بهترین کلینیک لاغری در مشهد با دستگاه کرایولیپولیز+عکس100%تضمینی

بهترین کلینیگ لاغری در مشهد با دستگاه کرایولیپولیز

لاغری در مشهد با دستگاه کرایولیپولیز + عکس های قبل و بعد

بهترین کلینیک لاغری در مشهد کجاست؟ بهترین روش لاغری در مشهد بدون نیاز به عمل جراحی چیست؟ هزینه کرایولیپولیز در مشهد در سال ۱۴۰۱ چقدر است؟ بهترین کلینیک برای انجام کار با دستگاه کرایولیپولیز در مشهد کجاست؟ چرا کرایولیپولیز بهترین روش برای لاغری در مشهد به شمار می آید؟
شما میتوانید پاسخنامه سوالات فوق را در نوشته زیر که به عنوان راهنمای جامع انتخاب کلینیک لاغری در مشهد شناخته می شود مشاهده بفرمایید.

با توجه به هزینه بالا و روز افزونه عمل جراحی لیپوماتیک در مشهد و همچنین عوارض و پیچیدگی های زیاد این عمل جراحی مرکز تخصصی لاغری رز سفید مشهد با همکاری متخصصین لاغری و همچنین بهره مندی از جدیدترین تکنولوژی های عرضه لاغری مانند دستگاه کرایولیپولیز به عنوان بهترین کلینیک لاغری در مشهد آماده خدمت رسانی به شما زیباجویان گرامی به خصوص در شهر مشهد می باشد.
شما می‌توانید در همین صفحه عکسهای قبل و بعد استفاده زیباجویان از دستگاه کرایولیپولیز را مشاهده کرده و در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر و یا مشاوره رایگان لاغری با شماره تلفن های ما تماس حاصل کرده و همچنین برای کسب مشاوره رایگان لاغری  در پیج اینستاگرام کلینیک ما باما تعامل داشته باشید.
همچنین شما می‌توانید با حضور در پیج اینستاگرام ما از تخفیف های مناسبتی استفاده از دستگاه کرایولیپولیز در مشهد با خبر شوید.
اما در ابتدا باید با نحوه کار دستگاه کرایولیپولیز ،ایمنی و عوارض آن و همچنین تفاوت آن با روش های دیگر لاغری مانند استفاده از دستگاه ترواسکالپ در مشهد،دستگاه آر اف(RF) و هزینه کویتیشن در مشهد و همچنین استفاده از روش های جراحی برای لاغری مانند لیپوماتیک در مشهد،پیکرتراشی با لیزر و ابدومینوپلاستی آشنا شویم.
به صورت کلی دو روش برای لاغری تضمینی برای افرادی که چربی های اضافه آنها با استفاده از تمرین های ورزشی و رژیم های غذایی از بین نمی روند، وجود دارد

  • روش اول استفاده از جراحی برای لاغری است این روش شامل جراحی هایی مانند لیپوماتیک، پیکرتراشی، ابدومینوپلاستی و پیکرتراشی با لیزر می باشد که به دلیل هزینه زیاد ،خطرات و پیچیدگی های آن ها و همچنین مدت زمان ریکاوری و مراقبت بسیار زیاد آنها هرروزه از محبوبیت آنها کاسته می شود.
  • روش دوم استفاده از دستگاه های لاغری موضعی می باشد این دستگاه ها شامل استفاده از دستگاه کرایولیپولیز در مشهد، دستگاه ترواسکالپ، دستگاه آر اف و کویتیشن در مشهد است که به دلیل تاثیر زیاد، هزینه اندک نسبت به عمل پیکرتراشی، عوارض بسیار کم و مدت زمان ریکاوری بسیار کوتاه آنها به انتخاب اول متخصصین لاغری برای توصیه به زیباجویان شده‌اند.

استفاده از عمل های جراحی برای لاغری در مشهد

در این روش با کمک گرفتن از عمل های جراحی لاغری مانند پیکرتراشی و یا ابدومینوپلاستی و همچنین با استفاده از تکنولوژی های جدید عمل های لاغری مانند پیکر تراشی با لیزر، چربی های اضافه از بین برده می شود.
عمل های جراحی لاغری معمولا می تواند بین ۶ تا ۹ لیتر از چربی های اضافه بدن را از بین ببرد. اما این عمل های جراحی هم می توانند دارای عوارض و خطرات بسیاری باشند که در بیشتر موارد وابسته به مهارت جراح لاغری در مشهد و همچنین مراقبت های زیباجو در دوره بعد از عمل جراحی(دوره ریکاوری) است.
همچنین لازم به ذکر است که این عمل های جراحی لاغری معمولاً دارای زمان مراقبت و ریکاوری بین دو هفته دو تا چهار هفته می‌باشند و بسته به نوع جراحی_ معمولاً در جراحی های ابدومینوپلاستی در مشهد این زمان به یک ماه می رسد_شما باید مراقبت های ویژه ای مانند عدم استفاده از نمک، پوشیدن گن مخصوص و استفاده از مسکن ها برای تسکین درد را انجام بدهید.
در مورد هزینه عمل های جراحی لاغری مانند قیمت لیپوماتیک در مشهد می توان گفت که این عمل ها معمولاً دارای قیمت ثابتی نیستند و بسته به حق العمل جراح لاغری در مشهد همچنین بیمارستانی که شما می خواهید در آن عمل لیپوماتیک و ابدومینوپلاستی را انجام دهید متغیر می باشند.
برای داشتن اطلاعات بیشتر از نحوه عمل های جراحی لاغری، قیمت پیکرتراشی و ابدومینوپلاستی و انواع عوارض و خطرات ناشی از عمل جراحی لیپوماتیک می‌توانید به صفحه لیپوماتیک در مشهد+ عکس های قبل و بعد مراجعه بفرمایید.

مشاوره رایگان لاغری در مشهد

با متخصصان بهترین کلینیک لیپوماتیک در مشهد

کلینیک لاغری پایدار مشهد

09150068009

کرایولیپولیز

1.کرایولیپولیز یک روش غیر تهاجمی بوده و هیچ گونه درد،ورم،جای زخم بر جای نمی گذارد و هیچگونه عوارض کوتاه مدت و یا طولانی مدت ندارد.2.هزینه ی بسیار مناسب آن نسبت به لیپوماتیک_جلسه ای یک میلیون و پانصد هزار تومان و معمولا نیاز به انجام سه جلسه _3.نیازی به دوران نقاهت و ریکاوری نیست و شما می توانید پس از جلسه های استفاده از دستگاه کرایولیپولیز به کار های روزانه خود ادامه دهید.4.در هر بار استفاده از دستگاه کرایولیپولیز بین 25 تا 30 درصد چربی های ناحیه از بین می روند.5. کرایولیپولیز قابلیت استفاده برای از بین بردن تمامی چربی های بدن در نقاط مختلف را دارد.

چرا کرایولیپولیز بهترین جایگزین برای عمل های جراحی لاغری در مشهد است؟

لاغری با کمک دستگاه کرایولیپولیز نسبت به روش های دیگر لاغری مانند استفاده از عمل جراحی که شامل عمل لیپوماتیک ابدومینوپلاستی و اسلیو معده می شود برتری های بسیاری دارد که در در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

  • عوارض کمتر  در حال حاضر عمل های جراحی لاغری دارای عوارض زیادی می باشند. آرزوی اصلی که در تمامی عمل های جراحی وجود دارد احساس درد شدید در محله برش ها و تخلیه چربی است که معمولا بین ۲ تا ۴ هفته ادامه دارد همچنین وجود ورم و ایجاد لخته های خون و یا جمع شدن خونابه در زیر پوست نیز می‌تواند از عوارض شایع عمل های جراحی لاغری باشد.
    اما این عوارض هنگام استفاده از دستگاه کرایولیپولیز به حداقل می‌رسد. تنها عوارضی که شما بعد از استفاده از دستگاه کرایولیپولیز در مشهد می‌توانید مشاهده کنید شامل قرمز شدن پوست احساس گزگز کردن و در موارد نادری تغییر رنگ پوست است که معمولاً بعد از دو یا سه روز از بین می‌رود.
  • هزینه کمتر

قیمت کرایولیپولیز در مشهد

منابع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *