچنین زمان مراقبت است و در کلینیک زیبایی ولیعصر تبریز به عنوان بهترین مرکز لیزر در تبریز با استفاده از جدیدترین دستگاه های لیزر الکساندرایت کندلا تبریز همچنین با حضور برترین متخصصین  زیبایی و همچنین  تکنسین های انواع دستگاه های  لیزر در تبریز انجام می شود.
مرکز تخصصی زیبایی ولیعصر تبریز با داشتن سالها تجربه در زمینه انواع جراحی های زیبایی مانند لیپوماتیک در تبریز  و بهترین مرکز لیزر در تبریز آماده خدمت رسانی به شما عزیزان همشهری می باشد.

منابع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *