بهترین کلینیک لاغری در رشت با دستگاه کرایولیپولیز100%تضمینی+عکس

لاغری در رشت با دستگاه کرایولیپولیز

لاغری در رشت با دستگاه کرایولیپولیز +عکس های قبل و بعد

کرایولیپولیز اسم دستگاهی است که از روش منجمد کردن سلول های چربی و سلولیت ها برای از بین بردن چربی های اضافه استفاده می شود که با روش های عادی مانند تمرین های ورزشی و یا رژیم‌های غذایی از بین نمی رود.
این دستگاه از فناوری لیپولیز استفاده می‌کند و توسط سازمان دارو و غذای آمریکا یا FDA در سال ۲۰۱۰ مورد تایید قرار گرفته است.
سلول های چربی (سلولیت) سریعتر از پوست بدن منجمد می شود در نتیجه دستگاه کرایولیپولیز با منجمد کردن چربی ها هیچ آسیبی به پوست و بقیه اندام های بدن نمی رساند و بنابر نظرات متخصصین لاغری  موثر ترین روش برای برداشتن چربی شکم در رشت به شمار می آید.

هزینه هر جلسه کار با دستگاه کرایولیپولیز در رشت چقدر است؟

هزینه هر جلسه کار با دستگاه کرایولیپولیز ۲ میلیون تومان است و بنا بر نظر متخصص تغذیه برای هر فرد وابسته به میزان چربی هایی که قابل از دست دادن هستند بین ۲ تا ۴ جلسه کار با دستگاه کرایولیپولیز برای لاغری نیاز است.
برای به حداکثر رساندن از دست دادن چربی های اضافه به خصوص در ناحیه شکم باید بین هر جلسه کار با دستگاه کرایولیپولیز بین ۱۰ تا ۱۴ روز فاصله زمانی وجود داشته باشد
شما توانید با تماس با شماره تلفن های کلینیک تخصصی لاغری سایه رشت که به عنوان بهترین کلینیک لاغری در رشت شناخته می شود از آخرین تخفیف های مربوط به دستگاه کرایولیپولیز و همچنین مشاوره رایگان لاغری استفاده بفرمایید.

پرسش های متداول

  • قیمت کرایولیپولیز در رشت در سال 1402 چقدر است؟

قیمت هر جلسه کار با دستگاه کرایولیپولیز در رشت در سال 1402  2 میلیون تومان است و بسته به نظر متخصص لاغری در رشت بین 2 تا 4 جلسه کار با دستگاه برای گرفتن بهترین نتایج برای لاغری در رشت نیاز است

  • هزینه پیکر تراشی در رشت در سال 1402 چقدر است؟

هزینه پیکرتراشی در رشت در سال 1402 با توجه به حق العمل جراح و هزینه بیمارستان(مثلا هزینه عمل پیکرتراشی در بیمارستان پارس رشت می تواند بیشتر از بیمارستان های دیگر باشد) بین 25 تا 35 میلیون تومان می تواند باشد.

  • چرا کرایولیپولیز بهترین جایگزین برای پیکرتراشی در رشت است؟

کرایولیپولیز به دلیل هزینه کمتر ،دادن بهترین نتایج برای برداشتن چربی شکم و عاری بودن از هر گونه برش، درد ،خونریزی بهترین جایگزین برای پیکرتراشی در رشت به شمار می‌آید.

  • آیا عمل پیکرتراشی اقساطی در رشت برای لاغری ایمن است؟

معمولاً روش های موضعی لاغری(استفاده از دستگاه برای لاغری مانند دستگاه کرایولیپولیز)بهترین و ایمن ترین روش برای لاغری در رشت به شمار می آید.

در یک جلسه کار با دستگاه کرایولیپولیز چه اتفاقی می افتد؟

کرایولیپولیز در رشت در بهترین کلینیک لاغری در رشت بهترین جایگزین پیکرتراشی در رشت

کرایولیپولیز عمل جراحی نیست و از سوزن و برش دادن پوست در آن استفاده نمی شود. در یک جلسه کار با دستگاه کرایولیپولیز در بهترین کلینیک لاغری در رشت، متخصصان ما قسمتی از بدن که چربی های آن ناحیه باید از بین برود را بین پدل(paddle) دستگاه قرار می دهد.
این پدال ها به سرعت چربی ها را سرد کرده و تکنسین کار با دستگاه کرایولیپولیز آن را بر روی محل هایی که چربی ها ذخیره شده اند بین ۳۵ تا یک ساعت و ۱۵ دقیقه قرار می دهد. در هر بار کار با دستگاه کرایولیپولیز بین ۲۵ تا ۳۰ درصد سلول های چربی که منجمد شده‌اند از بین می روند.
وابسته به میزان چربی افراد و نظر متخصص لاغری در رشت بین ۳ تا ۴ جلسه کار با دستگاه کرایولیپولیز برای لاغری تضمینی و برداشتن چربی های شکم مورد نیاز است.

معمولا و در بیشتر از 75 درصد از موارد تغییرات در مقدار چربی ها به خصوص در ناحیه شکم را بعد از جلسه دوم می توانید مشاهده کنید و حتماً باید بین جلسه های کار با دستگاه کرایولیپولیز بین ۱۰ تا ۱۴ روز فاصله زمانی وجود داشته باشد.

آیا کرایولیپولیز بهترین روش برای برداشتن چربی شکم در رشت است؟

لاغری در رشت در بهترین کلینیک لاغری در رشت با دستگاه کرایولیپولیز

کرایولیپولیز بهترین راه برای لاغری و برداشتن چربی شکم در رشت است. این روش توصیه متخصص لاغری در رشت به کسانی است که از دست چربی و یا همان سلولیت ها با تمرین و رژیم های غذایی خلاص نمی شوند .

لاغری با دستگاه کرایولیپولیز از از روش های دیگر لاغری موضعی در کلینیک های لاغری در رشت مانند کویتیشن، ترواسکالپ ،مزوتراپی و RF به شدت عوارض و خطرات کمتری دارد.
شما اگر شرایط و بیماری های زیر را دارید باید از کرایولیپولیز خودداری بفرمایید.

  • Cryoglobulinemia : شرایطی که در آن پروتئین های غیر نرمال در خون شما با کاهش دما شروع به ضخیم شدن می کنند
  • Cold urticaria : شرایطی که در آن با قرارگیری در جای سرد روی پوست شما ناهمواری به وجود می آید
  • Paroxysmal cold hemoglobinuria : بیماری که در آن با قرار گرفتن خون شما در دمای منفی و سرد سلول های قرمز خون شما از بین می رود

همچنین کسانی که

  • سرما را نمی توانند تحمل کنند
  • باردار هستند و یا در دوران شیردهی قرار دارند
  • چاقی بیش از حد دارند

نیز باید از کار دستگاه کرایولیپولیز خودداری بفرمایند.
همچنین کرایولیپولیز در نواحی از بدن که دارای

  1. رگهای واریکوسل
  2. مشکلات عصبی
  3. جوش و آکنه

دارند نیز نمی تواند استفاده شود.
دستگاه کرایولیپولیز  می تواند برای لاغری در نواحی مانند

  • قسمت زیر چانه
  • شکم
  • پشت
  • پهلو
  • قسمت باسن
  • بازوها

و به خصوص برداشتن چربی شکم در رشت استفاده شود.

بهترین کلینیک لاغری در رشت کجاست؟بهترین روش لاغری در رشت بدون نیاز به عمل جراحی چیست؟بهترین کلینیک برای انجام کار با دستگاه کرایولیپولیز در رشت کجاست؟هزینه پیکر تراشی در رشت چقدر است؟ چرا کرایولیپولیز بهترین جایگزین برای پیکرتراشی در رشت است؟

شما پاسخ تمامی این سوالات را می توانید در مقاله زیر مشاهده بفرمایید.

با توجه به دشواری و پیچیدگی عمل لیپوماتیک (پیکر تراشی در رشت) و خطرات و عوارض بسیار بالای این عمل جراحی برای لاغری، کلینیک تخصصی لاغری سایه رشت با همکاری برترین متخصصین زیبایی و همچنین داشتن جدید ترین تکنولوژی ها در عرصه لاغری به خصوص جدیدترین برند دستگاه کرایولیپولیز در رشت به عنوان بهترین کلینیک لاغری در رشت ،لاغری سریع و تضمینی را برای شما عزیزان بسیار آسان نموده است.
همچنین برای داشتن آخرین اطلاعات در مورد هزینه هر جلسه کار با دستگاه کرایولیپولیز برای لاغری تضمینی و با حداقل هزینه در رشت و همچنین مشاوره رایگان با متخصصین زیبایی ما ، شما می توانید با شماره تلفن هایی که در پایین صفحه مشخص شده‌اند تماس حاصل بفرمایید.
اما اول باید بدانیم که دستگاه کرایولیپولیز بر چه اساسی کار می کند، ایمنی آن چقدر است و استفاده از دستگاه کرایولیپولیز در رشت چه خطرات و عوارضی می تواند داشته باشد.
همچنین نتایج کار با دستگاه کرایولیپولیز چه تفاوتی با لاغری با ترواسکالپ در رشت، دستگاه RF در رشت، مزوتراپی شکم، کویتیشن در رشت، لیپوماتیک در رشت و همچنین بقیه روش های لاغری در کلینیک های لاغری شهر رشت دارد.

مشاوره رایگان لاغری

با متخصص لاغری در رشت

۰۹۱۱۵۶۴۵۰۰۳

رشت ،خیابان نواب . روبه روی داروخانه دکتر کمالی. ساختمان پاسارگارد طبقه سوم. واحد ۱۱ ،

لاغری در رشت با دستگاه کرایولیپولیز

کلینیک تخصصی لاغری سایه رشت با برخورداری از جدیدترین دستگاههای کرایولیپولیز و به عنوان یکی از بهترین کلینیک های لاغری در رشت به خصوص در زمینه برداشتن چربی شکم و با حضور برترین متخصصین لاغری و تغذیه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در شهر رشت می باشد.
شما می توانید با شماره تلفن۰۹۱۱۵۶۴۵۰۰۳ تماس حاصل کرده و از خدمت مشاوره رایگان لاغری با متخصص لاغری کلینیک ما استفاده بفرمایید.

 

 

 

به دلیل جدید بودن تکنولوژی و همچنین موثر بودن دستگاه کرایولیپولیز ، لاغری با استفاده از این دستگاه به عنوان بهترین جایگزین برای روش های لاغری تضمینی در رشت مانند پیکرتراشی در رشت ،مزوتراپی و ترواسکالپ برای برداشتن چربی شکم در رشت شناخته می شود.

مرکز تخصصی لاغری سایه رشت به عنوان بهترین کلینیک لاغری با دستگاه در رشت با در اختیار داشتن جدیدترین دستگاه های کرایولیپولیز و لاغری تضمینی در رشت و و حضور بهترین متخصص لاغری در رشت و همچنین داشتن خدمات مشاوره و ویزیت رایگان آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

اما برای این که ما بتوانیم مزایای دستگاه کرایولیپولیز را کاملا متوجه شویم باید با مفهوم های انواع چربی در بدن که شامل دو نوع چربی زیر پوستی و چربی های داخلی است آشنا شویم.

چربی های داخلی بدن

پیکرتراشی در رشت با نابودی چربی های زیرپوست تاثیر بسیاری بر لاغری و خوش اندامی شما می گزارد
پیکرتراشی در رشت با نابودی چربی های زیر پوست تاثیر بسیاری بر لاغری و خوش اندامی شما می گذارد

چربی داخلی چربی هایی است که اندام ها و ارگان های حیاتی بدن را احاطه کرده اند و برای سلامتی و فعالیت های ضروری بدن لازم هستند. البته داشتن مقدار زیادی از چربی های داخلی نیز می تواند موجب بیماری های قلبی و عروقی شود.

چربی های زیر پوستی بدن

اما چربی های زیر پوست شامل چربی هستند که در ناحیه شکم ،پهلو ها ،بازوها و زیر چانه در اثر مصرف کالری بیش از حد نیاز جمع می شوند. البته داشتن چربی های زیر پوست نیز در حد متعادلی همواره  لازم است و برای سلامتی بدن به شدت مورد نیاز است.
دستگاه کرایولیپولیز می‌تواند در هر جلسه کار با آن بین ۲۵ تا ۳۵ درصد از این چربی های زیر پوستی را از بین ببرد.

شما برای محاسبه درصد چربی های زیر پوستی بدن می توانید از BMI ( شاخص توده بدنی ) استفاده کنید.

برای لاغری تضمینی در رشت ، وابسته به مقدار چربی هایی که می خواهید از بین ببرید، بین ۲ تا ۴ جلسه کار با دستگاه کرایولیپولیز را متخصص لاغری در رشت برای گرفتن بهترین نتیجه در برداشتن چربی شکم تجویز خواهد کرد.

باید این نکته را خاطرنشان کرد که باید بین هر جلسات کار با دستگاه کرایولیپولیز برای لاغری باید بین ۱۰ تا ۱۴ روز فاصله زمانی وجود داشته باشد.

 

 

عوارض استفاده از دستگاه کرایولیپولیز برای لاغری در رشت

کرایولیپولیز در رشت در کلینیک لاغری در رشت بهترین جایگزین برای پیکرتراشی در رشت

لاغری به کمک دستگاه کرایولیپولیز به دلیل این که روش تهاجمی نیست و در آن هیچ گونه برش و یا زخمی بر روی بدن بیمار به وجود نمی آید، هیچ گونه عوارض جدی در کوتاه مدت و بلند مدت ندارد.
اما برخی از افراد بعد از انجام جلسات کار با دستگاه کرایولیپولیز در رشت می‌توانند احساس درد خفیف و سوزش و یا حتی احساس گزگز کردن پوست در نواحی که دستگاه بر روی آنها قرار گرفته است داشته باشند.

  • احساس درد خفیف

به این دلیل که در جلسات کار با دستگاه کرایولیپولیز دمای چربی‌های بدن شما به منفی ۲۰ درجه می رسد، این امر طبیعی است که نابودی چربی های زیر پوستی باعث احساس درد خفیف و یا سوزش در محل چربی های اضافه شود.

  • قرمز شدن پوست و ورم خفیف

به دلیل قرار گرفتن پوست در دمای بسیار پایین و جمع شدن خون در زیر پوست این امر طبیعی است که شما سه تا چهار روز در محل هایی که دستگاه کرایولیپولیز بر روی آن قرار گرفته احساس قرمزی پوست و ورم داشته باشید.
طبق آخرین تحقیقات که متخصص لاغری در رشت در مورد روش های لاغری انجام داده اند، استفاده از دستگاه کرایولیپولیز نسبت به بقیه روش های لاغری در رشت مانند کویتیشن، دستگاه RF ، ترواسکالپ ،پیکرتراشی در رشت بسیار خطرات و عوارض کمتری دارد و زمان ریکاوری و یا مراقبت آن نیز کمتر می باشد.

جمع بندی

همین طور که در مقاله بالا به آن اشاره شد بهترین جایگزین برای عمل پیکرتراشی در رشت می تواند استفاده از دستگاه کرایولیپولیز به عنوان یک تکنولوژی جدیدتر و با نتایج عالی در برداشتن چربی شکم در رشت و با خطرات و عوارض بسیار کمتر و همچنین هزینه کمتر آن نسبت به هزینه بالای جراحی در عمل پیکرتراشی اقساطی در رشت باشد.
مرکز تخصصی لاغری سایه رشت به عنوان بهترین کلینیک لاغری در رشت با برخورداری از برترین متخصص لاغری در رشت و همچنین داشتن جدیدترین تکنولوژی های لاغری مانند دستگاه کرایولیپولیز و همچنین مشاوره رایگان لاغری تضمینی در رشت آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در شهر رشت و استان گیلان می باشد.

 

مقایسه بین روش های لاغری در رشت(پیکرتراشی و استفاده از دستگاه کرایولیپولیز)

شما در جدول زیر می توانید مقایسه بین روش های لاغری در رشت که شامل کرایولیپولیز و پیکرتراشی در رشت است،که در بهترین کلینیک لاغری در رشت انجام می شود داشته باشید. خاطر نشان کردن این نکته نیز ضروری است که عوارض مربوط به پیکرتراشی در رشت از نکاتی که در جدول ذکر شده است می تواند بیشتر باشد. به این دلیل که پیکر تراشی در رشت یک عمل جراحی سنگین و پیچیدگی های بسیار به شمار می‌رود که می‌تواند عوارض آن ربط مستقیمی با عملکرد دکتر پیکرتراشی در رشت، متخصص لاغری در رشت و همچنین مراقبت های شما در دوران ریکاوری داشته باشد.

برداشتن چربی شکم در رشت

کرایولیپولیز در رشت

پیکرتراشی در رشت

قیمت

جلسه ای دو میلیون تومان

بین ۳۰ تا ۴۰ میلیون تومان -وابسته به حق العمل جراح و بیمارستان -

تعداد جلسات

بین دو تا سه جلسه بسته به نظر متخصص

عمل جراحی سنگین>یک روز بستری>ورم داشتن و پوشیدن گن مخصوص به مدت ۲ تا ۳ هفته>داشتن عوارض بلندمدت

عوارض

قرمزی پوست - بی حسی که بعد از دو تا سه روز از بین می رود

ورم - درد مزمن - امبولی چربی - خطر عفونت در محل برش های پیکرتراشی

ادرس

خیابان نواب . روبه روی داروخانه دکتر کمالی. ساختمان پاسارگارد طبقه سوم. واحد ۱۱

شماره تماس برای مشاوره رایگان لاغری در رشت ۰۹۱۱۵۶۴۵۰۰۳

تاثیر بر اساس نظر متخصص لاغری در رشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *