بهترین دکتر لیپوماتیک در تبریز 100%تضمینی+ عکس 15آذر 1402

لیپوماتیک در تبریز در بهترین مرکز لاغری تخصصی در تبریز

فهرست مطالب

لیپوماتیک در تبریز + عکس های قبل و بعد لیپوماتیک

لیپوماتیک در تبریز یک جراحی تهاجمی است که شامل برش دادن پوست، بخیه و بی حسی می شود. جراح زیبایی ( بسته به میزان چربی تخلیه شده ) ممکن است که از بی حسی موضعی مانند لیدوکائین  و یا حتی بیهوشی عمومی استفاده کنند.

لیپوماتیک در تبریز و پیکرتراشی در تبریز  تنها روش هایی  هستند که به صورت دائمی سلول های چربی را از بین می برند.

بهترین کاربرد کرایولیپولیز در از بین بردن چربی ( سلولیت ) هایی هستند که با رژیم غذایی و تمرین های ورزشی از بین نرفته و مقدار آن ها نیز زیاد نمی باشد.

ولی لیپوماتیک برای از بین بردن چربی های اضافی زیاد استفاده می شود و نسبت به کرایولیپولیز روش تهاجمی تری به شمار می اید و همچنین می‌تواند پیچیدگی های بیشتری نیز داشته باشد.

در ابتدای عمل جراح پلاستیک، برش های کوچکی را با اسکالپل در اطراف مجل هایی که سلولیت ها ذخیره شده اند انجام می‌دهد

سپس تیم جراحی معمولا از یک ابزار و بلند و نازک به اسم کانولا برای آزاد کردن و شل کردن سلول های چربی استفاده می کند. سپس یک مکنده که به کانولا ضمیمه شده است چربی های ازاد شده را از بدن شما تخلیه می کند.

پرسش های متداول

  • هزینه لیپوماتیک در تبریز در سال ۱۴۰۱ چقدر است؟

لیپوماتیک در تبریز در سال ۱۴۰۱ با توجه به بیمارستان محل عمل جراحی(مثلا هزینه لیپوماتیک در بیمارستان بین المللی تبریز می تواند از بقیه بیمارستان ها بیشتر باشد ) و حق العمل جراح زیبایی می تواند بین 35 تا 45 میلیون تومان هزینه دربر داشته باشد.

  • آِیا برای لیپوماتیک جایگزینی وجود دارد؟

کرایولیپولیز بر اساس نظرات در مورد جراحی شکم در تبریز به دلیل هزینه کمتر ،کم بودن زمان مراقبت و عاری بودن از هر گونه برش، درد ،خونریزی بهترین جایگزین برای لیپوماتیک در تبریز به شمار می‌آید.

  • چقدر طول می کشد تا نتایج لیپوماتیک قابل مشاهده باشد؟

معمولاً بعد از بین رفتن ورم های لیپوماتیک که دو تا سه ماه طول می‌کشد نتایج عمل جراحی لیپوماتیک قابل مشاهده می شوند.

 

آیا برای لاغر کردن به فکر عمل لیپوماتیک در تبریز افتاده‌اید ؟ تمامی اطلاعات مربوط به عمل جراحی لیپوماتیک و هزینه عمل لیپوماتیک در تبریز و بهترین جراح زیبایی شکم در تبریز  و عکس شکم بعد از لیپوماتیک  را در این مقاله می توانید مطالعه بفرمایید.
لیپوماتیک یکی از دشوارترین و سخت ترین جراحی های زیبایی برای از دست دادن وزن می باشد.
به دلیل پیچیدگی های بسیاری این عمل و خطرهای مربوط به عمل لیپوماتیک در تبریز شما بهتر است که این عمل را در بهترین بیمارستان شهر تبریز (بیمارستان بین المللی تبریز) و همچنین تحت نظر بهترین دکتر لیپوماتیک در تبریز انجام دهید.
عمل لیپوماتیک با برش دادن نقاطی از پوست برای آزاد کردن چربی ها و سپس خارج کردن آنها با مکنده می باشد. همچنین این عمل تحت بیهوشی عمومی انجام می‌شود .
شما در این مقاله به عنوان راهنمای جامع لیپوماتیک در تبریز از آن می توان یاد کرد می توانید با پروسه عمل جراحی لیپوماتیک، خطر ها و عوارض آن، هزینه آن و همچنین بهترین جایگزین برای این عمل سخت و پرخطر در بهترین کلینیک تخصصی لاغری شهر تبریز آشنا شوید.

 

همچنین شما می توانید با پایین صفحه از نظرات در مورد جراحی شکم در تبریز مطلع شده و همچنین با حضور در پیج اینستاگرام ما ارتباط مستقیمی با دکتر پیکرتراشی در تبریز داشته باشید.
دستگاه کرایولیپولیز به عنوان جدیدترین تکنولوژی عرصه لاغری که در سالیان اخیر مجوز تایید کارایی خود را سازمان دارو و غذا آمریکا FDA گرفته است می تواند جدی ترین رقیب و بهترین جایگزین برای عمل لیپوماتیک در تبریز باشد.

مشاوره رایگان لاغری

با متخصصان کلینیک لاغری ولیعصر تبریز

لیپوماتیک اقساطی در تبریز

09016315417

تبریز سه راهی ولیعصر برج سینا طبقه۴ واحد 6

کرایولیپولیز

1.کرایولیپولیز یک روش غیر تهاجمی بوده و هیچ گونه درد،ورم،جای زخم بر جای نمی گذارد و هیچگونه عوارض کوتاه مدت و یا طولانی مدت ندارد.2.هزینه ی بسیار مناسب آن نسبت به لیپوماتیک_جلسه ای یک میلیون و پانصد هزار تومان و معمولا نیاز به انجام سه جلسه _3.نیازی به دوران نقاهت و ریکاوری نیست و شما می توانید پس از جلسه های استفاده از دستگاه کرایولیپولیز به کار های روزانه خود ادامه دهید.4.در هر بار استفاده از دستگاه کرایولیپولیز بین 25 تا 30 درصد چربی های ناحیه از بین می روند.5. کرایولیپولیز قابلیت استفاده برای از بین بردن تمامی چربی های بدن در نقاط مختلف را دارد.

کرایولیپولیز در تبریز بهترین جایگزین لیپوماتیک در تبریز در بیمارستان بین المللی تبریز کرایولیپولیز در تبریز بهترین جایگزین لیپوماتیک در تبریز[/caption]

کرایولیپولیز که  به آن  CoolSculpting هم گفته می‌شود یک روش غیرتهاجمی برای برداشتن چربی های زیر پوست است که از فناوری لیپولیز استفاده می‌کند.

این روش بدون نیاز به عمل جراحی می باشد و قادر است که سلول‌های چربی اضافه زیر پوست را از بین ببرد.
در طول یک جلسه کار با دستگاه کرایولیپولیز ،تکنسین دستگاه را در محل های چربی اضافه قرار می دهد و این دستگاه با استفاده از فناوری لیپولیز دمای چربی های زیر پوست را به شدت پایین می آورد و این عمل باعث از بین رفتن چربی اضافه می شود.

در طول هفته های بعد از اندام انجام کار با دستگاه کرایولیپولیز بدن انسان به صورت طبیعی سلولهای چربی یخ زده و نابود شده را از طریق کبد دفع می کند و شما می توانید نتایج کاربرد دستگاه کرایولیپولیز را در طول دو هفته پس از انجام جلسات خود مشاهده بفرمایید.

این روش لاغری نیاز ی به عمل جراحی ندارد، به این معنا که نیاز به برش ، بخیه ،بی حسی و یا حتی زمان ریکاوری و یا مراقبت نیست.

چقدر طول میکشد تا اثار عمل لیپوماتیک مشخص شود؟

لیپوماتیک اقساطی در تبریز

براساس بررسی هایی که در سال ۲۰۲۰ انجام شده این عمل جراحی بین ۳ تا ۴ ساعت طول می کشد و می تواند بستگی به اندازه  بافت های چربی برداشته شده نیز بستگی داشته باشد.

جامعه جراحان زیبایی آمریکا به این نکته اشاره کرده است که  این جراحی را در طبقه جراحی های سرپایی طبقه بندی کرده است، به این معنا که شما می توانید بعد از انجام جراحی به خانه خود باز گردید.
اگر مقدار چربی که از بدن جدا شده باشد زیاد باشد، شما شاید شما به مدت یک روز نیاز به ماندن در بیمارستان برای چکاپ داشته باشید.

ریکاوری و مراقبت پس از انجام عمل لیپوماتیک معمولاً چند روز طول می‌کشد و پس از انجام عمل جراحی، جراح پلاستیک شما توصیه هایی مانند پوشیدن بانداژی خاص و یا محدود کردن فعالیت های روزانه را به شما خواهد کرد.

شما معمولاً نیاز به دو تا چهار هفته استراحت قبل از بازگشتن به فعالیت های روزانه خود خواهید داشت.

معمولاً فاصله میان خوابیدن ورم ها و از بین رفتن آنها و مشاهده نتایج نهایی می‌تواند دو تا چهار ماه زمان ببرد..

کرایولیپولیز

هیچ زمان ریکاوری و مراقبت برای کرایولیپولیز نیاز نیست.

یک جلسه کار با دستگاه معمولاً بین ۴۵ دقیقه تا یک ساعت طول می‌کشد و حتماً نیاز به انجام دو جلسه کار با دستگاه کرایولیپولیز با فاصله زمانی ۱۰ تا ۱۴ روز بین هرجلسه  است.

برای رسیدن به بهترین نتایج این تعداد جلسات می تواند به ۳ یا ۴ عدد هم برسد و شما می‌توانید نتایج کار با دستگاه را بعد از دو هفته از انجام مشاهده بفرمایید.

بیشتر افراد نتایج نهایی این عمل را بعد از ۴۵ تا ۶۰ روز در بدن خود مشاهده می کند.

آیا لاغری با لیپوماتیک دردناک است؟

لیپوماتیک در تبریز تحت نظر بهترین دکتر لیپوماتیک در تبریز و بخش نظرات در مورد جراحی شکم در تبریز

برای لیپوماتیک ( لیپوساکشن ) شمادر هنگام انجام عمل جراحی تحت بی هوشی قرار خواهید گرفت و بنابراین شما در هنگام جراحی هیچ دردی حس نخواهید کرد.

ولی شما  تا ۳ روز بعد از انجام عمل جراحی لیپوماتیک احساس درد در بافت های که بر روی آنها انجام شده است خواهید داشت.

این مقدار درد در هر فرد می‌تواند متفاوت باشد ولی غیر قابل تحمل نخواهد بود و معمولاً جراح شما مسکن هایی را برای کم کردن احساس درد شما تجویز خواهد کرد.

بعد از انجام عمل لیپوماتیک، خشکی پوست معمولا بعد از ۴ هفته بعد از انجام عمل از بین خواهد رفت.

همچنین ذکر این نکته نیز ضروری شمار می‌آید که شما می توانید پس از عمل جراحی لیپوماتیک در تبریز و گذراندن دوران نقاحت و ریکاوری از چربی های تخلیه شده در زمان عمل جراحی استفاده کرده و آنها را به لب ها، باسن و یا سینه تزریق کرد.
به این امر Fat Injection و یا تزریق چربی گفته می‌شود، شما می‌توانید از دکتر جراح خود در این باره مشورت بگیرید.

لیپوماتیک در تبریز  چقدر وزن را می تواند کاهش دهد؟

نتایج عمل جراحی لیپوماتیک در تبریز و کرایولیپولیز معمولاً به شدت با هم شباهت دارند.

هر دو این روش های لاغری معمولاً برای از بین بردن بافت های چربی اضافی به صورت دائمی در نقاطی مانند شکم ، پهلوها ، ران ها ، بازو ها و غبغب استفاده می شوند.

لیپوماتیک

در طول چند هفته بعد از انجام عمل جراحی ، افراد معمولاً ورم را احساس می کند به این معنا  که نتایج عمل جراحی بلافاصله قابل مشاهده نیست.

ولی به صورت کلی این ورم بعد از بین یک تا سه ماه بعد به صورت کلی از بین خواهد رفت و شما قادر خواهید بود تا نتایج عمل جراحی خود را مشاهده بفرمایید.

در تحقیقی در سال ۲۰۲۰ انجام شده مشخص شده که میان گروهی از ۳۲ نفر که لیپوساکشن را در بین سال‌های ۲۰۰۲ تا ۲۰۱۴ انجام داده‌اند ۸۵ درصد از این افراد این عمل جراحی را به آشنایان و خانواده خود توصیه می کنند و قصد انجام دوباره آن را در بین ۸ تا ۱۰ سال آینده نیز دارند.

البته برای این تحقیق از ۶۰۰ نفر درخواست همکاری شد که بیشتر افراد جوابگو نبوده اند.

کرایولیپولیز

لیپوماتیک در تبریز تحت نظر بهترین دکتر لیپوماتیک در تبریز در لیپوماتیک بیمارستان بین المللی تبریز

در تحقیقی که در سال ۲۰۱۸ شده است در گروهی از ۲۱ نفر که لاغری با دستگاه کرایولیپولیز را تجربه کرده اند، بعد از یک جلسه ۲۱.۶ درصد از ضخامت لایه چربی آنها کاسته شده و این عدد در جلسه های بعدی به ۳۸ و ۵۲ درصد رسیده است.

قیمت لیپوماتیک درتبریز سال 1402 و کرایولیپولیز چقدر است؟

لیپوماتیک در تبریز و کرایولیپولیز در طبقه بندی عمل های جراحی زیبایی به شمار می آیند. این به آن معناست که از طرف بیمه های درمانی تحت پوشش قرار نمی گیرند.

هزینه کرایولیپولیز

هزینه کرایولیپولیز معمولا بستگی به محل هایی از بدن شما دارد که می خواهید بر روی آن کرایولیپولیز را انجام دهید، ولی به صورت کلی برای بیشتر افراد نیاز به انجام حداقل ۲ تا 4 جلسه کار با دستگاه کرایولیپولیز است.

هزینه هر جلسه کار با دستگاه دو میلیون تومان است.

قیمت لیپوماتیک در تبریز

به این خاطر که در لیپوماتیک بیمار تحت عمل جراحی در بیمارستان قرار می گیرد، معمولاً این روش لاغری به شدت گران تر از لاغری به کمک دستگاه کرایولیپولیز می باشد.

ولی همانند کرایولیپولیز هزینه عمل لیپوماتیک در تبریز بستگی به نقاطی از بدن دارد که شما می‌خواهید در آن بافت های چربی را از بین ببرید.

معمولاً هزینه لیپوماتیک شکم در تبریز  سال 1402 بسته به حق العمل جراح و هزینه بیمارستان بین المللی تبریز  بین 30 تا 45 میلیون تومان است.

چه کسانی کاندیدای مناسبی برای لاغری با لیپوماتیک در تبریز هستند؟

کرایولیپولیز

کرایولیپولیز  گزینه مناسبی برای لاغری در بیشتر افراد است اما اگر شما بیماریهای خاص زیر را دارید باید از انجام کرایولیپولیز خودداری کنید.

معمولاً این بیماری ها مرتبط با فشار خون می‌باشند. مانند

لیپوماتیک

افرادی که دارای مشکلات قلبی و یا  خونی  هستند باید از لیپوماتیک در تبریز به دلیل پیچیدگی های بسیار زیاد آن خودداری کنند.
بر اساس جامعه جراحان پلاستیک آمریکا کاندیدای ایده‌آل شامل

  • افرادی که ۳۰ درصد با وزن ایده آل خود تفاوت دارند
  • تون عضلانی انها مناسب است
  • پوست الاستیکی دارند
  • دچار بیماری های که به انعقاد خون تاثیر می گذارند،نباشند
  • از مصرف دخانیات خودداری می‌کنند

مقایسه عوارض لیپوماتیک و کرایولیپولیز

جراحی لیپوماتیک در تبریز در لیپوماتیک بیمارستان بین المللی تبریز
جراحی لیپوماتیک در تبریز

عوارض کرایولیپولیز

به این دلیل که استفاده از دستگاه کرایولیپولیز عمل جراحی به حساب نمی آید به همین خاطر خطرهای عمل جراحی مانند عوارض مربوط به بیحسی و عفونت در محل زخم  را به همراه ندارد.

ولی چند عوارض عوارض خفیف شامل

  • احساس خشکی پوست در محل انجام کرایولیپولیز
  • گز گز کردن پوست
  • ورم
  • سرخی پوست
  • حساس شدن پوست

داشته باشد.

عوارض لیپوماتیک در تبریز

عمل جراحی زیبایی لیپومانیک در تبریز از جمله خطرناک ترین جراحی های پلاستیک به شمار می اید.

عوارض معمول پس از جراحی لیپوماتیک در تبریز شامل

  1. تعییرات غیر عادی در شکل پوست مانند فرو رفتگی ها و یا برآمدگی ها
  2. تغییر رنگ پوست
  3. جمع شدن مایعات در زیر پوست که به حدی که نیاز به  تخلیه آن باشد.
  4. احساس بی حسی پوست که می تواند دائم یا موقت باشد
  5. عفونت پوست
  6. اسیب رسیدن به اندام های داخلی بدن
  7. امبولی چربی که  باعث قرار گرفتن بافت چربی در جریان خون شود و به ریه ها و یا مغز منتقل شود
  8. مشکلات قلبی و کلیوی که به دلیل تغییرات در میزان مایعات بدن در هنگام عمل صورت می گیرد
  9. پیچیدگی های مربوط به بی حسی

بعد از عمل لیپوماتیک انجام دادن چه کارهایی ضروری است؟

شما به احتمال زیاد بخشی زیادی از زمان ریکاوری خود را در خانه سپری کنید.ریکاوری بعد از عمل جراحی لیپوماتیک می تواند شامل پوشیدن گن مخصوصی برای کاهش دادن ورم های بعد از عمل جراحی باشد و یا حتی  مصرف آنتی بیوتیک ها برای کاهش خطر عفونت های بعد از عمل جراحی لیپوماتیک است.

اگر که قسمت های ران ها و پایین پای شما در تحت عمل جراحی قرار گرفته است همچنین شما شاید لازم باشد که پاهای خود را بالا بگیرید.

جراح پلاستیک شما همچنین پیاده روی و قدم زدن را از روز بعد از انجام عمل جراحی لیپوماتیک در تبریز به شما تجویز خواهد کرد.

این عمل به این به خاطر جلوگیری از گرفته شدن رگ های خونی می باشد و به شما کمک می کند که زمان مراقبت و ریکاوری آسان تری داشته باشید.

مقایسه میان روش های لاغری در تبریز(لیپوماتیک در تبریز و کرایولیپولیز)

شما می‌توانید مقایسه ای کلی و جامع از بین روش های لاغری در تبریز که شامل لیپوماتیک در تبریز و استفاده از دستگاه کرایولیپولیز است، داشته باشید.
حتماً این نکته را در نظر داشته باشید که عوارض عمل جراحی لیپوماتیک همواره می‌تواند بیشتر از چیزی باشد که در این نوشته به آن اشاره شده به این دلیل که عمل جراحی لیپوماتیک در تبریز عملی با ریسک و خطر بسیار بالا و همچنین پیچیده است که موفقیت در این عمل نسبت مستقیمی با عملکرد جراح لیپوماتیک و همچنین نحوه مراقبت های شما در دوران ریکاوری و گوش فرا دادن به توصیه های دکتر پیکرتراشی در تبریز دارد.

روش های لاغری

لیپوماتیک

کرایولیپولیز

استفاده از بی حسی

نیازمند به بیهوشی

بدون نیاز به بی حسی

عوارض هنگام عمل جراحی

درد
خونریزی
حساسیت به بیحسی

بسیار خفیف
احساس سوزن سوزن شدن پوست

عوارض بعد از عمل جراحی

جمع شدن مایعات و خون در زیر پوست
درد
امبولی چربی

ندارد

عوارض زمان ریکاوری

ورم

احساس درد

عفونت

قرمزی پوست
خارش پوست

مدت زمان ریکاوری

دو تا پنج هفته وابسته به میزان برش ها و چربی تخلیه شده

زمان ریکاوری ندارد

هزینه

35 میلیون تومان

هر جلسه دو میلیون  تومان و نیازمند به انجام دو تا سه جلسه وابسته به میزان چربی فرد

تاثیر در کاهش وزن

جمع بندی

لیپوماتیک و به صورت کلی روش های جراحی برای کاهش چربی های بدن به خصوص در ناحیه شکم و پهلو ها استفاده از عمل جراحی دارای خطرات و عوارض در کوتاه مدت و بلند مدت است.
به همین دلیل با پیشرفت تکنولوژی در زمینه پزشکی، روش هایی مانند کرایولیپولیز به شدت و محبوب شده اند و استفاده از عمل های جراحی مانند لیپوماتیک و پیکرتراشی به سرعت در حال کاهش است.
به همین دلیل بهتر است قبل از استفاده از عمل جراحی برای از بین بردن چربی های بدن با استفاده از مشاوره با متخصصان لاغری، استفاده از دستگاه کرایولیپولیز را مد نظر داشته باشید.

شما میتوانید با حضور در پیج دکتر لیپوماتیک در تبریز به آخرین عکس ها و همچنین نظرات در مورد جراحی شکم در تبریز و عکس های قبل وبعد لیپوساکشن دسترسی داشته باشید.

منابع

10 thoughts on “بهترین دکتر لیپوماتیک در تبریز 100%تضمینی+ عکس 15آذر 1402

    • admin says:

      سلام
      شما می توانید با استفاده از کرایولیپولیز به عنوان بهترین جایگزین برای لیپوماتیک در تبریز بین 20 تا 25 درصد چربی های خود را از بین ببرید.

    • admin says:

      سلام
      با توجه یه اینکه جنسیتتون مشخص نیست شما میتوانید برای مشاوره لیپوماتیک در تبریز با شماره های زیر تماس بگیرید.

    • admin says:

      سلام
      بله
      کرایولیپولیز به عنوان بهترین جایگزین برای لیپوماتیک در تبریز می تواند کاهش سایز رو هم در بر داشته باشد

  1. نگار says:

    سلام
    میخواستم بدونم با لیپوماتیک چقدر میتونم وزنمو کم کنم؟
    من وزنم ۱۰۵ و قدم ۱۶۸

    • admin says:

      سلام
      شما می تونید با عمل لیپوماتیک در تبریز در یک بار عمل بین 6 تا 9 لیتر چربی رو از بین ببرید.
      و با نظر دکتر جراح شاید به دو یا سه بار عمل نیاز پیدا کنید.

    • admin says:

      سلام
      بله شما میتوانید با لیپوماتیک چربی های ناحیه بازو را نیز از بین ببرید.
      همچنین شما می توانید در زمان مشاوره با متخصصان لاغری کلینیک ما درباره لاغری بازو ها با دستگاه کرایولیپولیز نیز سوال بپرسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *