لیپوماتیک در ساری با کمترین هزینه+عکس28 فروردین 1403

لیپوماتیک در ساری-بابل-و-قائمشهر

فهرست مطالب

 لیپوماتیک در ساری،بابل و قائمشهر +عکس های قبل و بعد

لیپوماتیک در ساری و ابدومینوپلاستی که به آن تامی تاک(Tummy tuck) هم گفته می‌شود دو نوع مختلف عمل جراحی زیبایی شکم هستند که می‌توانند چربی های اضافه را حذف کرده و لاغری را برای زیباجویان به ارمغان بیاورند.

ما در این نوشته در کلینیک  لاغری پردیس  به عنوان بهترین کلینیک لیپوماتیک در ساری،بابل و قائمشهر به موضوع هزینه عمل لیپوماتیک ،بهترین دکتر لیپوماتیک شمال،خطرات عمل جراحی زیبایی لاغری لیپوماتیک در ساری،بابل،قائمشهر و همچنین عوارض لیپوماتیک  و بررسی دستگاه کرایولیپولیز به عنوان جایگزین بی خطر و موثر برای جراحی زیبایی شکم در ساری بابل و قائمشهر  پرداخته ایم.

این دو عمل جراحی زیبایی  ادعا می‌کنند که می‌توانند شکم شما را صاف و کوچکتر و فرم ان را بهبود بخشند.

با این وجود تفاوت های بسیاری بین این دو نوع عمل جراحی زیبایی وجود دارد مانند روش عمل جراحی، زمان ریکاوری و عوارض.

مشاوره رایگان لاغری

با بهترین دکتر لیپوماتیک در ساری،بابل و قائمشهر

09115223383

آدرس :مازندران،ساری،خیابان شیخ طبرسی،شیخ طبرسی 9

کرایولیپولیز

1.کرایولیپولیز یک روش غیر تهاجمی بوده و هیچ گونه درد،ورم،جای زخم بر جای نمی گذارد و هیچگونه عوارض کوتاه مدت و یا طولانی مدت ندارد.2.هزینه ی بسیار مناسب آن نسبت به لیپوماتیک_جلسه ای یک میلیون و پانصد هزار تومان و معمولا نیاز به انجام سه جلسه _3.نیازی به دوران نقاهت و ریکاوری نیست و شما می توانید پس از جلسه های استفاده از دستگاه کرایولیپولیز به کار های روزانه خود ادامه دهید.4.در هر بار استفاده از دستگاه کرایولیپولیز بین 25 تا 30 درصد چربی های ناحیه از بین می روند.5. کرایولیپولیز قابلیت استفاده برای از بین بردن تمامی چربی های بدن در نقاط مختلف را دارد.

چه کسانی کاندیداهای مناسبی برای عمل جراحی لیپوماتیک در ساری،بابل و قائمشهر هستند؟

بهترین دکتر لیپوماتیک در ساری،بابل و قائمشهر

اگر شما بافت های چربی ذخیره شده زیادی در شکم،ران ها و یا باسن خود دارید لیپوماتیک در ساری،بابل،قائمشهر می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

لیپوماتیک با از بین بردن چربی ها می تواند کمک بسیاری در بهبود بخشیدن به فرم بدن شما داشته باشد ولی بنا بر تحقیقات علمی گزینه ی مناسبی برای کاهش وزن نمی باشد.

سوالات متداول

  • هزینه لیپوماتیک در ساری در سال 1403 چقدر است؟

لیپوماتیک در ساری در سال 1403 با توجه به بیمارستان محل عمل جراحی و حق العمل جراح لیپوماتیک در ساری می تواند بین 30 تا 45 میلیون تومان هزینه دربر داشته باشد.

  • آِیا برای لیپوماتیک جایگزینی وجود دارد؟

کرایولیپولیز بر اساس نظرات افرادی که عمل جراحی شکم در ساری را انجام داده اند، به دلیل هزینه کمتر ،کم بودن زمان مراقبت و عاری بودن از هر گونه برش، درد ،خونریزی بهترین جایگزین برای لیپوماتیک در ساری به شمار می‌آید.

  • چقدر طول می کشد تا نتایج لیپوماتیک قابل مشاهده باشد؟

معمولاً بعد از از بین رفتن ورم های لیپوماتیک که دو تا سه ماه طول می‌کشد نتایج عمل جراحی لیپوماتیک قابل مشاهده می شوند.

همین الان با ما تماس بگیرید

مشاوره با بهترین جراح لیپوماتیک در ساری،بابل و قائمشهر

بهترین دکتر لیپوماتیک شمال

۰۹۱۱۵۲۲۳۳۸۳

شیوه عمل جراحی لیپوماتیک  چگونه است؟

هردوی این عمل های زیبایی توسط جراح پلاستیک انجام شده و نیازمند برش بر روی پوست و بی حسی هستند.

عمل جراحی لیپوماتیک نیازمند به بیهوشی عمومی بیمار است.پس از بیهوشی،جراح برش های کوچکی در نزدیکی محل ذخیره چربی های شما ایجاد می کند و لوله نازکی به اسم کانولا در زیر پوست شما حرکت می دهد تا چربی های شما آزاد شوند و قابلیت جدا کردن از بافت اطراف را داشته باشند.سپس با استفاده از  دستگاه های مکنده پزشکی ، چربی های اضافه شده را از بدن خارج می کنند.

جراحی لیپوماتیک در ساری،بابل و قائمشهر

معمولا برای رسیدن به نتیجه دل خواه این عمل چندین بار باید انجام شود.

در ابدومینوپلاستی جراح شما را در حالت بیهوشی با بی حسی عمومی قرار می‌دهد. پس از بیهوشی، جراحان با خارج کردن چربی ها و به هم دوختن ماهیچه های شکمی _که توسط تغییرات شدید در وزن کشیده شده و یا توسط بارداری پاره شده اند_پوست روی شکم را کشیده و صاف می کنند،پوست های اضافه را جدا کرده و برش های ایجاد شده را بخیه می زنند.

این عمل معمولا دو تا سه ساعت به طول می انجامد.

نتایج عمل جراحی لیپوماتیک در ساری

هر دو این عمل های زیبایی ادعا می کنند که نتایج آنها دائمی است. با این وجود تغییرات زیاد در وزن می تواند بر نتایج عمل جراحی تاثیر بگذارد.

لیپوماتیک

افرادی که تحت عمل جراحی لیپوماتیک در ساری،بابل،قائمشهر قرار می گیرند می توانند از داشتن شکمی صاف و اندامی متوازن تر پس از ریکاوری از عمل جراحی بهره مند شوند.

در  یک تحقیق معتبر علمی مشخص شده است که چربی هایی که تحت اثر لیپوماتیک از بین می روند می توانند در جای دیگری از بدن دوباره به وجود آیند.

عوارض عمل جراحی لیپوماتیک

با اینکه عوارض در تمامی جراحی ها وجود دارد اما نوع و مقدار این عوارض می تواند نسبت به نوع جراحی و مقدار چربی و پوست برداشته شده متفاوت باشد.

عوارض جراحی در هنگام جراحی می تواند رابطه مستقیمی با این داشته باشد که جراح پلاستیک چه مقدار چربی از بدن شما خارج می کند. انجام دادن عمل لیپوماتیک اقساطی در ساری در چند قسمت مختلف از بدن می تواند عوارض را به شدت اقزایش دهد.

عوارض عمل لیپوماتیک در ساری،بابل،قائمشهر می‌تواند شامل

  1. بی حسی  : معمولا بیشتر موارد این بی حسی موقتی است و رفع می شود ولی این امکان وجود دارد که این بی حسی دارم می باشد.
  2. تغییرات در فرم بدن :  چربی‌های برداشته شده باعث می‌شود که شما در لایه بالایی پوست خود احساس موجی بودن و یا نامنظم بودن بافت بدن خود را داشته باشید.
  3. جمع شدن مایعات و خون در زیر پوست  : جمع شدن موقتی مایعات و خون یکی از شایع ترین عوارض لیپوماتیک است  و جراح شما نیازمند به خالی کردن خون مایعات از محل برش ها می باشد.
  4. عفونت  :  عفونت در محل برش عمل لیپوماتیک نیز امری شایع است.
  5. ضربه دیدن به اندام های داخلی : اگرکه کانولا در بدن بیش از حد نفوذ کند  این امر می تواند به بافت های داخلی بدن آسیب برساند.
  6. آمبولی چربی ها   :  زمانی اتفاق می افتد که مقداری از چربی هایی که توسط کانولا آزاد شده اند در رگهای خونی های به حرکت درامده و به سمت مغز و ریه ها حرکت کنند.

دوران مراقبت (ریکاوری) عمل های جراحی لیپوماتیک

زمان ریکاوری  معمولا به اینکه این عمل در چند ناحیه از بدن  انجام شده باشد و چقدر چربی از بدن بیمار تخلیه شده باشد، بستگی دارد.

بعد از عمل جراحی لیپوماتیک،ممکن است در ناحیه ای از بدن که از آنها چربی برداشته شده است این موارد را تجربه کنید

  1. ورم کردن
  2. خونریزی و یا جمع شدن مایعات در محل برش ها

جراح زیبایی شما معمولاً توصیه می کند که از گن های پزشکی برای کاهش ورم و بهتر خوب شدن محل برش ها استفاده کنید.

به این دلیل که در لیپوماتیک نواحی خارجی بدن تحت عمل قرار می گیرند،ریکاوری شما سریع است و شما می توانید کارهای روزانه خود را پس از یک هفته انجام دهید اما تا زمانی که تاییدیه را از سمت جراح خود نگرفته اید باید از دویدن های طولانی و برداشتن اجسام سنگین خودداری کنید.

آیا لیپوماتیک بهترین جراحی زیبایی شکم در ساری است؟ هزینه لیپوماتیک در ساری در سال ۱۴۰۱ چقدر است؟ فرق لیپوماتیک و ابدومینوپلاستی در چیست؟ آیا برای عمل لیپوماتیک در ساری جایگزینی وجود دارد؟

شما می توانید پاسخ تمامی این سوالات و اطلاعات بیشتر در مورد روش های برداشتن چربی های شکم در ساری را در مقاله زیر به عنوان راهنمای جامع لیپوماتیک در ساری شناخته می شود، مشاهده بفرمایید.

لیپوماتیک یا ابدومینوپلاستی ؟عوارض هر یک از این عمل های جراحی چیست و کدام یک برای من مناسب تر است؟

ابدومینوپلاستی(تامی تاک)

در عمل جراحی ابدومینوپلاستی علاوه بر از بین بردن چربی های اضافه ناحیه شکم، پوست های اضافه در این ناحیه را نیز از بین می برد. بارداری و یا تغییرات زیاد در وزن می تواند باعث کشیدگی پوست ناحیه شکم شود،ابدومینوپلاستی با برداشتن  پوست های اضافه شکم باعث ایجاد فرمی بهتر در ناحیه شکم شما می شود. در این عمل حتی می توان عضلات شکمی را دوباره به هم متصل کرد در صورتی  آنها تحت کشش قرار گرفته و یا به وسیله بارداری از هم جدا شده اند.

ابدومینوپلاستی می تواند برای شما گزینه ی مناسبی باشد اگر

  • اگر  توده بدنی شما بالای ۳۰ است
  • شما در نظر دارید که در آینده باردار شوید
  • شما به صورت فعال تصمیم به کاهش وزن دارید
  • دچار مشکلات قلبی و عروقی هستید

در ادامه این مقاله به برتری های روش کرایولیپولیز نسبت به لیپوماتیک، مزایای لاغری با استفاده از دستگاه کرایولیپولیز و راه های ارتباط با متخصصان کلینیک لاغری پردیس ساری می پردازیم.

 

 

کرایولیپولیز بهترین جایگزین ابدومینوپلاستی و لیپوماتیک در ساری،بابل و قائمشهر

شما می توانید با مراجعه به صفحه لاغری در ساری بابل و قائمشهر با دستگاه کرایولیپولیز + عکس به تمامی اطلاعات درباره کرایولیپولیز که بهترین جایگزین برای جراحی زیبایی شکم در ساری است دسترسی داشته باشید.

 

 

کرایولیپولیز بهترین جایگزین لیپوماتیک در ساری بابل قائمشهر

مقایسه میان روش های لاغری موضعی(لیپوماتیک در ساری-ابدومینوپلاستی-کرایولیپولیز)

روش های لاغری

لیپوماتیک

ابدومینوپلاستی

کرایولیپولیز

استفاده از بی حسی

نیازمند به بی حسی عمومی

نیازمند به بی هوشی عمومی

بدون نیاز به بی حسی

عوارض هنگام عمل جراحی

درد
خونریزی
حساسیت به بیحسی

درد
خونریزی
حساسیت به بیهوشی

بسیار خفیف
احساس سوزن سوزن شدن پوست

عوارض بعد از عمل جراحی

جمع شدن مایعات و خون در زیر پوست
درد
امبولی چربی

جمع شدن مایعات و خون در زیر پوست
درد
عفونت

ندارد

عوارض زمان ریکاوری

قرمزی پوست
خارش پوست

مدت زمان ریکاوری

دو تا سه هفته

یک ماه

زمان ریکاوری ندارد

هزینه

20 میلیون تومان

25 میلیون تومان

هر جلسه یک میلیون و پانصد هزار تومان و نیازمند به انجام حداقل سه جلسه

تاثیر در کاهش وزن

کرایولیپولیز بهترین جایگزین برای عمل جراحی لیپوماتیک در ساری بابل

جمع بندی

اگر شما دنبال یک کلینیک مجهز و دارای برترین متخصصان زیبایی برای

  1. لیپوماتیک در ساری
  2. لیپوماتیک در بابل
  3. لیپوماتیک در قائمشهر

هستید،شما می توانید با تماس با کلینیک لاغری پردیس ساری و مشاوره رایگان با متخصصان ما به درک کاملی از معایب لیپوماتیک و جراحی برای برداشتن چربی های شکم در ساری و معجزه دستگاه کرایولیپولیز برسید.

امروزه در جهان عمل های جراحی زیبایی لیپوماتیک، لیپوساکشن، بادی جت،لیپوست و همچنین بقیه جراحی های زیبایی پیکر تراشی به دلیل داشتن عوارض زیاد مانند درد زیاد در زمان ریکاوری،ورم،باقی ماندن جای زخم یا نقاهت طولانی پس از عمل جراحی در حال منسوخ شدن هستند.

به همین دلیل نوع جدیدی از دستگاه های لاغری پیکر تراشی موضعی به اسم کرایولیپولیز در جهان مرسوم شده اند که با استفاده از جدید ترین تکنولوژی  لاغری با منجمد کردن چربی های بدن در یک ناحیه خاص مانند شکم، پهلو ها ،ران ها، بازو ها و یا حتی غبغب می تواند به عنوان جایگزینی برای جراحی زیبایی شکم در ساری، لاغری را برای شما به ارمغان اورد.

 

منابع

آپدیت شده در 28 فروردین 1403

9 thoughts on “لیپوماتیک در ساری با کمترین هزینه+عکس28 فروردین 1403

  1. مهدی says:

    با سلام مهدی هستم از قایمشهر قدم 172 سانت و وزنم 107 کیلوگرم میباشد چاقی از ناحیه بالاتنه دارم و همین امر خیلی تو فعالیتهای روزانه اذیتم میکنه کدام روش را برای من پیشنهاد میدین که در کوتاه ترین زمان ممکن به سایز و وزن دلخواه برسم؟ با تشکر

    • admin says:

      با سلام
      شما میتوانید با استفاده از دستگاه کرایولیپولیز در عرض سه جلسه بین 25 تا 35 درصد از چربی های بالاتنه خود را از بین ببرید.

  2. زهره آتین says:

    سلام خواستم بدونم قدم 162هست وزنم بین 90تا91دوستدارم 20 کیلو کاهش وزن داشته باشم خواستم بدونم دستگاهی ک میگید سه جلسه باید انجام بشه میتونه برام کارساز باشه

    • admin says:

      سلام
      شما می توانید با استفاده از دستگاه کرایولیپولیز در 3 جلسه و با فاصله 7 تا ده روز میان هر جلسه بسته به نظر متخصص لاغری کلینیک به این مقدار کاهش وزن برسید.

  3. مریم says:

    سلام وقتتون بخیر.من خانمم ۱۷۰قدم هس
    وزنم ۹۵بالاتنه مخصوصا بازوی خیلی ‌‌درشتی دارم هربارکه لاغر هم شدم بازوهام خیلی کم لاغر شدن
    واقعا خسته شدم میخوام پیکر تراشی کنم
    چون یه بار کرایو استفاده کردم فایده نداشت
    الان من غذا میخورم فقط بازو پشت بند سوتین خیلی چاق میشه

  4. رستمی says:

    با سلام،آیا برای شکم های برگ و افتاده بر اثر بارداری هم کرایو جواب میده؟

    • admin says:

      سلام
      بله
      شما می توانید با ترکیبی از دستگاه کرایولیپولیز و رژیم های غذایی که توسط متخصص تغذیه تجویز می شود،در ابتدا به لاغری و سپس به کمک رژیم های غذایی به تثبیت رسیده و افتادگی شکم را از بین ببرید.

  5. حج حجی says:

    سلام.قد ۱۷۸ و وزن ۱۳۰ کیلو،چاقی شکم و سینه و پشت و پهلوها مشهوده،کرایولیپولیز چقدر کمک میکند؟؟آیا تعداد جلسات بیشتر باشد بهتر است و تاثیر بیشتری دارد یا در نهایت همان ۳۰ درصد لاغری را میدهد،با تشکر

    • admin says:

      سلام
      شما می توانید با مشورت با متخصص تغذیه و لاغری حاضر در کلینیک و با تجویز دکتر بین 3 تا 5 جلسه از دستگاه کرایولیپولیز به صورت موضعی در ناجیه هایی که چربی اضافه وجود دارد استفاده کنید و با کمک برنامه تغذیه بین 35 تا 50 درصد چربی های اضافه را از بین ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *